HP search
HP logo

معرفی اسپکتر HP | نمایندگی مجاز فروش لپتاپ

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
معرفی اسپکتر HP | نمایندگی مجاز فروش لپتاپ ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با لپ تاپ های محبوب برند اچ پی ، سری اسپکتر بررسی های لازم را انجام داده و در ارتباط با مشخصات فنی و مشخصات ظاهری این برند ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.3/5 - (3 امتیاز)

معرفی اسپکتر HP | نمایندگی مجاز فروش لپتاپ ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با لپ تاپ های محبوب برند اچ پی ، سری اسپکتر بررسی های لازم را انجام داده و در ارتباط با مشخصات فنی و مشخصات ظاهری این برند محبوب و لوکس اچ پی را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این سری لپ تاپ اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

معرفی اسپکتر HP

همانطور که می دانید سری محبوب اسپکتر ؛ محصول لوکس کمپانی اچ پی می باشد. پس از معرفی این دستگاه ، افراد زیادی شیفته ی طراحی ، قابلیت و البته کوالیتی بالای قطعات بکار رفته در این دستگاه شدند. می‌توان مدعی شد که اچ پی در طراحی این دستگاه هیچگونه کوتاهی را انجام نداده است. اما همه چیز به لوکس بودن این دستگاه مربوط نمی شود. اسپکتر ها عموماً کانفیگ قوی را به کاربران ارائه می دهند. علیرغم قدرت پردازنده بالای این دستگاه ها کاربران می توانند با خرید اسپکتر در کنار حس لوکس بودن از پردازنده قوی با سرعتی مناسب بهره مند شوند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

 

معرفی اسپکتر HP

معرفی اسپکتر HP

 

اگر به دنبال خرید لپ تاپ های اسپکتر می باشید، و در انتخاب مدل های آن سر در گم شده اید. به شما پیشنهاد می شود تا از مشاوره رایگان کارشناسهای نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp استفاده نمایید. کارشناسان ما در بخش فروش برند اچ پی تا در این راه هم یار و همراه شما کاربران گرامی باشند. از این رو در جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02189392000 در تماس باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب ویندوز در نمایندگی با کارشناسان ما همراه شوید.

 

فروش شرکتی HP Specter

کارشناس های تیم تخصصی اچ پی در این بخش تصمیم دارند تا نحوه خرید مطمئن لپ تاپ های اسپکتر اچ پی را به شما کاربران گرامی معرفی نمایند. از این رو پیشنهاد می‌شود تا در ادامه همراه کارشناس های ما بوده و از مشاوره آنها بهره مند شوید. همانطور که می دانید برند اسپکتر ، جزو معدود لپ‌تاپ‌های اچ پی می باشد که خدمات مناسبی در راستای فروش به کاربران ارائه نمی دهد.  توجه داشته باشید که ساختار این لپ تاپ به گونه ای است که شاید مناسب هر فضایی نباشد و خرید آن توسط شما توجیه نداشته باشد. اما به هر حال اسپکتر محصول لوکس ای است که همه مصرف‌کنندگان برنده شود به آن علاقه مندند. در نظر داشته باشید که فروش لپ تاپ اسپکتر به دلیل بالا بودن قیمت بازار ، کمی ضعیف تر از سایر محصولات پر فروش کمپانی اچ پی می باشد.

 

فروش شرکتی HP Specter

معرفی اسپکتر HP

 

در همین راستا نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تصمیم دارد تا لپ تاپ های اسپکتر برند اچ پی را با قیمت شرکتی ، به صورت مستقیم به مصرف کنندگان ارائه دهد. با این تفاوت که شما پس از خرید این محصول از تمامی خدمات استاندارد نسبت به برند اسپکتر به صورت شرکتی بهرمند خواهید شد. تنها کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی و یا تماس مستقیم با کارشناسان بخش فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

نوع کاربری لپتاپ اسپکتر HP | معرفی اسپکتر HP

در بخش قبلی در ارتباط با نوع کاربری برند اسپکتر اچ پی توضیحات کوتاهی را دادیم. همچنین در ارتباط با این موضوع افزودیم که اسپکتر شاید مناسب هر فضای کاری برای کاربران نباشد. در این بخش تصمیم گرفتیم تا با بررسی دقیق تر، این موضوع را برای کاربران به صورت شفاف توضیح دهیم. در ادامه با ما همراه بمانید.  طراحی اسپکتر توسط کمپانی با تجربه ی HP ، در واقع به عنوان معرفی لپ تاپ رده بالا برای رقابت با شرکت های بزرگ بود.

البته که اچ پی در این زمینه بسیار موفق و دیده شد. تیم تخصصی اچ پی در جهت ساخت اولترابوک با کیفیت و رده بالا برای رقابت با برند های پیشرویی همچون اپل و سری مک بوک ، لپ تاپ های سطح بالای ماکروسافت ، دل ، ایسوس  و سایر برند های تولید کننده اولترابوک وقت زیادی را صرف کرده اند. از این رو می توان گفت که محصولی بی نظیز را به بازار عرضه کرده اند.  پردازنده ی اسپکتر ، از سری پردازنده های قوی کمپانی اچ پی بوده و هدف اچ پی نیز برای بکار گیری این پردازنده در دستگاه های اسپکتر ، همراه کردن قدرت و زیبایی در این دستگاه ها بوده است.

 

نوع کاربری لپتاپ اسپکتر HP

معرفی اسپکتر HP

ترکیب رنگ بی نظیر HP specter

اسپکتر رنگی بی نظیر را به عنوان رنگ انحصاری خود بروی دستگاه ها عرضه کرده است. این رنگ که از ترکیب رنگ مسی ، طلایی و ترکیب رنگ های دودی و تیره می باشد ؛ جلوه ی بی نظیری را به اولترابوک اسپکتر بخشیده است. تریکب این رنگ ، به تنهایی حس لوکس بودن را به محصول می بخشد و شما می تواندی تا ساعت ها از طراحی فوق العاده ی این محصول لذت ببرید. همچنین لازم به ذکر است که اسپکتر جزء لپ تاپ های رده بالای کمپانی اچ پی به حساب می آید اما باز با این حال قیمت پایین تری نسب به سایر اولترابوک درون بازار دارد. هدف اچ پی در قیمت گذاری این محصول ، افزایش سطح خرید عموم مردم می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش وخدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

ترکیب رنگ بی نظیر HP specter

معرفی اسپکتر HP

 

مشخصات کلی اچ پی اسپکتر

اسپکتر مدلهای پر طرفدار بسیاری در بازار دارد. به عنوان مثال می تواینم به لپ تاپ پر فروش پرچم‌دار X360 و یا طراحی بی نظیر و البته بی رقیب اسپکتر فولیو اشاره داشته باشیم.  اسپکتر اچ پی عموما طراحی نازک و سبکی دارد و البته در دو نسخه‌ی 13 و 15 اینچی طراحی و به فروش می‌رسد. اسپکتر ساخته شده تا حس متفاوت  و لوکس بودن را به طور مستقیم به مصرف کنندگان بدهد. از این رو تمامی قطعات بکار رفته در این محصول درجه یک و بی نقص می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP به تمام نقاط ایران بروی لینک کلیک کنید.

 

مشخصات کلی اچ پی اسپکتر

معرفی اسپکتر HP

 

باتری قدرتمند در لپ تاپ های اچ پی یکی از موضوعاتیست که نمی توانیم از آن بگذریم.  به لطف باتری قدرتمند اسپکتر ، شما می تموانید بدون هیچ نگرانی دستگاه خود را جا به جا کرده و در هر فضا از آن استفاده کنید. اسپکتر اچ پی نمایشگر باکیفیتی با قابلیت رزولوشن 4K به شما ارائه می دهد. از این رو  شما می توانید تمامی تصاویر و فیلم ها مورد نظر خود را با کیفیتی بی نظیر تماشا کنید. ، یکی از بهترین اولترابوک‌های بازار به‌شمار می‌روند. اگر به توان پردازشی بیشتر نیز احتیاج دارید، می‌توانید نسخه‌ی ۱۵ اینچی را با پردازنده‌های سرجهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود تا با کارشناسان ما در واحد فنی همراه شوید.

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • اسپکتر اچ پی X360 15TBL100 گفته

    […] HP BL100 ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با لپتاپ و معرفی اسپکتر HP با ما در نمایندگی رسمی HP همراه […]

    آگوست 30, 2022 - 9:46 ق.ظ
  • لپ تاپ 2 در 1 اسپکتر F0000-16 گفته

    […] شد. در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با قابلیت 2 در 1 دستگاه های اسپکتر اچ پی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه […]

    دسامبر 12, 2022 - 1:00 ب.ظ
The comments are closed.