HP search
HP logo

نمایندگی اومن لپتاپ های HP

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
نمایندگی اومن لپتاپ های HP | اچ پی به عنوان یک برند آمریکایی در صنعت تولید و ساخت ماشین های اداری مورد اطمینان و انتخاب کاربران در سراسر دنیا می باشد. کیفیت ساخت بی نظیر محصولات این برند باعث شده تا کاربران با اعتماد و ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

نمایندگی اومن لپتاپ های HP | اچ پی به عنوان یک برند آمریکایی در صنعت تولید و ساخت ماشین های اداری مورد اطمینان و انتخاب کاربران در سراسر دنیا می باشد. کیفیت ساخت بی نظیر محصولات این برند باعث شده تا کاربران با اعتماد و اطمینان کامل به سراغ خرید این سری از محصولات بروند. قطعا با دسته بندی متفاوت این برند در زمینه ی ماشین های رایانه ای آشنا هستید. از این رو ما در این بخش قصد داریم تا با سری تخصصی لپ تاپ های گیمینگ اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و سری DC100L را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

 

 

نمایندگی اومن لپتاپ های HP

 

ظاهر و نوع طراحی لپ تاپ های اومن توسط کمپانی اچ پی همیشه خاص و متفاوت با سایر دسته بندی لپ تاپ های این کمپانی می باشد . اچ پی برند اومن را به صورت تخصصی برای افرادی که در حوزه ی گیمینگ فعالیت دارند. طراحی و به بازار عرضه کرد. از این رو طراحی و مشخصات ظاهری این دستگاه ها باید به گونه ای می باشد. که حس تفاوت ، رقابت و هیجان را به کاربران منتقل نماید. ما در سری ساخت DC-100L نیز شاهد این نوع طراحی می باشیم. در قدم اول دیزاین ، بحث مهم و قابل اهمیتی در لپ تاپ ها به حساب می آید. پس لازم است که شرکت های تولید کننده به این موضوع توجه بیشتری نمایند.

 

 

نمایندگی اومن

به طور کلی عملکرد لپ تاپ های اومن در زمینه ی گیمینگ به چه شکل می باشد؟ آیا اومن صلاحیت حضور در بازار گیمینگ را همچنان دارد.؟ بهتر است بدانید که اچ پی با طراحی و عرضه ی اومن به عنوان یک لپ تاپ گمینیگ ، به عنوان یکی از اولین ها در بازار بود. با گذشت زمان اومن نیز جایگاه خود را به عنوان یک دسته ی حرفه ای در بازار پیدا نمود و امروزه کمپانی اچ پی با طراحی گیمینگ های قدرتمند خود حرف اول را در این دسته می زند.

پردازنده و سرعت واکنش پذیری سریع ، به عنووان اصلی ترین الگو ها در زمینه ی ماشین های گیمینگ به حساب می آیند. به لطف پردازنده های قدرتمند ، کمپانی اچ پی این موضوع را به درستی مدیریت نموده است. در اکثر اومن های موجود در بازار ما شاهد فناوری های هوشمند ، سرعت واکنش پذیری مناسب ، بی صدا بودن سیستم ، استفاده از منابع خنک کننده ی موثر و … بوده ایم. همواره تمامی این الگو ها امری مهم در سیستم گیمینگ ها به حساب می آیند.

 

نمایندگی اومن

 

Omen DC100-L

ما در این بخش شاهد رو حضور نسلی پر طرفدار از محصولات اومن در دسته لپ تاپ های گیمینگ 15.6 می باشیم. اچ پی اومن DC100-L ، نام این محصول در دسته لپ تاپ های گیمینگ همواره دیده می شود و همیشه این سری را می توان با اطمینان کامل به عنوان یک دستگاه اقتصادی گیمینگ در سبد خرید خود قرار داد. در ابتدا به مشخصات ظاهری این دستگاه می پردازیم. هنگامی که درب لپ تاپ اومن 15T-DC100 ر باز می کنید با یک طراحی خاص و فضای خالی بین صفحه نمایش و کیبورد می شوید. طراحی جذاب این لپ تاپ در کنار کیفیت مناسب و کوالیتی محکم بدنه وزن سبکی دارد. وزن 2.3 کیلوگرمی باعث شده تا ما بتوانیم به راحتی این دستگاه را جا به جا نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اومن های محبوب Omen وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

 

 

Omen DC100-L

مشخصات فنی HP 15T-100DC-L | نمایندگی اومن

مهمترین مشخصات در لپ تاپ های گیمینگ مربوط به مشخصات فنی و پردازنده ها می شود. پردزانده ی لپتاپ HP 15DC100 از سری شرکت سازنده ی Intel می باشد.پردازنده ی این لپ تاپ از نسل 8750H بوده و محدوده ی سرعتی2.5 تا 2.8 گیگاهرتز را به ما می دهد. با توجه به پردازنده ی Core I7 این دستگاه شما می توانید به راحتی در فضاهای متفاوت سیر کنید. Ram استفاده شده در این سری از لپ تاپ های اچ پی 32GB بوده. اما شما نیز می توانید بنا به خواسته ی خود این حجم را ارتقا دهید. نوع حافظه ی Ram DC100 از نوع DDR4 می باشد.

حافظه ی هیبردی 1.5 ترابایتی می باشد. از این رو سرعت و کیفیت مناسبی را به ما ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که این سری از دستگاه های اچ پی دارای دو هارد 1 ترابیت از نوع هارد دیسک ، و 512 هارد SSD می باشد. با استفاده از پردازنده ی گرافیکی NVIDIA سری GeForce GTX ۱۰۶۰ GDDR۵ و تصویر 15.6 الترا- فول اچ دی به همراه نور RGB کیبورد، لذت کافی را از سپری کردن لحظات و بازی های ویدیو ایی خود ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سری لپ تاپ های اومن HP کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp همراه شوید.

 

مشخصات فنی HP 15T-100DC-L

🔔 4 نفر پرسیدند!!!
  • ارزان ترین لپ تاپ های اچ پی گفته

    […] نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی لپ تاپ های اومن HP در ارتباط […]

    دسامبر 4, 2022 - 12:17 ب.ظ
  • اچ پی اومن Omen 15 گفته

    […] در ارتباط با خرید و سفارش این محصول با کارشناسان ما در نمایندگی اومن لپتاپ های HP  همراه […]

    دسامبر 12, 2022 - 12:28 ب.ظ
  • اومن Omen 16-b0080TX گفته

    […] از اصلی ترین موارد در ارتباط با لپ تاپ های اومن HP مشخصات فنی آنها می باشد. نقطه ی قوت این دستگاه ها مربوط […]

    دسامبر 26, 2022 - 1:03 ب.ظ
  • قطعات اصلی اومن اچ پی گفته

    […] گیمینگ به حساب می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی لپ تاپ های اومن همراه […]

    می 6, 2023 - 10:41 ق.ظ
The comments are closed.