HP search
HP logo

بهترین وورک استیشن های اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
بهترین وورک استیشن های اچ پی | در این بخش همراه شما هستم تا با معرفی بهترین وورک استیشن ها ، بتوانیم کمک شایانی به شما کاربران گرامی داشته باشیم. در قدم اول پیش از معرفی این نسل از لپ تاپ های اچ پی ، ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین وورک استیشن های اچ پی | در این بخش همراه شما هستم تا با معرفی بهترین وورک استیشن ها ، بتوانیم کمک شایانی به شما کاربران گرامی داشته باشیم. در قدم اول پیش از معرفی این نسل از لپ تاپ های اچ پی ، آیا اطلاعاتی در ارتباط با وورک استیشن ها دارید.؟ وورک استیشن ها چه تفاوتی با سایر لپ تاپ های دگر درون بازار دارند.؟ تعریف این دستگاه ها چیست؟ به طور کلی وورک استیشن ها لپ تاپ های با کارایی بالا ، برای انجام کار های سخت و فشرده می باشند.

از لپ تاپ های workstation در صنایع ساهت فیلم ، عکس ، گیمینگ ، انیمیشن سازی ، رندینگ ، تجزیه ی و تحلیل داده ها و … استفاده می نمایند. پرفورمنس و کانفیگ بالای این دستگاه ها در زمینه ی ماشین های رایانه ای باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی هر چه تمام تر تمامی خواسته های خود را از دستگاه ها تحویل بگیرند. در ادامه درارتباط با سه دسته بندی مهم لپ تاپ های وورک استیشن HP بررسی های خود را آغاز می نماییم. با ما در ادامه همراه شوید.

 

بهترین وورک استیشن

هنگامی که نام وورک استیشن ها به میان می آید. کاربران به یاد لپ تاپ های قدرتمند و با کارایی بالا در زمینه ی ماشین های رایانه ای می افتند. اما در دسته لپ تاپ های اچ پی ، کدام سری به عنوان Workstation کارایی بیشتری دارند. در نظر داشته باشید که دسته ی لپ تاپ های Zbook به عنوان یکی از کاربردی ترین لپ تاپ های Creative و وورک استیشن به شما می آیند. باز با این حال اچ پی جهت رضایت کاربران خود هر یک از این زد بوک ها را با پلتفرم خاصی به بازار عرضه نموده است…! زدبوک استودیو وروک استیشن ، زد بوک ها پاور وورک استیشن ، زد بوک های فایرفلای وورک استیشن..! اما موضوع اصلی اینجاست که چه تفاوتی مابین این دستگاه ها وجود دارد.

به طور کلی اگر نگاهی کامل به دسته بندی لپ تاپ های اچ پی بی اندازید متوجه خواهید شد که هر لپ تاپ با توجه به قابلیت های خود در Side مشخصی قرار گرفته است. این ساید با توجه به نیازهای کاربران و هزینه های مد نظرشان متغیر می باشد. اما در نظر داشته باشید که شما می توانید برترین وورک استیشن را در دسته بندی لپ تاپ های Zbook مشاهده نمایید. در بخش های بعدی همراه شما هستیم تا سه سری از لپ تاپ های زدبوک با بازه ی قیمتی متفاوت را با یکدیگر مقایسه نماییم در ادامه همراه ما باشید.همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ های اچ پی با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

بهترین وورک استیشن

 

 

نمایندگی لپتاپ های HP

به طور کلی لپ تاپ های قدرتمند با قابلیت های نامحدود در زمینه ی ماشین های رایانه ای در دسته لپ تاپ های وورک استیشن قرار می گیرند. HP ZBook Studio G9 workstation : یکی از مهمترین و پر فروش ترین لپ تاپ های وورک استیشن زد بوک. اچ پی وورک استیشن G9 از سری لپ تاپ های مهم ، با ارزش خرید بسیار بالا می باشد. این سری از محصولات اچ پی با کانفیگ HP Intel Core I9 ، نسل دوازدهم طراحی و به بازار عرضه شده اند. قطعا اگر از کاربران حرفه ای حوزه ی تکنولوژی باشید متوجه ی قدرت بالای کانفیگ این دستگاه ها خواهید شد. حافظه ی داخلی این دستگاه تا 2T از نوع SSD می باشد.

از این رو شما می توانید بدون هیچ محدودیتی از دیتای شخصی و کاری خود در دستگاه استفاده نموده و همچنین سرعت بالای پردازش و پرفورمنس بی نظیری را تجربه نمایید. حافظه ی پردازش این دستگاه بین 32 تا 64 گیگابایت می باشد. در بخش ظاهری مهمترین امر ، کیفیت ساخت بالا و ظرافت چشم نواز این دستگاه می باشد. این موضوع نشان می دهد که کمپانی به ظاهر این سری از وورک استیشن ها نیز اهمیت بسیار بالایی داده است.

در نظر داشته باشید که صفحه نمایش این دستگاه در ابعاد 16 اینچ به صورت لمسی می باشد. و همچنین کیفیت تصویر 4K بدون هیچ عیب و نقصی را به شما ارائه می دهد.در نهایت لازم به ذکر است که این سری از لپ تاپ ها به واسطه ی وزن سبک و قابل حمل خود این امکان را به ما می دهند تا به راحتی از آنها در هر فضایی استفاده نماییم.

 

 

نمایندگی لپتاپ های HP

 

 

بررسی میان رده های workstation

در بخش قبلی اشاره ی ما به سری بالا رده ی workstation اچ پی سری G9 بود. در این بخش تصمیم گرفتیم تا سری میان رده ی این محصول را با کمک کارشناسان خود بررسی نماییم. همچنین در این بخش اشاره ی ما به نسل Zbook power می باشد. زد بوک آشنا و پر طرفدار در زمینه ی ماشین های Smart creative . اصلی ترین موضوع در هنگام بررسی این دستگاه پردازنده ی قدرتمند آن می باشد. با این که سری Power workstation جز میان رده های زد بوک می باشد اما از کوالیتی بالایی در بخش پردازنده بهره مند می باشد. Intel Core I9

شماره ی پردازنده ی اینتل این دستگاه بوده و سری Z با بهرمندی از این دستگاه توانایی های زیادی را به کاربران خود ارائه دهد. از سوی دیگر حافظه ی این دستگاه ی این دستگاه از نوع SSD با حجم 1T طراحی و به بازار عرضه شده است. همچون سری استودیو دارای نسل گرافیک NVIDIA® RTX™ A2000 ، می باشد.  صفحه نمایش 4K UHD ،  یکی از اصلی ترین مزایای این سری از دستگاه های اچ پی زد بوک می باشد. رزولوشن تصویر 3840*2160 این دستگاه این قابلیت را به شما می دهد تا از فریم به فریم تصویر خود لذت کافی را ببرید.

 

بررسی لپ تاپ اچ پی فایرفلای G9 | بهترین وورک استیشن

فایر فلای سری G9 به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های سری زد بوک می باشد. این سری از لپ تاپ های وورک استیشن با پردازنده ی نسل دوازدهم Intel core-i7 با رم 16 گیگابایتی ، و هارد 512 گیگابایتی SSD ، به عنوان یکی از دستگاه های مقرون به صرفه و مناسب برای کسب و کار ، ویرایش فیلم و عکس و … می باشد. کیفیت خروجی این دستگاه با توجه به 1920*1200 بوده و با تصویر 14 اینچ با قابلت تاچ اسکرین به ما کمک می کند.

تا در هر فضایی سیر نماییم. در نظر داشته باشید که گرافیک استفاده شده از این دستگاه NVIDIA® T550 می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در زمینه ی ماشین های رایانه ای در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نسل زد بوک ها می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی زدبوک های HP در تهران همراه شوید.

 

 

بررسی لپ تاپ اچ پی فایرفلای G9 | بهترین وورک استیشن

🔔 3 نفر پرسیدند!!!
  • sam shams گفته

    البته مبحث وورک استیشن ها فقط معطوف به دسته لپتاپ های بزینسی نیست و مستلزم در یک نوشته جدید به تفصیل توضیح داده بشه که چه مواردی رو شامل میشه ؟؟

    جولای 15, 2023 - 3:57 ب.ظ
  • sam shams گفته

    با تشکر ویژه از جناب مهندس آزاد

    جولای 15, 2023 - 3:58 ب.ظ
  • ایراد هارد در لپتاپ های اچ پی گفته

    […] مطالب جدید که در سایت منتشر شده همچنین میتوانید به بهترین وورک استیشن های اچ پی مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از تازه ترین های ماشین […]

    آگوست 10, 2023 - 10:34 ق.ظ
The comments are closed.