HP search
HP logo

تعمیر تخصصی لپتاپ hp در نمایندگی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تعمیر تخصصی لپتاپ hp در نمایندگی | آیا تا به حال هنگام استفاده از لپ تاپ خود دچار مشکل شده اید؟ به طور کلی بیش از 50 درصد افراد هنگام کار با لپ تاپ های خود متوجه ی وجود ایرادات فنی درون دستگاه خود می ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر تخصصی لپتاپ hp در نمایندگی | آیا تا به حال هنگام استفاده از لپ تاپ خود دچار مشکل شده اید؟ به طور کلی بیش از 50 درصد افراد هنگام کار با لپ تاپ های خود متوجه ی وجود ایرادات فنی درون دستگاه خود می شوند. راه حل های بسیاری مبنی بر تشخیص ایراد و بر طرف نمودن آن وجود دارد که در ادامه در ارتباط با آنان توضیحات جامع تری را ارائه خواهیم نمود. در نظر داشته باشید که لپتاپ ها ، به عنوان یک ماشین رایانه ای همراه ، ابزار ما در دنیای امروزی به حساب می آیند. به طور کلی 70 در صد افراد در راستای برطرف نمودن نیاز های خود از ماشین های رایانه ای استفاده می نمایند.

به طور کلی دسته بندی لپ تاپ های اچ پی بسیار متنوع بوده و اچ پی در راستای کاربرد بالا ، دستگاه های خود را در نسل های متفاوتی عرضه نموده. هر یک از این دستگاه ها بنا به نوع عملکرد و کارایی خود دارای نقاط قوت در زمینه ی ساخته شده می باشند. به طور کلی ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری ، موضوعی است که برای تمامی لپ تاپ ها پیش می آید. از سری ایرادات متداول این دستگاه ها می توانیم به موضوعات زیر اشاره داشته باشیم. عموما لپ تاپ ها بنا به دلایل متفاوتی دچار ایراداتی از قبیل عدم تصویر دهی ، کند شدن ، از کار افتادن کیبورد ، تاچ پد ، شکستگی و … می شوند. در صورت مشاهده ی هر ایراد سخت افزاری و یا نرم افزاری شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی و یا مراکز مجاز تعمیرات تخصصی لپتاپ hp ، ایرادات به وجود آمده را برطرف سازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیرگاه مرکزی لپتاپ های اچ پی با ما همراه شوید.

 

تعمیر تخصصی لپتاپ

لی در نظر داشته باشید که نوع تعمیرات لپ تاپ ، ابزارآلات ، سطح دانش تکنسین و سایر موارد مشابه ، اهمیت بسیار زیادی دارند. لذا بسیاری از کاربران در راستای صرفه جویی در هزینه های خود ، تصمیم مراجعه به مراکز غیر متفرقه را می گیرند. لذا همین موضوع باعث می شد. که تعمیرات دستگاه به شکل صحیح و اصولی انجام نشود. طبق دستورالعملهای کمپانی اچ پی ، تعمیرات لپ تاپ ها می بایست در مراکز مجاز صورت گیرد و این موضوع برای کمپانی بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا تعمیرات لپتاپ باید در مراکز مجاز صورت گیرد؟ سوال مهم در این بخش اهمیت تعمیرات در مراکز مجاز می باشد. شایان به ذکر است که مراکز مجاز به صورت دقیق ، ایرادات به وجود آمده در لپتاپ را بررسی نموده و سپس با بررسی بیشتر و دریافت گزارشات خرابی از سوی واحد کنترل نسبت به تعمیرات دستگاه ، اقدامات لازم را مبذول می نمایند.

از طرفی دیگر در صورت نیاز لپ تاپ ، به قطعات ، مراکز مجاز و نمایندگی های رسمی ، می بایست از قطعات شرکتی و اورجینال جهت جایگزین نمودن قطعات قبلی استفاده نمایند. این موضوع به خودی خود دارای امتیازات بسیاری برای سایر قطعات لپ تاپ و البته کاربارن ی باشد. تعمیرات تخصصی لپ تاپ های اچ پی در مرحله ی اول نیازمند ، تکنسین های آموزش دیده و کارشناسان خبره در این زمینه می باشد. در مرحله ی دوم ابزارآلات به روز و ماشین های صنعتی با تکنولوژی جدید می تواند کمک زیادی در تشخیص و رفع ایرادات لپتاپ ها داشته باشد. شما می توانید جهت آگاهی بیشتر در زمینه ی تعمیرات لپتاپ HP با استفاده از جدیدترین تکنولوژی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

تعمیر تخصصی لپتاپ

تعمیر تخصصی لپتاپ

 

 

لپتاپ های بیزینسی

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم. اچ پی در راستای رضایت کاربران خود و همچنین دسته بندی صحیح لپ تاپ ها ، نسل های متفاوتی از رایانه ها را به بازار عرضه نموده است. هر کاربر می تواند با توجه به فیلتر های مد نظر خود ، لپ تاپی مناسب و کارآمد انتخاب نمایند. اگر بخواهیم به مشخصات لپ تاپ های سری Business اچ پی اشاره کنیم می بایست بگوییم که : لپ تاپ‌های بیزینسی اچ پی محصولاتی با کیفیت، قدرتمند و مقاوم هستند. به طور کلی این سری از لپ تاپ های اچ پی برای کاربران حرفه‌ای، مدیران و استفاده های سازمانی طراحی شده است.

لپ تاپ های بیزینسی اچ پی چه ویژگی هایی دارند؟ به طور کلی این لپ تاپ‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند امنیت بالا، عمر باتری طولانی، صفحه نمایش باکیفیت و کیبورد مناسب، جهت تایپ و استفاده های روزمره هستند. در نظر داشته باشید که لپ تاپ های بیزینسی اچ پی در چند سری متفاوت عرضه شده است. اما مهمترین آن سری الایت بوک بوده و این دسته به صورت تخصصی دارای لپ تاپ های بیزینسی می باشد. در ادامه با ویژگی های این لپ تاپ بیشتر آشنا خواهیم شد.تعمیرات لپ تاپ پروبوک در نمایندگی اچ پیتعمیر لپ تاپ پاویلیون در نمایندگی اچ پی

 

ویژگی های لپ تاپ بیزینسی HP

Elitebook : نسل الایت بوک به صورت تخصصی ، به عنوان لپ تاپ بیزینسی اچ پی به حساب می آید. کمپانی اچ پی در طراحی و استفاده از قطعات این دستگاه ، به شکلی عمل می نماید که تمامی ویژگی های لازم را برای مدیران ، افرادی که کسب و کار و بیزینس خود را دارند مناسب و کارآمد باشد.برای معرفی این دستگاه همین قدر کافیست تا بدانید این نسل بدنه‌ی فلزی و سبک، پردازنده‌های نسل جدید اینتل ، Ryzen یا AMD، حافظه‌های SSD و نمایشگر‌های لمسی یا غیر لمسی با رزولوشن FHD یا 4K توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه می شوند. استاندارد مقاومتی MIL-STD 810G لپ تاپ های اچ پی نشانگر سطح تحمل آن‌ها در برابر شرایط سخت محیطی است. همین موضوع باعث می شود تا لپ تاپی همانند Elitebook در دسته ماشین های رایانه ای بیزینسی قرار گیرد. در نظر داشته باشید که شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی اچ پی و یا مراجعه به وب سایت نمایندگی فروش لپ تاپ HP در ایران ، از سایر ویژگی های Business Laptops ، مطلع شوید.

 

 

ویژگی های لپ تاپ بیزینسی HP

 

 

ایرادات متداول لپ تاپ های اچ پی |تعمیر تخصصی لپتاپ

با توجه به میانگین اعلام شده توسط وب سایت رسمی HP ، بیش از 60 درصد ایرادات لپتاپ ها ، مربوط به استفاده ی غیر اصولی کاربران از دستگاه ها می باشد. با بررسی این آمار متوجه شدیم که بخش کثیری از این میانگین و ایرادات مربوط به : شکستگی ، استفاده از قطعات مصرفی غیر اورجینال ( آداپتور – باتری ) ، نفوذ آب ، نفوذ شی های غیر مجاز ، ضربه خوردگی و … می باشد. لذا بخش دیگری از این ایرادات مربوط به عملکرد پردازنده بوده که در این بخش این موضوع را نیر بررسی خواهیم نمود. در ابتدا لازم است بدانید که ایرادات متداول این دستگاه ها به شرح زیر می باشد.

  1. شکستگی ( شکستگی لپ تاپ های اچ پی به عنوان یکی از متداول ترین ایرادات توسط کاربران ثبت شده است. شکستگی در ناحیه ی لولا ها ، قاب A و D ، شکستگی رابط نگهدارنده ( در لپ تاپ های X360 و سری تبلت ( بیشترین آمار ثبتی از نظر کاربران بوده است.
  2. ایراد صفحه نمایش ( در بخش مقابل موضوع قبلی ، بیشترین آمار ثبت شده در اتوماسیون های شرکتی نمایندگی اچ پی ایرادات متداول لپ تاپ های اچ پی مربوط به شکستگی ، خاموشی و ایراد در صفحه نمایش این دستگاه ها می باشد. اکثرا این ایراد مربوط به ورود فشار مضاعف ، نفوذ آب و … می باشد.)
  3. ایراد سخت افزاری ( ایرادات سخت افزاری در چند دسته : ایرادات هارد و حافظه ی داخلی ، ایراد گرافیک و کند شدن بیش از حد دستگاه ، ایرادات مربوط به پردازنده ، حافظه ی Ram و خاموشی دستگاه ها می شود.) لذا پیشنهاد می شود تا در صورت مشاهده ی هر یک از ایرادات نام برده ، در سریع ترین زمان ممکن به نمایندگی های رسمی HP مراجعه نمایید.

 

 

 

ایرادات متداول لپ تاپ های اچ پی

تعمیر تخصصی لپتاپ

 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ HP | تعمیر تخصصی لپتاپ

در نظر داشته باشید که نمایندگی تعمیرات لپ تاپ HP در راستای کسب رضایت کاربران خود و همچنین رفاه بیشتر مصرف کنندگان از چند طریق امکان ، تعمیرات و بررسی ایرادات لپ تاپ ها را به کاربران HP می دهد. در قدم اول کاربران می توانند با ارسال عکس به شبکه های اجتماعی ، برقراری تماس تلفنی با مرکز و یا مراجعه ، ایرادات به وجود آمده را شرح داده تا در همین راستا تکنسین و یا کارشناسان بتوانند راهنمایی های لازم در زمینه تعمیر تخصصی لپتاپ ارائه نمایند.

به طور کلی تمامی ایرادات به وجود آمده در لپ تاپ های اچ پی نشان دهنده ی ضعف سیستم و یا استفاده ی غیر اصولی کاربران نمی باشد. در بسیاری از مواقع ، عوامل خارجی همچون ، نوسان برق ، ورود ویروس به درون دستگاه ، نفوذ اشیای غیر مجاز ، ورود بد افزار ها  و خیلی از عوامل دیگر ، نقش اساسی در خرابی این دستگاه ها دارد. در نظر داشته باشید که شما می توانید با استفاده از نرم افزاری های اورجینال ، استفاده از کول پد ها ، استفاده از قطعات مصرفی اورجینال همچون باتری و آداپتور درصد رخداد چنین ایراداتی را به صفر برسانید. پیشنهاد می شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای نگهداری و طریقه ی استفاده از لپ تاپ های اچ پی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شده و سوالات خود را از کارشناسان تعمیر تخصصی لپتاپ مربوطه بپرسید.

 

ثبت خرابی در کارتابل hp تحت وب بدون نیاز به حضور

تعمیر تخصصی لپتاپ را بدون نیاز به حضور تکنسین یا مرجعه به نمایندگی از طریق کارتابل hp و با ثبت درخواست انجام دهید. در سایت hpaba.com صفحه اصلی قسمت تعمیر لپ تاپ وارد شوید درخواست خود را برای تعمیر تخصصی لپتاپ ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید،، کلیه ایرادات و خرابی های نرم افزاری شامل نصب و راه اندازی از طریق انی دسک و بصورت ریموت از راه دور بدون حضور کارشناس برای لپ تاپ های اچ پی انجام پذیرست. اگر برای رفع ایرادات سخت افزاری که از راه دور و ریموت آنلاین قابل انجام نیستند و نیاز به مراجعه حضوری دارند مشکلی در رابطه با رفت و آمد به نمایندگی hp دارید نیز میتوانید از همین طریق ثبت ئرخواست خود را ارسال کنید تا پیک مخصوص شرکت لپ تاپ تعمیری را در محل شما دریافت و بعداز تعمیر به شما در همان محل تحویل دهد. آنچه در ارتباط با تعمیر تخصصی لپتاپ در این کارتابل نیاز به ثبت است و میتوانید از کارشناسان درخواست کنید:

تعمیر تخصصی لپتاپ | تعمیر تخصصی لپتاپ های انوی / تعمیر تخصصی لپتاپ های اومن / تعمیر تخصصی لپتاپ های اسپکتر / تعمیر تخصصی لپتاپ های کروم بوک / تعمیر تخصصی لپتاپ الایت بوک / تعمیر تخصصی لپتاپ های پروبوک / تعمیر تخصصی لپتاپ های پاویلیون و همچنین در دسته بندی های مختلف میتوانید کاربری های مختلف را به عنوان اطلاعات تکمیلی ثبت درخواست کنید | تعمیرات لپتاپ های بزینسی / تعمیرات لپتاپ های مدرسه ای / تعمیر تخصصی لپتاپ مدرسه ای / تعمیرات لپتاپ های خانگی / تعمیر تخصصی لپتاپ اداری / تعمیرات لپتاپ های گیمینگ / تعمیر تخصصی لپتاپ پریمیوم و لپ تاپ های کریتیو این موارد میتوانند در هنگام ثبت خرابی کارشناس مرتبط را به شما لینک کنند. از وارد کردن مشخصات بصورت کلی حتی المقدور استفاده نکنید. کارشناسان بخش فنی براساس اطلاعات شما کارتابل های تعمیرات را دسته بندی و تکنسین های تعمیرات را به شما اختصاص خواهند داد.

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.