HP search
HP logo

تفاوت لپتاپ های گیمینگ Omen 15en0007na & 1000na

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تفاوت لپتاپ های گیمینگ Omen 15en0007na & 1000na | طبق درخواست های زیاد کاربران در ارتباط با بررسی دو سری از محبوب ترین اومن های بازار ، تیم تحقیقاتی نمایندگی رسمی لپ تاپ های اچ پی تصمیم گرفت تا این موضوع را به طور کلی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

تفاوت لپتاپ های گیمینگ Omen 15en0007na & 1000na | طبق درخواست های زیاد کاربران در ارتباط با بررسی دو سری از محبوب ترین اومن های بازار ، تیم تحقیقاتی نمایندگی رسمی لپ تاپ های اچ پی تصمیم گرفت تا این موضوع را به طور کلی شفاف سازی نماید. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات کافی در ارتباط با عملکرد لپ تاپ های اچ پی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای در سریعترین زمان در ارتباط با ماشین های اداری و رایانه ای با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

 

تفاوت لپتاپ های گیمینگ

اگر به صورت کلی نگاهی به دسته بندی لپ تاپ های اچ پی کرده باشید ، متوجه ی نظم و ترتیب هر یک از لپ تاپ ها در دسته ی مخصوص به خود خواهید شد. این کمپانی سالیان زیادی در ارتباط با طراحی و ساخت لپ تاپ های. متنوع  تجربه و سابقه ی درخشان را بدست آورده است. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال لپتاپ به نمایندگی تهران با ما همراه شوید.

 

تفاوت لپتاپ های گیمینگ

 

همانطور که می دانید طی چند دهه ی اخیر فعالیت کاربرانی که در حوزه ی گیمینگ بودند بسیار افزایش پیدا کرده است. بسیاری از افراد در این زمینه به صورت تفریحی و بسیاری دیگر به صورت تخصصی مشغول به فعالیت می باشند. از این رو اچ پی در جهت کسب رضایت هر دو دسته از افراد تصمیم به دسته بندی دقیق لپ تاپ ها دارد. از این رو شما می توانید در جهت تهیه ی لپ تاپ های گیمینگ با هر نوع نیاز و بودجه ای ، به وب سایت رسمی اچ پی مراجعه نمایید .

 

NVIDIA Geforce

در این بخش با دو سری از اومن های اچ پی رو به رو هستیم . ابتدا مشخصاتی را در ارتباط با  1000na خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. با توجه به اطلاع دقیق بین این دو دستگاه شما می توانید مشخصات دقیق تری نسبت به عملکرد این دو نسل دریابید. اومن  1000na در دسته لپ تاپ های گیمینگ 15 اینچی قرار گرفته است. این دستگاه با 16GB رم و پردازنده ی AMD Ryzen سری 7 رقیب جدی برای 007NA می باشد. همچنین برای ارتقای سطح قابلیت های این دستگاه ؛ اچ پی از یک هارد جایگزین 512GB سری SSD در این لپ تاپ استفاده می کند.

 

NVIDIA Geforce

 

در سوی دیگر میدان با دستگاهی پر طرفدار به نام HP 15-1007na  رو به رو هستیم. در راستای سری 1000 ، این دستگاه از یک پردازنده ی AMD Ryzen  7 استفاده می کنند. همانند رقیب شرکتی خود دارای یک حافظه مموری 16GB و هارد جایگزین 512GB سری SSD می باشد. در نظر داشته باشید ، شما کاربران گرامی می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این سری از محصولات اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. کارشناسان ما مفتخر اند تا در زمینه های مشاوره ی پیش از فروش در خدمت شما کاربران گرامی باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با روند کار لپ تاپ های گیمینگ HP وارد لینک قرار گرفته شوید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.