HP search
HP logo

اچ پی دراگون فلای فولیو HP G3

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
اچ پی دراگون فلای فولیو HP G3 | در این بخش همراه شما هستیم. با بررسی سری HP Dragonfly folio G3 ، که می تواند در کسری از ثانیه از حالت لپ تاپ کاربردی ، به یک تبلت قدرتمند تبدیل شود. فناوری پردازنده ی نسل ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

اچ پی دراگون فلای فولیو HP G3 | در این بخش همراه شما هستیم. با بررسی سری HP Dragonfly folio G3 ، که می تواند در کسری از ثانیه از حالت لپ تاپ کاربردی ، به یک تبلت قدرتمند تبدیل شود. فناوری پردازنده ی نسل دوازدهم اینتل و برخی از ویژگی های چشمگیر همچون قلم همراه ، هوشمندی بالا و امنیت فوق العاده باعث شده. تا فولیو له عنوان یکی از برترین لپ تاپ های بازار تبدیل شود. با توجه به چنین موضوعات ، folio G3 می تواند گزینه ی مناسبی برای هر یک از کاربران اچ پی به حساب بی آید. البته پیشنهاد می شود. در صورت نیاز به کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با پذیرش لپتاپ اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

اچ پی دراگون فلای

اولین موضوعی که در HP Dragonfly folio G3 باید به آن اشاره داشته باشیم. وزن سبک و طراحی بی عیب و نقص این سری از لپ تاپ های کمپانی اچ پی می باشد. این دستگاه نیز همچون نسل اسپکتر Folio با یک پوشش چرم احاطه شده است. در نظر داشته باشید که همین موضوع باعث ایجاد یک نمای خاص و لوکس بروی دستگاه Dragonfly folio G3 می باشد. البته اگر بخواهیم با نگاهی دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد. که اچ پی در ساخت این لپ تاپ از 90 درصد منیزیم و پلاستیک بازیافتی استفاده نموده است.

یکی از اصلی ترین مزیت های خرید این دستگاه ، حالت کاربری آن می باشد. بدین صورت که می تواند در کسری از ثانیه از یک لپ تاپ شیک و مهیج به یک تبلت قدرتمند و مناسب تبدیل شود. لذا در نظر داشته باشید که در این هنگام جا به جایی و حمل و نقل این دستگاه نیز آسان تر می باشد. وزن سبک و قابل حمل این دستگاه باعث شده تا کاربران بتوانند از قابلیت های منحصر به فرد آن در هر فضایی استفاده نمایند.

بنابراین از اگر فضای کافی برای نگهداری از یک لپ تاپ ندارید. می توانید HP Dragonfly folio G3 را به عنوان لپ تاپ مناسب در سبد خرید خود قرار دهید. با این اوصاف فرقی نمی کند که شما در اتوبوس ، مترو ، خانه ، تاکسی ، دفتر کار ، مدرسه یا هر جای دیگر باشید. اچ پی HP Dragonfly folio G3 می تواند گزینه ی مناسبی برای شما به حساب بی آید.

 

 

اچ پی دراگون فلای

 

Overall

به طور کلی کاربران پیش از خرید محصولات رایانه ای به خصوص لپ تاپ ها به ، موارد زیادی همچون پرفورمنس و نوع کاربری آن دستگاه توجه بسیاری می کنند. از این رو تصمیم داریم. تا در این بخش به صورت اختصاصی پردازنده و نوع عملکرد این دستگاه را بررسی نموده. و مزایا و معایب آن را خدمت شما کاربران گرامی اعلام نماییم. همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم اچ پی G3 فولیو دارای پردازنده ی نسل دوازدهم می باشد. این دستگاه طبق تشخیص کمپانی در دو نسل Core i5 و Core i7 به بازار عرضه شده است.همچنین در نظر داشته باشید. این نسل از لپ تاپ های اچ پی دارای حافظه ی رم 16 تا 32 گیگابایتی می باشند.

 

 

Overall

 

عمر باتری مناسب به همراه پشتیبانی Intel باعث شده. تا این نسل از دستگاه های اچ پی قابلیت های ویژه ای در زمینه های متفاوت به کاربران ارائه دهد. گرافیم این سری از لپ تاپ های اچ پی بسیاری هوشمندانه و خلاق می باشد. لذا با توجه به این مشخصات شما می توانید از آن در زمینه ی ویرایش فیلم ، عکس و گشت و گذار در فضای گیمینگ استفاده نمایید. همچنین مجموعه ی امنیتی HP dragonfly از سری مجموعه ی امنیتی HP Wolf می باشد. البته در نظر داشته باشید که حافظه ی ذخیره سازی در این سری از دستگاه های اچ پی 2T از نوع SSD محاسبه شده است. فضایی مناسب برای ثبت و قراردهی هر نوع فایل در لپ تاپ به حساب می آید.

 

سایر مشخصات اچ پی دراگون فلای G3 folio

در بخش قبلی به صورت اختصاصی به موضوع پردازنده ی این لپ تاپ اشاره داشتیم. در این بخش تصمیم داریم تا با تمرکز بیشتر بروی قابلیت پورت ، صفحه ی ال سی دی و سایر قطعات دیگر این دستگاه تمرکز کنیم. نور پس زمینه ی کیبورد و ابعاد مناسب و قرار گیری آن به صورت سه بعدی در لپ تاپ های فولیو باعث شده. تا صفحه کلید این نسل با نمره ی قبولی در تست و آزمون های تایپینگ قرار بگیرد. کیفیت کیبورد در این دستگاه مناسب و کاربردی بوده و همچنین تاچ پدر دارای پرفورمنس بالا و تاچ روان می باشد.  پورت های موجود در لپ تاپ HP Folio ، چهار پورت USB C Thunderbolt می باشد.

 

سایر مشخصات اچ پی دراگون فلای G3 folio

 

 

در نظر داشته باشید که شما در لپ تاپ  HP Dragonfly folio G3 یک پشتیبانی. اختصاصی Wi-Fi 6E و یک اسلات برای جای گذاری سیم کارت در اختیار دارید دارید.  پوشش وب کم در این دستگاه ها به صورت هوشمندانه با خروجی دوربین 8 مگاپیکسلی و با رزولوشن 1080P قرار گرفته است. بنابراین می توانید از این دستگاه برای مذاکرات آنلاین خود استفاده نمایید. فیلم برداری با قابلیت فوکوس خودکار ویژگی جذابی می باشد. که این دستگاه به  کاربران خود ارائه می دهد.

 

کیفیت صدا و تصویر HP Dragonfly folio G3

و در نهایت تصمیم داریم تا به صدا و تصویر این دستگاه نیز اشاره داشته باشیم. کاهش نویز پس زمینه ، فوکوس بروی صدای ورودی ، تزار نمودن صدا و ثابت نگه داشتن آن از سری مشخصات مناسب HP Folio G3 می باشد. بدون شک کیفیت صدا در شعاع چند متری از این دستگاه نیز شفاف و قابل تشخیص و روان به گوش می رسد. خبر خوب در این بخش مربوط به بخش تصویر و کیفیت آن می شود. ابعاد 13.5 فول اچ دی اولین خبر مهیج و خوب برای این دستگاه به حساب می آید.

از طرفی دیگر قابلیت تاچ اکرین و پرفورمنس بالای آن باعث شده تا فولیو G3 هیچ نقصی بروی Display خود نداشته باشد. روشنایی استاندارد ؛ سطح مات صفحه نمایش باعث می شود. تا شما بتوانید از قابلیت دیسپلی در هر فضایی چه تاریک  چه روشن به راحتی استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فرش در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر خود در زمینه ی قطعات الایت بوک HP ، لبا کارشناسان بخش فنی نمایندگی همراه شوید.

 

 

کیفیت صدا و تصویر HP Dragonfly folio G3

اچ پی دراگون فلای

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.