HP search
HP logo

علت بوت نشدن لپتاپ

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
علت بوت نشدن لپتاپ | دلایل زیادی مبنی بر عدم روشن شدن دستگاه یا اصطلاحا بوت نشدن آن وجود دارد. علائمی چون معیوب بودن منبع تغذیه ی دستگاه ، آسیب سخت افزاری ، آسیب های نرم افزاری ، معیوب بودن پردازنده ی اصلی و ... ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

علت بوت نشدن لپتاپ | دلایل زیادی مبنی بر عدم روشن شدن دستگاه یا اصطلاحا بوت نشدن آن وجود دارد. علائمی چون معیوب بودن منبع تغذیه ی دستگاه ، آسیب سخت افزاری ، آسیب های نرم افزاری ، معیوب بودن پردازنده ی اصلی و … می تواند دلیل اصلی بوت نشدن دستگاه های شما باشد . حال در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با این موضوع بررسی های خود را انجام داده و سپس آن را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. در مرحله ی اول اگر لپ تاپ شما بالا نمی آید می توانید در مرحله ی اول :

  • منبع تغذیه ی دستگاه
  • بایوس
  • وضعیت سیستم عامل
  • باتری

و سایر موارد این چنینی را چک کنید. اگز لپ تاپ شما در حین کار و یا پس از خاموش کردن دستگاه ، دیگر روشن نشد. نگران نشوید. شما ی توانید با بررسی موارد اولیه و طی نمودن چند مرحله به راحتی ایراد دستگاه خود را مشخص کنید. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید در صورت مقابله با چنین ایراداتی از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات اچ پی نیز بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات، بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

علت بوت نشدن لپتاپ

 

علت بوت نشدن

دلایل زیادی مبنی بر عدم بوت شدن دستگاه وجود دارد. اما سوال اصلی ما اینجاست..! چگونه یک دستگاه خود به خود خاموش شده و دیگر قادر به روشن شدن و بوت شدن نمی باشد. در نظر داشته باشید که این سری از لپ تاپ ها به هیچ وجه به طور تصادفی و آنی خاموش نم یوشند. عموما مشکل های نرم و یا سخت افزاری در این ایرادات بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد که شما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری ممکن است دستگاه بار ها و بار ها ایرادات خود را به نمایش گذاشته و از طریق خطا و یا ایرادات گرافیکی ، این موضوع را به کاربران اطلاع دهد. در نتیجه عدم توجه به ایرادات دستگاه موجب خاموشی لپ تاپ می شود.

 

 

علت بوت نشدن

 

 

 

 

در مقابل چنین ایراداتی پیشنهاد می شود تا از دستگاه خود به خوبی مراقبت کنید. اما مراقبت از لپ تاپ های اچ پی چگونه می باشد. در قدم اول لازم است تا از دستگاه خود به صورت استاندارد استفاده کنید. یعنی اگر دستگاه شما دارای یک کانفیگ Everyday می باشد. از نصب و یا پردازش کار های گرافیکی و سنگین  بپرهیزید. از ورود تمامی بد افزار ها و ویروس ها به درون دستگاه خود رقابت کنید. لذا بد افزارات می توانند تاثیر بدی بروی بخش نرم و سخت افزاری دستگاه شما داشته باشند.

 

نمایندگی hp

در بسیاری از مواقع ممکن است ایرادات احتمالی چون خرابی آداپتور ، برنامه های جانبی و … تاثیر بسزایی درون خاموشی و یا روشنی دستگاه ما نداشته باشد. از این رو نمایندگی hp در ایران این قابلیت را به شما کاربران گرامی می دهد تا در راستای بررسی و تعمیر دستگاه خود به مراکز مجاز مراجعه نموده و ایرادات دستگاه خود را برطرف نمایید.البته در نظر داشته باشید که در  بسیاری از مواقع و هنگام بوت نشدن  لپ تاپ ، عموما این ایراد مربوط به بخش تعمیرات ، سخت و یا نرم افزار نمی شود. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با مین برد اصلی با ما در ارتباط باشید.

بلکه در بسیاری از نسل های لپ تاپ های HP ممکن است دستگاه در حالت Safe mode قرار گرفته و همین موضوع باعث عدم بالا آمدن دستگاه شود.در نظر داشته باشی ، اگر لپ تاپ شما بالا می آید و پس از run بوت نمی شود. شما می توانید با بخش ریکاوری و قسمت بایوس ، این ایراد را برطرف کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فوش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

 

 

نمایندگی hp

تنظیمات بایوس در لپ تاپ اچ پی | علت بوت نشدن

حال که روی صحبت مبنی بر تنظیمات بایوس می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید ا تنظیمات Fast boots در بایوس استفاده نمایید. این قابلیت درون بایوس این اجازه را می دهد تا دستگاه شما و درایور های آن با سرعت بیشتری بارگذاری و در نهایت لپ تاپ Run شود.در نظر داشته باشید که ورود به بایوس در لپ تاپ ها ، به صورت متفاوتی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با امور مشتریان در ارتباط باشید.

کاربران گرامی در نظر داشته باشید که شما می توانید در صورت بروز هرگونه ایراد و یا آسیب درون بخش های نرم و یا سخت افزاری دستگاه خود ، پس از مراجعه به نمایندگی رسمی و ثبت دستگاه خود ، ایرادات لپ تاپ را  برطرف سازید. همچنین لازم به ذکر است که کارشناسان ما پیش از تعمیر ، تمامی ایرادات دستگاهش ما را بررسی نموده و در صورت نیاز آنها را برطرف خواهند نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ایرادات سخت افزاری لپتاپ اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در  ارتباط باشید.

 

 

 

تنظیمات بایوس در لپ تاپ اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.