HP search
HP logo

اچ پی Dragonfly G3 سری 2023

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
اچ پی Dragonfly G3 سری 2023 | در این بخش همراه شما کاربران گرامی هستیم. تا در ارتباط با نسلی جدید در دسته بندی لپ تاپ های اچ پی بررسی های خود را آغاز نماییم. نسل اچ پی دراگون فلای ، از سری لپ تاپ ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

اچ پی Dragonfly G3 سری 2023 | در این بخش همراه شما کاربران گرامی هستیم. تا در ارتباط با نسلی جدید در دسته بندی لپ تاپ های اچ پی بررسی های خود را آغاز نماییم. نسل اچ پی دراگون فلای ، از سری لپ تاپ های جدید می باشد که توسط کمپانی به بازار عرضه شده است. لذا در این بخش تصمیم داریم در ارتباط با این مدل در دسته ی Elitebook اچ پی تحقیقات خود را کامل تر نموده و در ارتباط با قابلیت های ویژه ی نسل G3 این دسته بندی بررسی های لازم را انجام دهیم. از این رو پیشنهاد می شود اگر به عنوان یک فعال در زمینه ی ماشین های رایانه ای و کاربران پر و پا قرص لپ تاپ های اچ پی می باشید. در ادامه همراه ما باشید.

 

اچ پی Dragonfly G3

پیش از بررسی و مشاهده ی قابلیت های این دستگاه ، تصمیم داریم. تا سری به مشخصات فنی HP Dragonfly G3 بزنیم  و کمی بیشتر با مشخصات این دستگاه آشنا شویم. در وهله ی اول لازم است بدانید این دستگاه دارای یک هارد SSD 512GB می باشد. که امکان ذخیره ی دیتا و افزایش دستگاه شما را تامین می کند. در نظر داشته باشید که شما می توانید از سری لپ تاپ هار دراگون G3 با حافظه ی هارد بیشتری به صورت هیبرید نیز استفاده نمایید. پردازنده ی گرافیکی  Intel-core I7 – 1256U  این نسل از لپ تاپ های اچ پی سری Intel Iris XE می باشد. نسل پیشنهادی این دستگاه از سوی کمپانی به صورت بیزینسی و مناسب کسب و کار مشخص شده است.

از طرفی دیگر در بخش های قبلی در ارتباط با مشخصات تصویر این دستگاه ، صحبت کوتاهی شد. در نظر داشته باشید که HP Dragonfly G3 دارای یک صفحه نمایش فول رزولوشن 1920*1280 می باشد. ابعاد صفحه نمایش این دستگاه 13.4 اینچ می باشد. ابعاد 13.4 را می توان به عنوان سایزی استاندارد در زمینه ی ساخت لپ تاپ های اچ پی به حساب آورد. از طرفی دیگر Ram این دستگاه 16GB تست شده است. امنیت این دستگاه ، همچون سایر Elitebook دیگر تضمین شده و در بالاترین حد ممکن می باشد. از این رو به هیچ عنوان کاربران با مشکلات امنیتی رو به رو نخواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دسته بندی جدید لپ تاپ های اچ پی در ادامه همراه ما باشید.

 

 

 

اچ پی Dragonfly G3

 

نسل جدید لپتاپ های اچ پی

HP Elite Dragonfly G3 پس از بررسی ای ین لپ‌تاپ در دسته ی الایت بوک ها متوجه شدیم. که این دستگاه دارای پرفورمنس فوق‌العاده ای برای انجام کار در فضا های مختلف است. حال چه بخواهید از Dragon G3 در دفتر کار خود استفاده کنید. چه در فضای خانگی یا مدرسه ای. پردازنده و سبک ساخت این دستگاه منعطف با هر فضایی می باشد. طراحی سبک وزن، صفحه نمایش با کیفیت و وب کم بدون دیلی با رزولوشن بالا از سری مشخصات اولیه ی این دستگاه می باشد. که هر کاربری را در وهله ی اول جذب به خود می کند. مشخصات ذکر شده در ابتدا این امکان را به ما می دهد. تا بتوانیم به راحتی اچ پی دراگون فلای را با خود به فضا های مختلفی ببریم و در هر زمان و مکان با بالاترین کیفیت تماس ویدیو ایی با دوستان و یا خانواده ی خود داشته باشیم.

 

 

نسل جدید لپتاپ های اچ پی

 

 

به طور کلی Dragonfly به عنوان یک لپ تاپ تجاری با قابلیت های مدیریتی در دسته ی الایت بوک ها قرار گرفت است. سبکی و وزن پایین این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آن را به فضای ایده آل خود جا به جا کنید. در واقع کیفیت ساخت بالای این دستگاه به همراه جذابیت های ظاهری باعث شده. تا کاربران سری Dragonfly را به عنوان یک دستگاه مناسب و کاربر در در زمینه ی کاری خود به حساب آورند.

 

نمایندگی فروش HP dragonfly در تهران

هر شخص بنا به نوع کار و یا سلیقه ی خود ،نیاز به خرید یک لپ تاپ دارد. از این رو نیاز به یک مرکز مهم جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات دارید. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تهران در تلاش است. تا با محیا سازی فضایی امن، برای  انتقال اطلاعات مهم در زمینه ی ماشین های رایانه ای به مخاطب خود ، بررسی ها اصلی و اصولی لپ تاپ های اچ پی را در دسترس قرار دهد. از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید لپ تاپ های HP Dragonfly با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.  همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال لپتاپ به نمایندگی تهران با کارشناسان بخش فنی همراه شوید.

 

نمایندگی فروش HP dragonfly در تهران

اچ پی Dragonfly G3

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.