HP search
HP logo

نوت بوک های به صرفه در نمایندگی اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
نوت بوک های به صرفه در نمایندگی اچ پی  | امروزه بحث خرید لپ تاپ های جدید بسیار داغ می باشد. بسیاری از افراد به دنبال خرید و تعویض لپ تاپ های قدیمی خود می باشند. همین موضوع باعث می شود تا هنگام خرید نیاز ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

نوت بوک های به صرفه در نمایندگی اچ پی  | امروزه بحث خرید لپ تاپ های جدید بسیار داغ می باشد. بسیاری از افراد به دنبال خرید و تعویض لپ تاپ های قدیمی خود می باشند. همین موضوع باعث می شود تا هنگام خرید نیاز به راهنمایی های دقیقی در زمینه های متفاوت داشته باشند. به طور مثال کاربران باید هنگام خرید به مسائلی همچون شرایطی کاری ، محیطی و خیلی از المان های دیگر دقت داشته باشند . به هر حال ما اینجاییم تا در ارتباط با دو نسل از نوت بوک های جدید و به صرفه ی کمپانی اچ پی بررسی های لازم را انجام داده. و همچنین آنها را در نمایندگی برای فروش عرضه نماییم . با ما همراه باشید.

 

نوت بوک های به صرفه

 

به طور کلی نوت بوک ها دستگاه هایی هستند که ما می توانیم تنوع بسیاری از آن در دسته های Elite  ، pavilion ،  Envy و … قرار گرفته اند. نوت بوک ها اهمیت بسیار بالایی در زمینه ی ماشین های رایانه ای داشته و همچنین فروش مناسبی. در زمینه ی ماشین ها رایانه ای دارند. لپ تاپ سری 840 G3 notebook، از سری لپ تاپ های محبوب کمپانی اچ پی می باشد که در دسته لپ تاپ های HP Elitebook قرار گرفته اند. در ارتباط با جزئیات ظاهری این دستگاه می توانیم به ظاهری شکیل ، سبک و با متریال ساخت بسیار بالا اشاره داشته باشیم . نکته ی اساسی که در ارتباط با این دستگاه وجود دارد قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این سری از نوت بوک ها می باشد.

نوت بوک های به صرفهنوت بوک های به صرفه

در ارتباط با جزئیات پردازنده ی این دستگاه نیز می توانیم به اندازه ی صفحه نمایش 14 اینچی ( بدون تاچ اسکرین ) و حجم هارد 240 گیگابایتی اشاره نمود. سری سی پی یو تشکیل دهنده ی این دستگاه Core I5 بوده و با 840 با بهره مندی از یک Ram  به حجم 8 گیگ فضای مناسبی را به ما در جهت استفاده ی روزمره به ما می دهد. لازم به ذکر است که لپ تاپ نوت بوک اچ پی 840 G3 از یک پردازنده ی کمکی گرافیکی Intel HD Graphics 520 نیز بهره می برد. همچنین اچ پی این دستگاه را با سیستم عامل Win 10 به بازار عرضه نموده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با صفحه نمایش اصلی لپتاپ های اچ پی با ما همراه شوید.

 

HP Laptop

سری نوت بوک دیگری که با آن رو به رو هستیم ، مدل 15S-EQ2040AU می باشد. این دستگاه پس از معرفی به دلیل قیمت مناسب و کانفیگ خوب ، مورد توجه کاربران در زمینه ی ماشین های رایانه ای قرار گرفته است. همچنین ما در این بخش تصمیم گرفتیم تا به صورت واضح این دستگاه را در دست بررسی قرار دهیم. این دستگاه از نظر ظاهری ، شکلی مدرن و جدید تر نسبت به سری HP 840 داشته و همین موضوع این نوت بوک را بسیار خاص و جذاب کرده است. از نظر ظاهری کیفت بسیار بالای قطعات بکار رفته در آن باعث شده تا این دستگاه حس بی نظیری را به مصرف کننده القا کند .

 

HP Laptop

 

تریم رنگی نقره ای و کیبورد هم رنگ با بدنه حس متفاوتی را به کاربران می دهد. هارد دیسک دورن این دستگاه از نوع SSD  با حجم 512 بوده و همچنین سری پردازنده ی آن توسط  AMDطراحی شده است . لپ تاپ 15S-EQ2040AU با عمر طولانی باتری و وزنی سبک اجازه ی حمل نقل آسان را به خوبی به کاربران ارائه می دهد. سیستم عامل اولیه ی این دستگاه از سری نسل win 10 می باشد. و به طور کلی 15S-EQ2040AU دارای حسگر اثر انگشت بوده و به شما این امکان را می دهد. تا فایل و صفحات مورد نیاز خود را از نظر امنیتی در فضایی مطمئن قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید این دستگاه با ما همراه شوید.

 

 

نمایندگی اچ پی

 

جزئیات و بررسی HP notebook 15S-EQ2040AU & HP 840 G3

 

در این بخش با دو دستگاه نزدیک به هم از نظر ظاهری و عملکرد رو به رو هستیم . هر دوی این دستگاه‌ها در دسته لپ تاپ های نوت بوک اچ پی قرار گرفتند. و فروش بسیار مناسبی را در مراکز مجاز از آن خود کرده اند. چه سری HP 840 G3 و 15S-EQ2040AU  هر دو به عنوان لپ تاپ های مقرون‌ به‌ صرفه کمپانی اچ پی به بازار عرضه شدند اند. از سری مشخصات متفاوت این دو دستگاه می توان به وزن، اندازه صفحه نمایش و سازنده های سی پی یو اشاره کرد.

 

جزئیات و بررسی HP notebook 15S-EQ2040AU & HP 840 G3

 

اما به طور کلی هر دو این دستگاه‌ها در یک کرده بوده و کیفیت مناسبی را در انجام کار های روزمره به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و یا تعمیر این سری از ماشین های رایانه ای با کارشناسان. ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپتاپ های مدرسه ای اچ پی با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

نوت بوک های به صرفه در نمایندگی اچ پی

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • قطعات اصلی پاویلیون های اچ پی گفته

    […] همچنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با لپ تاپ ها و نوت بوک های به صرفه HP وارد صفحه ی قرار گرفته شده […]

    دسامبر 26, 2022 - 3:36 ب.ظ
  • تعمیر برد پاویلیون HP 15DA2204 گفته

    […] و قابل اهمیت می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نوت بوک های به صرفه در نمایندگی اچ پی  با ما در نمایندگی رسمی همراه […]

    ژانویه 3, 2023 - 3:47 ب.ظ
The comments are closed.