HP search
HP logo

ایراد هارد در لپتاپ های اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
ایراد هارد در لپتاپ های اچ پی | آیا لپ تاپ شما هنگام کار صدای عجیبی می دهد. آیا روند عملکرد دستگاه شما مختل شده و دستگاه برنامه های شما به صورت رندوم دچار مشکل می شوند. به احتمال زیاد دستگاه شما با یاراد هارد ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

ایراد هارد در لپتاپ های اچ پی | آیا لپ تاپ شما هنگام کار صدای عجیبی می دهد. آیا روند عملکرد دستگاه شما مختل شده و دستگاه برنامه های شما به صورت رندوم دچار مشکل می شوند. به احتمال زیاد دستگاه شما با یاراد هارد دست و پنجه نرم می کند و باید سریعا ان را بررسی کنید. هارد به عنوان قلب تپنده ی دستگاه شما همواره دارای وظایف مهم و قابل توجه ای در سیستم می باشد. هر گونه نقص و اختلال در این مجموعه باعث می شود. تا کاربران با ایرادات زیادی همراه شوند. لذا در همین راستا شما می توانید با بررسی هارد دیسک از حفظ سلامت درایور های خود مطمئن شده و همچنین ، علاوه بر سلامت دستگاه از داده های خود نیز محافظت کنید در ادامه همراه ما باشید.

 

ایراد هارد

یکی از موضوعات قابل توجه در خرابی هارد ها مربوط به علائم آنها می شود. شایع ترین نشانه در زمینه ی خرابی هارد دیسک یا هارد SSD لپ تاپ های اچ پی ، داغ شدن بیش از حد لپ تاپ هنگام کار و صدا های چرخش نامناسب همانند کلیک کردن می باشد. البته در بخش نرم افزاری این ایراد با کندی دستگاه ، اختلال در درایور ها ، پاک شدن دیتا ها و … خود را به نمایش می گذارد. خرابی هارد درون لپ تاپ در نتیجه منجر به بروز مشکلات بسیاری می شود و در نهایت دستگاه شما به طور کلی خاموش می شود. در نظر داشته باشید که پس از خراب شدن هارد ، دیتا و تمامی داده های ثبت شده ی شما به طور کلی از بین می روند.

 

خرابی هارد ها می تواند به عنوان یک ایراد اصلی و البته جبران ناپذیر ( از نظر ذخیره ی اطلاعاتی کاربران ) به حساب بی آید. از این رو پیشنهاد ما به کاربران این است تا با استفاده از ابزار های ذخیره سازی ، اطلاعات مهم خود را به جز لپ تاپ در سایر فضا های متفاوت دیگر ثبت نمایند تا پس از بروز مشکل در لپ تاپ ، به راحتی یک فایل پشتیبان داشته باشند. در نظر داشته باشید که ایراد هارد در ابتدا به صورت جزئی و کوچک به نظر می رسد و پس از گذشت زمانی کوتاه منجر به خاموشی دستگاه می گردد. در نهایت از اصلی ترین علائم خرابی هارد می توانیم به :

  • گر شدن بیش از حد لپ تاپ
  • صدا های عجیب و غریب هارد
  • خرابی و دیر لود شدن درایور های لپ تاپ
  • کندی بیش از حد سیستم
  • پیام خطا های مکرر از سوی لپ تاپ
  • صفحه آبی ( Blue page )
  • منع دسترسی دستگاه به دیتا های موجود
  • از کار افتادن سیستم

 

 

ایراد هارد

 

 

تعمیرات هارد در نمایندگی hp

افزونه و برنامه های بسیاری در راستای تست سلامت هارد برای کاربران وجود دارد. از این رو شما می توانید با نصب و یا اجرای این برنامه ها سلامت هارد خود را بسنجید. پس از بروز مشکل در هارد ها ، چه کاری باید انجام داد؟ به طور کلی طبق دستورالعملهای کمپانی اچ پی کاربران می توانند پس از مشاهده ی خرابی هارد خود با مراجعه به نمایندگی ها رسمی ، دستگاه خود را تعمیر نموده و سپس به حالت اولیه برگردند. همچنین شما می توانید با توجه به حجم دیتا های خود هاردی با حافظه ی مورد نیاز برای دستگاه خود انتخاب نموده و از آن استفاده نمایید.

اهمیت بالای هارد دیسک های اورجینال:  در نظر داشته باشید که استفاده از هارد های فیک و غیر استاندارد به عنوان یک قطعه ی مضر برای دستگاه ما به حساب می آیند. از این رو به هیچ عنوان استفاده از چنین هارد هایی به کاربران پیشنهاد نمی شود. در همین راستا جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هارد ها و نحوهی جای گذازی آنها درون لپ تاپ های اچ پی می توانید با کارشناسان ما در واحد فنی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی همراه شوید.

 

 

 

تعمیرات هارد در نمایندگی hp

 

 

پشتیبانی از هارد لپ تاپ

در بخش های قبلی در ارتباط با بحث پشتیبانی هارد اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی دادیم. حال در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی پشتیان گیری موضوع مهمی را با همدیگر بررسی نمایم. در بخش اول لازم است بدانید که بهترین راه برای جلوگیری از ، از دست دادن اطلاعت تهیه ی یک بک آپ می باشد. حال شما چند راه برای پشتیبانی اطلاعات خود دارید. می وایند از سرویس های ابری ، درایور های مجازی و یا حتی از هارد های اکسترنال برای این کار استفاده نمایید. پس از بک آپ گرفتن از اطلاعات خود بروی یکی از این سه آیتم ، می توانید پس از خرابی هارد ، اطلاعات از دست رفته ی سیستمتان را به راحتی بر گردانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

 

پشتیبانی از هارد لپ تاپ

 

 

از مطالب جدید که در سایت منتشر شده همچنین میتوانید به بهترین وورک استیشن های اچ پی مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از تازه ترین های ماشین های اداری به سایت office-machines.center مراجعه کنید.

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.