HP search
HP logo

مقایسه انوی newest سری Ryzen 5 و Ryzen 7

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
مقایسه انوی newest سری Ryzen 5 و Ryzen 7 | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با دو سری از محبوب ترین انوی های حاضر در بخش newest ها اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. لازم به ذکر است که ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

مقایسه انوی newest سری Ryzen 5 و Ryzen 7 | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با دو سری از محبوب ترین انوی های حاضر در بخش newest ها اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. لازم به ذکر است که هر دو این دستگاه سری 360 درجه ی کمپانی اچ پی می باشند. نوع کاربری آنها توسط کمپانی به صورت روزمره تعریف شده است. اما باز با این حال در طی روزهای گذشته گزارش های زیادی در ارتباط با نحوه ی عملکرد و معرفی این دستگاه ها به دست کارشناسان ما قرار می گرفت. از این رو تصمیم گرفتیم تا اطلاعاتی جامع در ارتباط با این دو سری انوی خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

 

مقایسه انوی newest

در این بخش شاهد مشخصاتی از هر دوی این دستگاه ها می باشیم. سری Newest در دسته لپ تاپ های انوی در ارتباط با بخش لپ تاپ های روزمره و قدرتمند کمپانی اچ پی می شوند. هر دو دستگاه نام برده شده در سال 2022 توسط کمپانی به بازار عرضه شدند و تقریبا می توان از آنها به عنوان دستگاه های آپدیت و همراه با تکنولوژی رز کمپانی اچ پی یاد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ با کارشناسان ما همراه شوید.

یکی از مشخصه های جالب بین هر دوی این دستگاه ها مربوط به اسلیم بودن لپ تاپ و صفحه نمایش هم اندازه می شود. با این حال هر دوی این دستگاه ها انوی newest سری Ryzen 5 و Ryzen به ما کاربری آسانی در جا به جایی و حمل و نقل ارائه می دهند. از نظر اقتصادی طبیعیت تا سری پردازنده ی رایزن 7 ، قیمتی بالا تر نسبت به پردازنده ی پایین تر داشته باشد.اما باز با این حال هزینه ی فاصله قیمت 26 درصدی سری 7 . نسبت به سری 5 یکی از نکات مهم در ارتباط با این دستگاه ها می باشد. حال در ادامه همراه ما باشید تا در ارتباط با اصلی ترین تفاوت بین لپ تاپ های اچ پی ، نکاتی مهم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

مقایسه انوی newest

 

مشخصات HP Envy Ryzen

در این بخش تصمیم داریم تا هر دو لپ تاپ سری Envy را در دسته ی . Newest در جایگاه مقایسه قرار داده و اطلاعاتی در ارتباط با مشخصات فنی و عملکرد آنها ثبت نماییم. در مرحله ی اول با HP Envy Ryzen 5 رو به رو هستیم. این دستگاه به طور کلی به عنوان یک لپ تاپ روزمره با قابلیت های بیشمار مناسب برای تمامی کار ها طراحی و به بازار عرضه شده است. در قدم اول لازم ست بدانید که این دستگاه دارای یک پردازنده ی AMD Ryzen 5 5500U 6-Core Processor می باشد.

این سری از پردازنده های اچ پی این اجازه را به ما می دهد. تا در هر فضای بتوانیم فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز نماییم.  در قدم دوم ، یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه مربوط به رزولوشن بالای 1920*1080 این دستگاه به صورت Full-HD می باشد. همچنین سری Envy Newest Ryzen 5  دارای 1  عدد پورت USB 3.1 ، 2 عدد پورت USB 3.0  و یک پورت تایپ C می باشد.

 

مشخصات HP Envy Ryzen

 

در جایگاه دوم ما با یکی از جدیدترین سری HP Envy Ryzen 7  رو به رو می باشیم. در وهله ی اول این دستگاه پردازنده ی قدرتمند تری نسبت به سری پنجم خود دارد. پردازنده ی  AMD Ryzen 7 5700U Octa-Core Processor قلب تپنده ی این سری از لپ تاپ های اچ پی می باشد. از سری ویژگی های قابل اهمیت این دستگاه می توان به ویژگی بک لایت کیبورد . حافظه مموری 32GB و تاچ اسکرین بودن این محصول اشاره داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پذیرش لپتاپ اچ پی همراه شوید.

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.