HP search
HP logo

کروم بوک 14a-na0020r

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
کروم بوک 14a-na0020r | کروم بوک نامی آشنا در تمامی برند های محبوب و پر فروش دنیا از جمله اچ پی می باشد . این سری از لپ تاپ ها با دو تکنولوژی بزرگ دنیا یعنی گوگل و اچ پی کاستوم شده  و سپس به ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

کروم بوک 14a-na0020r | کروم بوک نامی آشنا در تمامی برند های محبوب و پر فروش دنیا از جمله اچ پی می باشد . این سری از لپ تاپ ها با دو تکنولوژی بزرگ دنیا یعنی گوگل و اچ پی کاستوم شده  و سپس به بازار عرضه می شوند. همانند سایر دسته بندی لپ تاپ های اچ پی ، کروم بوک ها نیز به عنوان دسته ای محبوب و پر فروش در دنیا به حساب می آیند. از این رو ما تصمیم داریم تا با بررسی سری na0020 کمی بیشتر با فضا و قابلیت های این دستگاه آشنا شویم. پیشنهاد می شود اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ مقرون به صرفه و اقتصادی می باشید حتما در ادامه با ما در نمایندگی لپ تاپ کروم بوک اچ پی همراه شده تا از مشخصات 0020r مطلع شوید.

 

کروم بوک

پیش از اشاره به هر موضوعی بهتر است کمی در ارتباط با کروم بوک ها سطح اطلاعات خود را بالا ببریم. به طور کلی معنی کروم وک در برند هایی چون ایسوس ، لنوو و اچ پی مربوط و مرتبط با سیستم عامل آن دستگاه ها می باشد. طبق قرارداد ها انجام شده توسط کمپانی گوکل با برند های بزرگ تولید کننده ی ماشین های رایانه ای ، همانند اچ پی. دستگاه هایی با دسته ی کروم بوک توسط کمپانی ها ساخته می شود. اما سیستم عامل کروم بوک چیست و چه مزایا و معایبی نسبت به سایر سیستم عامل های دیگر دارد.؟

سیستم عامل کروم بوک در اصل بر اساس الگوریتم های سیستم عامل لینوکس طراحی و ساخته شده است. گوگل برای اولین بار از پروژه ی سیستم عامل کروم در سال 2011 استفاده نمود. از مزایای این سیستم عامل می توان به خدمات پس از فروش طولانی مدت ، برنامه های رایگان و سرعت بسیار مطلوب و بالا اشاره نمود. اما این موارد به عنوان مزایای سیستم عامل کروم بوک ها به حساب نمی آید. اصلی ترین مزیت سیستم عامل کروم بوک نصب به سایر سیستم عامل ها مقاومت و نفوذ ناپذیری آن در مقابل ویروس و بد افزار ها می باشد.

سیستم عامل محدود و بسته ی این کمپانی اجازه ی ورود هیچگونه بد افزار را به سیستم کاربران نمی دهد. البته در نظر داشته باشید که گوگل برای رفاه حال مصرف کنندگان این برند قابلیت ساپورت از تمامی برنامه های کاربردی همانند برنامه های ایجاد محتوا ، فوتوشاپ ، ویدیو و … را با استفاده از ترفند های اجرا خواهد کرد. پس به هیچ عنوان نباید نگران چنین موضوعاتی در سری کروم بوک ها باشیم.

 

کروم بوک

 

نمایندگی HP chromebook

در این بخش تصمیم داریم تا با بررسی عملکرد و ساختار لپ تاپ HP chromebook 14a-na0020nr  ، همراه شما کاربران گرامی باشیم. لپ تاپ کروم بوک سری hp 14-NA0020 با شماره ی فنی 9PG29UA طراحی و به بازار عرضه می شود. پردازنده ی این سری از لپ تاپ های اچ پی سری. Celeron N4000 (1.1 GHz base frequency, up to 2.6 GHz burst frequency, 4 MB L2 cache, 2 cores) ) می باشد. در نظر داشته باشید این محصول به عنوان یک لپ تاپ کاربری روزمره و خانگی توسط اچ پی طراحی و به بازار عرضه شد. مموری 4GB این محصول از نوع DDR4 انبورد بوده و به شما کاربری مناسبی را ارئه می دهد.

پردازنده ی گرافیکی کروم بوک از سری UHD Graphics 600 اینتل می باشد. همانطور که می دانید لپ تا 0020 از سری لپ تاپ های 14 اینچی کمپانی اچ پی می باشد. دیسپلی این محصول 1366 x 768 HD می باشد. وزن پایین 1.46 کیلوگرمی این دستگاه باعث شده تا کاربران به راحتی قابلیت جا به جایی این محصول را در محیط های متفاوت داشته باشند. همچنین باتری 2 سلولی این دستگاه بازده ی مناسبی از قدرت را به کاربران ارائه می دهد. توان نهایی شارژدهی این محصول 13 ساعت 30 دقیقه می باشد.

 

نمایندگی HP chromebook

 

مشخصات ظاهری HP 0020nr

 

در ارتباط با مشخصات ظاهری این دستگاه مواردی را باید مورد توجه قرار دهیم. بدنه ی این دستگاه ترکیبی از پلاستیک فشرده ی مقاوم و آلومینیوم می باشد. ترکیب این دو قطعات با رنگ سفید باعث بوجود آمدن لپ تاپی با جذابیت بالایی شده است. در روی قاب A ما شاهد لوگوی اج پی و لوگوی گوگل با نام Chromebook می باشیم. اگر به کنارای این دستگاه توجه داشته باشید می بینید که ان دستگاه درای یک پورت USB ، یک پورت USB Type-C می باشد.

بروی قاب C ما شاهد شیار هایی هستیم که کار انتقال صدا را با استفاده از اسپیکر B&O همیشگی اچ پی انجام می دهد. در آن سوی دستگاه نیز ما شاهد ، یک پورت USB-Type-C ، جک هدفون و یک micro SD reader هستیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه کروم بوک ها و الایت بوک های اچ پی با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

مشخصات ظاهری HP 0020nr

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.