HP search
HP logo

خرابی چیپ گرافیک در HP

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
خرابی چیپ گرافیک در HP | کارت گرافیک و عملکرد فوق العاده ی آن درون لپ تاپ های اچ پی . بی شک عملکرد و نقش کارت گرافیک را نمی توان درون لپ تاپ های اچ پی نادیده گرفت از این رو مادربرد و لپ ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

خرابی چیپ گرافیک در HP | کارت گرافیک و عملکرد فوق العاده ی آن درون لپ تاپ های اچ پی . بی شک عملکرد و نقش کارت گرافیک را نمی توان درون لپ تاپ های اچ پی نادیده گرفت از این رو مادربرد و لپ تاپ ، حساسیت بسیار بالایی بروی این قطعه دارند. به طور کلی کارت گرافیک وظیفه ی اجرا ، تصاویر ، بازی های ویدیویی ، انیمیشن ، محتوا و … را دارد. به طور کلی می توان گفت که گرافیک وظیفه ی اجرای تمامی بخش های متفاوت لپ تاپ ها را بر عهده دارد. علائم بسیاری باعث به وجود آمدن ایرادات مختلف در زمینه ی گرافیک می شود. که در ادامه در ارتباط با آن بررسی های لازم را انجام خواهیم داد.

 

خرابی چیپ گرافیک

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم. کارت گرافیک دارای حساسیت بسیاری بالایی در زمینه ی اجرایی و همچنین  برد دستگاه ها می باشد. لازم به ذکر است که این قطعه از حساسیت بسیار بالایی در زمینه ی کاری خود بهره مند می باشد. از سری علل خرابی این قطعه می توان به گرمای بیش از حد ناشی از گرد و غبار ، پرز و سایر شی های غیر مجاز درون دستگاه اشاره نمود. لپ تاپ های اچ پی توسط فن های قدرتمند خود خنک می شوند. اما بنا به استفاده ی غیر استاندارد و یا ورود گرد و غبار به درون دستگاه ممکن است فن از حالت استاندارد خود خارج شده و دچار مشکل شود. در نهایت اگر فن قادر به خنک کردن دستگاه شما نباشد ، گرمای بیش از حد به چیپ گرافیک شما آسیب جدی وارد می نماید.

علائم خرابی در کارت گرافیک لپ تاپ های اچ پی به چه صورتی می باشد. اگر صفحه نمایش دستگاه شما مکررا کندی داشته و به حلت فریز در می آید. یا حتی فریم پایین می آورد ممکن است خرابی شما مربوط به بخش چیپ و کارت گرافیک دستگاه باشد. لذا در همین راستا اگر با مشکلاتی رو به رو هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی لپ تاپ های اچ پی ، ایرادات چیپ گرافیک را بر طرف سازید.

 

 

خرابی چیپ گرافیک

 

 

 

ریبال چیپ در نمایندگی اچ پی

ریبال چیپ ، موضوعی که بسیاری از کاربران در ارتباط با آن سوالاتی را مطرح می سازند. در این بخش تصمیم داریم تا با بررسی این سوالات و پاسخ به آنها متوجه شویم که ریبال چیپ عملی صحیح می باشد یا خیر؟ در قدم اول ریبال به منظور استفاده ی مجدد از چیپ گرافیک قدیمی شما می باشد. این نوع تعمیرات توسط دستگاه های مخصوص BGA انجام می شود و این قابلیت را به کاربران و تکنسین می دهد تا چیپ های آسیب دیده تعمیر شوند. آیا ریبال چیپ کاری مناسب به حساب می آید؟ به طور کلی اگر مراحل ریبال به درستی انجام شود و زیر تست قابلیت مناسبی را به کاربران ارائه دهد می توان ، آن ریبال را به عنوان تعمیر چیپ گرافیک درست به حساب آورد. اما اگر این موضوع به درستی انجام نشود. می تواند به دستگاه شما نیز آسیب هایی را وارد نماید.

در نظر داشته باشید که استفاده از چیپست های غیر اصلی و فیک ، گزینه ی نامناسبی به حساب می آید. از این نظر پیشنهاد می شود در صورت نیاز از چیپست های اصلی استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای خرید و یا ریبال دستگاه خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.جهت آگاهی بیشتر در ارتباط با چیپ گرافیک اورجینال اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

ریبال چیپ در نمایندگی اچ پی

 

 

رفع ایراد گرافیک

در بخش های قبلی در ارتباط با اهمیت بالای چیپ ها گرافیک توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. ایراد کارت گرافیک ایراد کلی به حساب می آید که باید توجه داشته باشیم. بهترین راه برای راه اندازی مجددا دستگاه شما ،  گرافیک تعویض آن می باشد. با تعویض و خرید چیپ گرافیک اورجینال خود می توانید مجددا دستگاهتان را با کیفیت بالا در بی آورید. البته این قطعه قابلیت تعمیر را نیز به کارشناسان ما می دهد که می توانید با هزینه ی کمتر چیپ را تعمیر کنید. در نتیجه پیش از انجام هر موردی پیشنهاد می شود. تا به نمایندگی مجاز تعمیرات لپ تاپ مراجعه نموده و از خدمات نمایندگی بهره مند شوید. همچنین شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربرد های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید. و از سری جدید مادربردی های اچ پی دیدن نمایید.

 

 

رفع ایراد گرافیک

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.