HP search
HP logo

خرابی وای فای در لپ تاپ های اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
خرابی وای فای در لپ تاپ های اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با خرابی وای فای و عدم دسترسی به شبکه در ماشین های رایانه ای اچ پی ، بررسی های خود را انجام دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

خرابی وای فای در لپ تاپ های اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با خرابی وای فای و عدم دسترسی به شبکه در ماشین های رایانه ای اچ پی ، بررسی های خود را انجام دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید. تقریبا می توان گفت که این موضوع برای تمامی ما اتفاق افتاده. که در برخی از مواقع ، هنگام وب گردی ، بازی و یا تماشای فیلم، در بخش اینترنت و شبکه ی وای فای دچار مشکل شویم. در نمایندگی رسمی ماشین های رایانه ای اچ پی در کنار شما عزیزان هستیم تا بتوانیم ایراداتی از این قبیل را برای شما برطرف سازیم. لذا در همین راستا پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با بخش امور مشتریان و کارگاه فنی در ارتباط باشید.

 

خرابی وای فای

دلایل زیادی مبنی بر عدم اتصال دستگاه شما کاربران به وای فای وجود دارد . گاه این ایرادات از سوی کاربر و برخی از مواقع از سخت افزار ها می باشد. در نظر داشته باشید. که یکی از مهمترین عوامل در راستای عدم دسترسی به وای فای درون لپ تاپ های اچ پی مربوط می شود به :

  • قرار گیری شبکه ی وای فای بر روی حالت Air mode یا airplane ( در برخی از مواقع با فشردن کلید های اصلی و یا ترکیبی شبکه ی وای فای به حالت هواپیما تغییر پیدا می کند)
  • ایراد مودم ! در خیلی از مواقع ممکن است مودم روشن و در حالت Ready قرار گرفته باشد. اما باز با این حالت دارای ایراد سخت افزاری و یا عدم دسترسی می باشد.
  • فراموشی رمز عبور و وارد کردن گذرواژه به صورت مکرر! یکی از اصلی ترین ایرادات در راستای قطع شبکه مربوط به فراموشی رمز عبور می باشد.
  • فاصله ی بیش از حد از مودم. یکی از عواملی که باید به آن توجه نمود ، دسترسی و حدفاصل استاندارد تا مودم می باشد.
  • عدم پشتیبانی دستگاه از ، مودم! در آخر لازم است بدانید که بسیاری از دستگاه ها برخی از شبکه های وای فای را پشتیبانی نمی کنند. البته این گزینه درصد کمتری نسبت به سایر گزینه های دیگر دارد.

 

 

خرابی وای فای

 

پذیرش تعمیر در نمایندگی

حال با توجه به بخش قبلی و ایرادات متداول این دستگاه ها ، باید بیافزایم که شما کاربران گرامی و مصرف کنندگان ماشین های اداری و رایانه ای HP. می توانید پس از مشاهده ی چنین ایراداتی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرگاهی در ارتباط باشید. لذا در همین راستا پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به کارشناسان ما در ارتباط باشید. البته ما در ادامه در ارتباط با راه های بررسی اولیه کاربران مبنی بر تعمیر این ایراد در اختیار شما کاربران قرار خواهیم داد.

  • در نظر داشته باشید که همواره راه اندازی مجدد دستگاه می تواند گزینه ی مناسبی برای رفع ایرادات نرم افزاری به حساب بی آید. در همین راستا شما می توانید با راه اندازی مجدد شانس خود را امتحان کنید.
  • مطمئن شوید که شبکه ی وای فای شما روشن می باشد! با بررسی مودم و اطمینان از چراغ wifi آن می توانید این مرحله را بررسی کنید.
  • بررسی شبکه ی وای فای بروی ویندوز ، در برخی از مواقع با بررسی شبکه ی وای فای در ویندوز شما می توانید ایراد وای فای  را fix نمایید. برای این کار ابتدا بروی تنظیمات Wi-Fi رفته و سپس روی منوی Connect کلیک کنید. سپس با انتخاب شبکه ی وای وای خود Network password را بزنید.
  • راه اندازی مجدد روتر ؛ در نظر داشته باشید. که در برخی از مواقع راه اندازی مجدد روتر باعث پاک شدن حافظه ی پنهان دستگاه شده و ایراد شما کاربران برطرف می شود.( با قطع کردن کابل ها و خاموش کردن روتر ، هر گونه استاتیک درون دستگاه قطع می شود. سپس با از برق کشیدن روتر وصل مجدد آن ( پس از 1 دقیقه ( می توانید شبکه ی خود را مجدد راه اندازی نمایید.

 

 

 

 

پذیرش تعمیر در نمایندگی

 

تعمیرات شبکه ی وای فای

در نظر داشته باشید ، در صورتی که موفق به برطرف ساختن ایراد روتر و دسترسی خود در شبکه ی وای فای نشدید. می توانید با تماس و یا مراجعه به نمایندگی رسمی این ایراد را برطرف سازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی HP همراه باشید . همواره اچ پی با معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ های خود توانسته تا برند مناسبی برای افراد سخت پسند به حساب بی آید.  . همچنین کاربران گرامی و مصرف کنندگان لپ تاپ های اچ پی در نظر داشته باشید. که شما می توانید با انجام هماهنگی های. لازم مبنی بر ارسال لپتاپ به نمایندگی تهران با کارشناسان ما در واحد امور مشتریان و امور فنی همراه باشید.

 

 

تعمیرات شبکه ی وای فای 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.