HP search
HP logo

تعویض DVDrw لپتاپ های HP

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تعویض DVDrw لپتاپ های HP | تعویض DvDrw ، به طور کلی دی وی دی رایتر ها دارای اهمیت بسیار بالایی در زمینه ی ماشین های رایانه ای دورن لپ تاپ های HP می باشند. از این رو بسیاری از افراد همواره به دنبال خرید ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعویض DVDrw لپتاپ های HP | تعویض DvDrw ، به طور کلی دی وی دی رایتر ها دارای اهمیت بسیار بالایی در زمینه ی ماشین های رایانه ای دورن لپ تاپ های HP می باشند. از این رو بسیاری از افراد همواره به دنبال خرید لپ تاپ با ویژگی DVDrw می باشند. البته در نظر داشته باشید که سیستم عامل طراحی ، از زمان  به رو کار آمدن دستگاه های Slim ، باعث شد. تا نمایندگی ناچار به حذف دی وی دی رایتر ها از روی دستگاه های شود.

اما باز با این حال لپ تاپ های دارای درایو نوری و طرفداران دیسک و البته کاربرد DvDrw در بازار ماشین های رایانه ای بسیار می باشد. سوالی که در این جا پیش می آید. در ارتباط با لپ تاپ های اسلیم است ! چگونه می توانیم از قابلیت دی وی دی رایتر در لپ تاپ های اسلیم بهره مند شویم؟ با ما در ادامه همراه شوید.

 

تعویض DVDrw

چگونه می توانیم DVDrw خود را تعویض کنیم؟ تعویض دی وی دی رایتر عموما بسته به نوع لپ تاپ و البته نوع دی وی دی رایتر دارد. بسیاری از دستگاه ها با قرار دهی فلاپی های لازم ، این امکان را به کاربرا می دهند. تا به صورت کشویی و به سادگی دی وی دی رایتر قدیمی خود را خارج کرده و سپس ، دی وی دی  را جای گذاری کنند. در سری لپ تاپ هایی که دی وی دی رایتر تنها با باز کردن دستگاه جای گذاری می شود. پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به مراکز فنی این کار را انجام دهید. زیرا ممکن است هنگام باز و یا بستن دستگاه ها، قطعات لپ تاپ آسیب ببینند.

 

 

 

تعویض DVDrw

 

 

 

دی وی دی رایتر درون دستگاه های اسلیم ..! همانطور  که در بخش های قبلی به آن اشاره نمودیم ، دستگاه های اسلیم به دلیل ضخامت کم خود ، فاقد درایو نوری می باشند. حال بسیاری از مصرف کنندگان لپ تاپ های اسلیم برای پیشبرد اهداف متفاوت خود نیاز به درایو نوری پیدا می کنند. در این شرایط باید چه کرد؟  در نظر داشته باشید که شما اگر در این شرایط قرار گرفتید . می توانید با خرید درایو های نور قابل حمل یا اصطلاحا دی وی دی رایتر های اکسترنال ایراد خود را به آسانی بر طرف نمایید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که درایو های نوری از طریق کابل USB امکان ارتباط با دستگاه شما را بر قرار می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های اسلیم اچ پی  ادامه همراه ما باشید.

 

نمایندگی اچ پی

پس از خواندن تعدادی از نظرات کاربران، متوجه شدیم که بسیاری از کاربران پس از تعویض دی وی دی رایتر ها با مشکلات زیادی رو به رو شدند. پس از بررسی های بیشتر و پیگیری این موضوع متوجه شدیم. که این دسته از افراد پس از تعویض دی وی دی رایتر خود ، از DVDrw ها متفرقه استفاده نموده اند. کاربران گرامی در نظر داشته باشید. که طبق دستورالعملهای کمپانی اچ پی، هر گونه استفاده از قطعات نامعتبر و متفرقه باعث خرابی دستگاه شده و پیشنهاد می شود. از استفاده از آنها پرهیز کنید. لذا در نظر داشته باشید که حتما از قطعات شرکت و اورجینال سازگار با مدل دستگاه خود استفاده نمایید.

 

 

 

نمایندگی اچ پی

 

 

چگونه می توانیم درایور نوری مناسب با دستگاه خود را شناسایی کرده و در نهایت آن را خریداری کنیم.؟ در مرحله ی اول لازم است تا مدل دستگاه خود را بدانید. سپس با خواندن پارت نامبر دستگاه و یا پارت نامبر DvDrw می توانید. درایور مخصوص به دستگاه خود را خریداری کنید. در نظر داشته باشید. بهتر است تا در راستای خرید دی وی دی رایتر اورجینال ، به مارکت و مراکز مجاز اچ پی مراجعه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

 

نتیجه گیری در ارتباط با درایور های نوری

در بخش های قبلی ما به سه نکته ی مهم در ارتباط با درایور های نوری اشاره کردیم.  ابتدا تعویض این قطعه ی مهم و کاربردی درون لپ تاپ های اچ پی بود. شما می توانید بسته به نوع دستگاه خود ، دی وی دی رایتر را در آورده و دی وی دی دیگر را متصل نمایید. از طرفی دیگر بسیاری از دستگاه ها نیاز به باز شدن داشته و کاربران جهت تعویض درایور خود می بایست به نمایندگی رسمی مراجعه نمایند. از طرفی دیگر با لپ تاپ های اسلیم و فاقد DvDrw مواجه شدیم.

بهترین راه برای استفاده از قابلیت نوری درون این دستگاه ها ، تهیه ی درایور نوری به صورت اکسترنال می باشد. در نهایت نیز شما می توانید با خرید درایور نوری مخصوص دستگاه خود به صورت اورجینال ، مجددا کیفیت و عملکرد مناسبی را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال لپتاپ به نمایندگی تهران با ما همراه شوید.

 

 

 

 

نتیجه گیری در ارتباط با درایور های نوری

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.