HP search
HP logo

لپ تاپ کارکرده 4540S | نمایندگی فروش لپ تاپ دست دوم اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
لپ تاپ کارکرده 4540S  |  همانطور که می دانید اچ پی 4540 از سری لپ تاپ های پر فروش از نسل طلایی پروبوک های اچ پی می باشد. کیفیت بالا، پردازنده ی مناسب ، ارزش خرید بسیار بالا و ... از سری امکانات مثبت این ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.7/5 - (3 امتیاز)

لپ تاپ کارکرده 4540S  |  همانطور که می دانید اچ پی 4540 از سری لپ تاپ های پر فروش از نسل طلایی پروبوک های اچ پی می باشد. کیفیت بالا، پردازنده ی مناسب ، ارزش خرید بسیار بالا و … از سری امکانات مثبت این دستگاه می باشد.  اطلاعات جدید کارگاهی نمایندگی رسمی اچ پی جهت اصلاح شده سری معروف ProBook 4540s به شما کمک می کند تا آشنایی بیشتری نسبت به این دسته و این سری پیدا کنید .به طور کلی اگر قصد خرید لپ تاپ های پروبوک اچ پی را داشته باشید می می توانید با مراجعه به بخش مربوطه ی آن از توضیحات کارشناسان و تجربه ی خریداران استفاده نمایید.

 

 

لپ تاپ کارکرده 4540S

 

رنگ و بوی دسته بندی های اچ پی همواره یکی از مهمترین ویژگی های این کمپانی در حین طراحی و عرضه ی دستگاه ها می باشد. اچ پی با ایجاد دسته بندی های متفاوت توانسته تا کمک شایانی به کاربران خود نماید. لذا هر شخص می تواند با مشاهده ی فیلتر های مد نظر خود زین پس از مدلی مشابه با علایق خود بهره مند گردد. سری  محبوب لپ تاپ های 4540 و 4540S اچ پی نیز در دسته ی probook های این کمپانی تقسیم شده اند. در نظر داشته باشید که شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  لپ تاپ دست دوم HP با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

نام ProBook در دسته بندی لپ تاپ های اچ پی به منزله ی قدرت لپ‌تاپ‌های تجاری سطح ابتدایی تا رده بالا می باشد. همواره این دستگاه ها به دلیل ویژگی های بالای خود قابلیت های بسیاری در دسته لپ تاپ های بیزینسی به کاربران ارائه می دهند.  پس از آزمایش ProBook 4740s  17 اینچی از سری جدید ProBook 4X40s HP ، و مدل 15.6 اینچی ProBook 4540s در ادامه طراحی جدید این کمپانی به بازار عرضه شده است.

در ارتباط با لپ تاپ جدید اچ پی باید بگویم که 4540 جانشین مستقیم سری 4530 بوده و کیفیتی بالاتر از نسل قدیم خود عرضه نموده است. دستگاه آزمایشی ما مجهز به پردازنده دو هسته ای i3-3110M اینتل است که با چهار گیگابایت حافظه کاری پشتیبانی می شود. پردازنده گرافیکی لپ تاپ اچ پی پروبوک HD Graphics 4000 اینتل از خروجی پشتیبانی می کند. همچنین یک یک هارد دیسک 500 گیگابایتی اطلاعات شما را مو به مو را ذخیره می کند.

 

 

لپ تاپ کارکرده 4540S

 

 

تفاوت لپ تاپ 4540S و 4530A کارکرده

ProBook 4540s نمی تواند ارتباط خود را با ProBook 4530s انکار کند. این بدین معنی است که 4540 نسل جدید سری پروبوک ها ابتدایی اچ پی می باشد. که به صورت نسخه ی ارتقا یافته در بازار دیده می شود. در نظر داشته باشید که هر دو لپ تاپ ها از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم بوده و این موضوع کمی تشخیص این دو دستگاه را از یکدیگر سخت می نماید. با این حال، قطعا تفاوت هایی در جزئیات این دو دستگاه وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

از نظر مقاومت و جنس بدنه، باید بدانید که هر دو لپ تاپ اچ پی بیشتر از پلاستیک ساخته شده است. پشت درب و قسمت بالایی واحد پایه هر دو لپ تاپ ها دارای یک مدل آلومینیومی هستند. این به دستگاه ها از نظر ظاهری با کیفیت بالاتر و ثبات بیشتری تشکیل شده است. 4540s منحنی های بیشتری نسبت به 4530s دارد. لبه های پشت نمایشگر از واحد پایه کمی گرد تشکیل شده اند. قاب پلاستیکی قسمت بالایی واحد پایه نیز عریض‌تر از 4540 است.

 

 

تفاوت لپ تاپ 4540S و 4530A کارکرده

 

 

لپ تاپ دست دوم HP کارکرده

ProBook 4540s دارای ثبات عملکرد و پردازنده ایی یا کیفیت قابل قبول  می باشد. همچنین مانند سایر لپ تاپ های اچ پی در راه خود پیشرو بوده و کیفیت پردازش بسیار خوبی را به ما ارائه داده است . 4540 دست دوم اچ پی در تست های متفاوت دستگاه، عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد. با توجه به جنس بدنه ی پلاستیکی ، می توان گفت که این دستگاه انتظار ما را در بخش مقاومت کاملا برآورده کرده است.

همچنین این دستگاه در زمینه ی ماشین های رایانه ایی میان رده عملکرد خوبی را دارد. یکی از ایرادات این دستگاه نسبت به لپ تاپ های اچ پی دیگر فقط پوشش سوراخ شده بالای صفحه کلید می باشد. که باید از فشارهای مضاعف در امان بماند. در نظر داشته باشید که شما می توانید با برقرای ارتباط با کارشناسان ما در ارتباط با لپ تاپ های کارکرده ی سری پروبوک اطلاعات بسیاری را کسب نمایید.

 

ماژول ارتباطی لپتاپ کارکرده HP سری 45S

در ارتباط با ماژول های ارتباطی، ProBook 4540s اچ پی می توانید. با کارشناس های بخش سخت افزار نمایندگی فروش اچ پی دست دوم تماس حاصل فرمایید. یک تراشه اترنت گیگابیتی (RTL8168/8111) از Realtek اتصالات شبکه کابلی را مدیریت می کند. همچنین ماژول QCA9565 از شبکه ی Qualcomm Atheros می آید و از استانداردهای 802.11 b/g/n پشتیبانی می کند. لپ تاپ 4540 سری S را با عملکرد بلوتوث 4.0 وضعیت ارتباط را برای کاربران فراهم می کند.

با توجه به قاب B این دستگاه می توانید یک وب کم در قاب نمایشگر 4540 یافت کنید. دستگاه آزمایشی ما دارای ماژول UMTS نیست و به دلیل نداشتن شکاف داخلی قابل نصب نمی باشد. با این حال، HP همچنین نسخه های 4540s را با ماژول UMTS ارائه می دهد. شما می توانید جهت خرید این دستگاه با کارشناس های بخش فروش لپ تپ اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

ماژول ارتباطی لپتاپ کارکرده HP سری 45S

 

امنیت HP laptop کارکرده دست دوم

همواره لپ تاپ های اچ پی در دنیا ، معروف به لایه های مطمئن امنیتی خود می باشد. این کمپانی همواره توانسته رضایت کاربران خود را با بالاترین کیفیت در سطح پردازنده و امنیتی دستگاه ارائه کند. همچنین این دستگاه راه های زیادی را برای راحتی کاربران خود در زمینه ی امنیتی ارائه می کند. با استفاده از حسگر اثر انگشت می توانید دسترسی به سیستم و فایل ها را ایمن تر کنید. همچنین از وب کم داخلی این دستگاه می توان. برای دسترسی به سیستم از طریق تشخیص چهره در کنار نرم افزار HP Protect Tools از پیش نصب شده استفاده کرد.

 

 

امنیت HP laptop کارکرده دست دوم

 

 

در صورتی که سیستم به کندی کار می کند یا حتی از بوت شدن به صورت خودکار یا دستی خودداری می کند.  می‌توان سیستم را به حالت تحویل از طریق سیستم بازیابی HP بازنشانی کرد. با فشردن کلید F11 پس از روشن کردن لپ تاپ شروع به کار می کند. همچنین شما می توانید برای مشاهده ی سایر تعمیرات نمایندگی اچ پی همانند تعویض LCD لپتاپ HP با کارشناس های ما در تماس باشید.

 

ضمانت نامه ی شرکتی HP جهت فروش لپ تاپ

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود در عرصه ی ماشین های اداری و رایانه ایی می باشد. به همین منظور شما نمایندگی جهت خرید مطمئن کاربران خود تمامی لپ تاپ های موجود در نمایندگی فروش دست دوم را در طی روز های متفاوت تست کرده. تا از صحت سلامت لپ تاپ ها اطمینان کامل را کسب کند. البته در نظر داشته باشید که نمایندگی فروش برای کسب رضایت کاربران ، تمامی دستگاه های خود را با ضمانت نامه ی معتبر ارائه می دهد.

 

قطعات این مدل از پروبوک های محبوب در نمایندگی اچ پی واحد فنی ،، تعمیرات لپتاپ در مرکز تهران موجود است.صفحه نمایش 4540/برد اصلی 4540/هارد لپ تاپ 4540/cpu 4540/چیپ گرافیک/دی وی دی رایتر/هارد و … کلیه قطعات شرکتی مرتبط با پارتنامبرهای مختلف از این مدل لپ تاپ کارکرده 4540S جهت ثبت سفارش موجود میباشد.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.