HP search
HP logo

لولای درب لپتاپ های اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
لولای درب لپتاپ های اچ پی | همانطور که می دانید کمپانی اچ پی ، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ماشین های رایانه ای در دنیا ، همواره به دنبال ارتقا سطح کیفیت ساخت محصولات خود می باشد. در نظر داشته باشید که ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

لولای درب لپتاپ های اچ پی | همانطور که می دانید کمپانی اچ پی ، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ماشین های رایانه ای در دنیا ، همواره به دنبال ارتقا سطح کیفیت ساخت محصولات خود می باشد. در نظر داشته باشید که قطعات و اجزای بکار رفته در این سری از ماشین های رایانه ای دارای کیفیت مطلوبی بوده. و خیلی سخت دچار ایراد می شوند. اما به طور کلی بخشی از قطعات به عنوان قطعات آسیب پذیر به حساب می آیند. قطعاتی همچون ال سی دی ، کیبورد ، لولا و … این قطعات ممکن است در صورت برخورد با هرگونه جسم خارجی دچار آسیب شوند. در همین راستا ما در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با خصوصیات ، نحوه ی تعمیر و فواید لولا ها در لپ تاپ های اچ پی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

 

لولای درب لپتاپ

همانطور که می دانید کمپانی اچ پی دارای دسته بندی متفاوتی از لپ تاپ ها می باشد . از سری لپ تاپ های مهم و پر فروش این کمپانی می توانیم به سری پاویلیون ، اسپکتر ، اومن ، زد بوک ، انوی و … اشاره داشته باشیم. اگر به پلتفرم و نوع ساخت این سری از لپ تاپ های دقت داشته باشیم متوجه خواهیم شد. که هر یک از این لپ تاپ ها دارای شکل و طراحی منحصر به فرد خود می باشد . در بسیاری از این لپ تاپ ها ما شاهد قدرت چرخش کامل و جا به جایی ال سی دی از لپ تاپ می باشیم. لولا در مکانیک باز و بسته شدن لپ تاپ ها اصلی ترین وظیفه را دارد.

از این رو شما نیز می توانید با توجه به خصوصیات آن قابلیت های زیادی را از این قطعه دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که فشار مضاعف به لپ تاپ باعث می شود تا اصلی ترین قطعات آن دچار آسیب های جدی شوند.  در نظر داشته باشید که لپ تاپ های اچ پی نیز همانند سایر قطعات رایانه ای ، نکاتی دارند. که اگر توسط کاربران رعایت نشوند دستگاه آسیب های جدی می بیند. در ادامه با ما در نمایندگی قطعات اصلی لپتاپ های اچ پی  همراه شوید.

 

لولای درب لپتاپ

 

در مدل های مختلف

همانطور که در ابتدا به موضوع دسته بندی لپ تاپ های اچ پی اشاره کردیم. در این بخش تصمیم داریم تا به صورت جدی تر به کیفیت و نوع ساختار این قطعه به پردازیم. در تمامی سری های لپ تاپ های اچ پی ما شاهد رویکرد متفاوتی از لولا ها می باشیم. به طور مثال در اکثر لپ تاپ های موجود در بازار ما شاهد دو بخش کوچک از لولا ها در سمت راست و سمت چپ لپ تاپ ها می باشیم. از سوی دیگر در بخشی از لپ تاپ ها همانند سری های اسپکتر و کروم بوک بدنه ای جداگانه بر قیمت پشتی این لپ تاپ ها قرار گرفته که هدف آن کنترل مکانیک باز و بسته شدن لپ تاپ می باشد.

از سوی دیگر بسیاری از لپ تاپ ها همانند سری انوی ، اسپکتر و زدبوک دارای لولا های به هم متصل می باشند. اغلب این لولا ها توانایی 360 درجه شدن لپ تاپ را نیز به کاربران می دهند. از سوی دیگر لپ تاپ هایی که قابلیت تبلت شو دارند این امکان را به ما می دهند تا بتوانیم در زوایای متفاوت از لپ تاپ های خود استفاده نماییم. شما نیز می توانید جهت خرید و یا تعمیر لپ تاپ خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

در مدل های مختلف

لولای درب لپتاپ

 

اصلی ترین علت خرابی لولا HP

اصلی ترین علت خرابی این سری از لولا های لپتاپ های HP ، مربوط به استفاده ی غیر استاندارد کاربران می شود. در نظر داشته باشید که اگر شما نکات مهم در ارتباط با استفاده ی صحیح این سری از قطعات را رعایت نکنید. پس از گذشت زمان ، باید هزینه های زیادی را صرف تعمیر و تعویض این قطعات کنید. در بسیاری از موارد دیده می شود که کاربران بروی لپ تاپ های خود یکسری وسایلی را قرار می دهند. سپس ، پس از اتمام کار خود ناگهان درب لپ تاپ را می بندند.

این موضوع می تواند عامل مهمی در جهت آسیب زدن به صفحه نمایشگر و لولا باشد. موارد مشابه دیگری چون بلند کردن لپ تاپ از بخش صفحه نمایش ، بازکردن با غیر استاندارد لپ تاپ ، قرار دادن شی خارجی ما بین ال سی دی و لولا نیز عواملی است که موجب خرابی لولا های لپ تاپ می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با HP فروش قطعات در مرکز تهران همراه شوید.

 

اصلی ترین علت خرابی لولا HP

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.