HP search
HP logo

لپتاپ HP 15-dy204nr کارکرده | نمایندگی لپ تاپ دست دوم

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
لپتاپ HP 15-dy204nr کارکرده | نمایندگی لپ تاپ دست دوم .  در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین لپ تاپ های اچ پی به صورت دست دوم و کارکرده ، پستی را برای شما آماده سازی کنیم. پیشنهاد می ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

لپتاپ HP 15-dy204nr کارکرده | نمایندگی لپ تاپ دست دوم .  در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین لپ تاپ های اچ پی به صورت دست دوم و کارکرده ، پستی را برای شما آماده سازی کنیم. پیشنهاد می شود تا آخر با ما هماره باشید تا با بررسی و در نظر گرفتن نکات مثبت لپ تاپ میان رده ی اچ پی HP 15-dy2045nr  به نتیجه ایی مطلوب دست یابیم. طراحی شده برای عملکرد طولانی مدت ، HP 15-dy2045nr عملکرد قدرتمندی را ارائه می دهد.

 

 

لپتاپ HP 15-dy204nr کارکرده

شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ دست دوم ، ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی ، پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های استوک روزانه ی  اچ پی با کارشناسان ما با شماره ی 89392 در ارتباط باشید.

 

لپ تاپ HP 15-dy204nr کارکرده

لپتاپ HP 15-dy204nr کارکرده

 

با طول عمر طولانی باتری و طراحی حاشیه باریک و قابل حمل و دارای حاشیه بسیار مهم ، در ارتباط باشید طراحی با سبک مدرن همراه با باتری فوق پیشرفته. تمامی این موارد دست به دست هم دادند تا لپ تاپ ما از هر نظر زیبا و شکیل به نظر بیاید. همانطور که میدانید HP 15-dy204nr  از لب تاپ های است که از صفحه نمایش مورب ۱۵ اینچی استفاده می کنند. شما میتوانید از این لپ تاپ هنگام تماشای فیلم ، بازی و کارهای روزمره خود نهایت لذت را ببرید. همانطور که می‌دانید صفحه نمایش یکی از مهمترین اصول ساخت لپ تاپ ها می باشد. از همین‌رو اچ پی برای جذب مخاطب و مشتریان خود به لپ تاپ اچ پی 15-dy204nr از با کیفیت ترین سری ال ای دی در این دستگاه استفاده کرده است.

 

مشخصات فنی لپ تاپ touch smart اچ پی

البته در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین موارد در این دستگاه وزن بسیار پایین لپ تاپ می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی لپ تاپ خود را به صورت روزمره جابجا نمایید. همچنین می توانید برای خرید لپ تاپ dy204nr-15 با کارشناسان ما در مرکز فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات فنی لپ تاپ touch smart اچ پی 

لپتاپ HP 15-dy204nr کارکرده

 

 

عمر باتری طولانی مدت و فناوری HP Fast Charge به شما این امکان را می دهد. که بی وقفه کار کنید ، از  کیفیت تصویر در لپ تاپ HP 15-dy204nr   هنگام تماشای فیلم نهایت لذت را ببرید و تمام روز در دسترس باشید. در نظر داشته باشید که یکی از قابلیت های پر طرفدار اچ پی HP 15-dy204nr   کارکرده صفحه ی فول تاچ می باشد. در ارتباط با این بخش باید بگویم که صفحه لمسی دقیق لپ تاپ اچ پی HP 15-dy204nr  ، با پشتیبانی از چند لمس سرعت ناوبری و بهره وری از این دستگاه را تا چندین برابر افزایش می دهد.

 

پردازنده intel core اچ پی dy204nr | لپ تاپ HP 15-dy204nr کارکرده

یکی از مهمترین مسائلی که تمامی خریداران هنگام انتخاب لپ تاپ اچ پی کارکرده به آن می پردازند. سیستم سازنده یا پردازنده ی این دستگاه می باشد. در  ارتباط با این بخش باید اضافه کنیم که پردازنده لپ اپ اچ پی سری 15DY از نسل Intel Core می باشد. اینتل  ترکیبی کامل از تمامی ویژگی ها را برای شما به صورت توقف ناپذیر به ارمغان می آورد. کارایی بالا ، پاسخگویی فوری و بهترین ارتباط در سطح خود ، کارها را سریع انجام دهید.

همانطور که میدانید خرید لپ تاپ دست دوم برای بسیاری از افراد امری غیرقابل توصیف و نامطلوب تلقی می‌شود. طبق پرس و جو و تحقیقات ما در این زمینه با این که بسیاری از افراد اطمینان کامل را نسبت به نوع خرید این دستگاه ها  ندارد. البته در نظر داشته باشید که این امر بسیار طبیعی در حوزه ماشینهای اداری و رایانه ای می باشد. از همین‌رو نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های دست دوم اچ پی تصمیم گرفته است. که تمامی دستگاه ها را ضمانت نامه ایی معتبر خدمت مصرف کنندگان ارائه دهد.

همچنین در نظر داشته باشید.که تمامی لپ تاپ های اچ پی به صورت دست دوم به صورت کارشناسی شده و با استفاده از تیم متخصص مورد تست های فراوانی قرار می گیرند. تیم فروش لپ تاپ دست دوم hp به همین منظور تصمیم گرفته است تا دو قابلیت نامبرده. را به صورت همزمان به کاربران و خریداران خود ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ده نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

پردازنده intel core اچ پی dy204nr

لپتاپ HP 15-dy204nr کارکرده

 

ضمانت نامه ی لپ تاپ های دست دوم اچ پی

اگر کمی در زمینه ی  اطلاعات کارشناسی شدهی لپ تاپ HP آشنا باشیم متوجه خواهیم شد. که اینتل Core i5-1135G7 با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس توربو 4.2 گیگاهرتز چندان مطلوب نسل های قبلی نیست. برای ارتقای کیفیت دستگاه خود 256گیگابایت NVMe SSD: استاندارد PCIe که با سریعترین انتقال داده در حال حاضر قدرت را در اختیار شما قرار دهد. در ارتباط با بخش Ram لپ تاپ اچ پی HP 15-dy204nr   دست دوم باید اضافه کنیم . که حافظه رم 8 گیگابایتی به شما این امکان را می دهد تا برای استفاده روزمره ، برنامه ها، بازی،  ویرایش عکس و فیلم عملکرد بسیار روان و لذت بخشی را داشته باشید.

RAM DDR4  پهنای باند بیشتر : همه اطلاعات از منبع وظیفه گرفته تا گزارشات کاری باعث افزایش عملکرد مورد نظر شما شود.

 

نمایندگی فروش لپ تاپ کارکرده ی HP

همچنین در رابطه با کیفیت رزولوشن صفحه نمایش اچ پی HP 15-dy204nr دست دوم. در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از نمایندگی لپتاپ دست دو HP  ، وضوح استثنایی با صفحه نمایش  HD 1366 x 768 و عملکرد واضحی را خدمت مصرف کنندگان ارائه می دهد.

 

نمایندگی فروش لپ تاپ کارکرده ی HP 

لپتاپ HP 15-dy204nr کارکرده

 

تا بدین مرحله تصمیم گرفتیم که مشخصات لپ تاپ اچ پی را به صورت کاملا شفاف و بدون ایهام برای شما مصرف کنندگان و دوستان برند اچ پی شرح دهیم. در انتهای این پست لازم است به دو نکته اساسی هنگام خرید لپ تاپ های hp اشاره کنیم. موضوع اول نمایندگی رسمی اچ پی در بخش فروش محصولات. کارکرده هیچ مسئولیتی را نسبت به فروش لپ تاپ های استوک و دست دوم سایر اماکن متفرقه را ندارد. و در وهله در دوم به شما مژده را می دهیم. که بتوانید. برای کسب هر نوع اطلاعاتی در زمینه ماشینهای اداری و رایانه ای با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخر است تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشد.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.