HP search
HP logo

تعمیر لپ تاپ HP 15t-DW300-A

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تعمیر لپ تاپ HP 15t-DW300-A | در این بخش شاهد رویارویی با یکی از لپ تاپ های اقتصادی و قدرتمند کمپانی اچ پی می باشیم. HP DW300A از سری لپ تاپ های 15.6 اینچی کمپانی اچ پی می باشد که بنا به قابلیت و ویژگی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر لپ تاپ HP 15t-DW300-A | در این بخش شاهد رویارویی با یکی از لپ تاپ های اقتصادی و قدرتمند کمپانی اچ پی می باشیم. HP DW300A از سری لپ تاپ های 15.6 اینچی کمپانی اچ پی می باشد که بنا به قابلیت و ویژگی های سخت افزاری قدرتمند خود، توانسته طرفداران و مصرف کنندگان بیشماری را جذب نماید. طراحی ساده و شیک این دستگاه ، همانند سری پریمیوم اچ پی دارای متریال مناسب و خوبی می باشد. که بد نیست به آن اشاره ای داشته باشیم.

در این بخش پس از معرفی و قابلیت های این دستگاه تصمیم داریم تا در ارتباط با ایرادات متداول این سری بررسی هایی را انجام داده و سپس با در نظر گرفتن آنها ، راه های برطرف نمودن ایرادات HP  سری DW300 را خدمت شما کاربران گرامی HP بررسی خواهیم نمود. در همین راستا پیشنهاد می شود تا با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. جهت آشنایی بیشتر با نوت بوک های به صرفه در نمایندگی اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

تعمیر لپ تاپ HP

اولین کار هنگام تعمیرات لپ تاپ شناسایی ایراد می باشد. هنگامی که شما با لپ تاپ های اچ پی وارد نمایندگی می شوید . لازم است تا به صورت ابتدایی و اولیه نسبت به ایراد و مشکلات سخت افزاری دستگاه های خود اطلاعاتی داشته باشید. در نظر داشته باشید که بسیاری از کاربران ممکن است ایراد و منشا اصلی مشکل دستگاه خود را نداند. از این رو بدون هیچ نگرانی می توانید پس از مراجعه به نمایندگی رسمی. پس از مدت زمانی کوتاه ابراد اصلی دستگاه خود را شناسایی کنید. لازم به ذکر است. که بحث تعمیرات لپ تاپ های اچ پی ، موضوعی مهم و قابل اهمیت در زمینه ی الکترونیک می باشد.

در نظر داشته باشید که لپ تاپ های اچ پی دارای قطعات و سخت افزاری قوی و پیچیده ای می باشند. قاعدتا تعمیرات و نوع تشخیص خرابی در هر یک از این قطعات با بخش دیگر متفاوت می باشد. به طور کلی اراداتی نظیر تعمیر / تعویض ال سی دی ، کیبورد ، پد موس ، مادربرد ، مدار شارژ ، گرافیک ، سی پی یو ، هارد ، رم و … از سری مشکلات اصلی لپ تاپ ها به حساب می آیند. در نظر داشته باشید.

که تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی دارای اصول و قواعد خاصی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. در مرحله ی اول تمامی لپ تاپ ها توسط کارشناسان بررسی و سپس به سیستم معرفی می شوند.  قدم دوم با توجه به اظهارات کاربران لپ تاپ ها در واحد فنی با استفاده از ماشین و ابزارآلات مختص به ماشین های رایانه ای توسط کارشناسان چک می شوند. در نظر داشته باشید که در 99 درصد این مواقع پس از بررسی ایراد کاربران مشخص و توسط تکنسین های بخش فنی HP برطرف خواهد شد.

 

 

 

تعمیر لپ تاپ HP

 

نمایندگی اچ پی واحد تعمیر

در بسیاری از مواقع کاربران سوالاتی را مبنی بر تعمیرات ثبت می کنند که تصمیم داریم در این بخش با آنها بیشتر آشنا شویم. در قدم اول قطعات را بررسی می کنیم. بسیاری از کاربران در ارتباط با قطعات تعویضی و بکار رفته به عنوان قطعه ی جایگزین در لپ تاپ ها سوالاتی را مطرح می کنند. لازم به ذکر است که نمایندگی اچ پی پس از مشاهده ی ایرادات به وجود آمده. در مرحله ی اول ، اطلاعات کامل را در ارتباط با نوع ایراد و نحوه ی برطرف نمودن آن به کاربران می دهد. قطعاتی که در نمایندگی به عنوان قطعات پشتیبان و یا قطعات جایگزین در لپ تاپ هایی چون  HP 15t-DW300-A استفاده می شود. تماما دارای سریال نامبر و برند معتبر شرکتی اچ پی بوده و تماما با دستگاه و نحوه ی عملکرد آن سازگاری کامل دارد.

 

 

 

نمایندگی اچ پی

 

 

 

در ارتباط با گارانتی پس از تعمیر هم لازم است بدانید که ، اچ پی جهت کسب رفاه کاربران خود خدماتی را به عنوان خدمات پس ا فروش لپ تاپ های اچ پی به کاربران ارائه می دهد. از این رو و جهت کسب آگاهی کامل نسبت به خدمات شرکتی می توانید. با توجه به نوع تعمیرات و پروفایل خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با مادربرد های اورجینال نسل 5 و 7 لپتاپ های HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

تعمیرات لپ تاپ های سری پروبوک و پاویلیون | تعمیر لپ تاپ HP

از سری خانواده های لپتاپ های ارزان قیمت اچ پی که امکان تامین و تعویض قطعات در آنها برای کشوری مثل ایران امکان پذیر است میتوان به خانواده پاویلیون و پروبوک اشاره کرد. این دو سری از لپ تاپ های HP به لحاظ موجودی قطعات مصرفی همجون صفحه نمایش ، مادربرد ، چیپ گرافیک ، هارد ، رم ، درایو و سایر قطعات امکان بهتری را نسبت به سری های دیگر دارا میباشند.

ارسال قطعات برای همکاران و واحدهای تعمیرات لپتاپ در شهرهای مختلف نیز فراهم شده است. در ریپیر سنتر اچ پی کارشناسان فنی آماده پاسخگویی به نیاز کاربران همکار هستند. امکان سفارش تلفنی در واحد پردازش قطعات و ارسال به تمام نقاط ایران در این مرکز به لحاظ فنی و موجودی کامل قطعات به بهترین شکل ممکن در حال انجام است. تعمیر لپ تاپ HP ، تعویض قطعات مصرفی به دلیل حساس بودن مدلهای متنوع در این سری از ماشین ها فقط بصورت اورجینال و شرکتی انجام پذیر است.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.