HP search
HP logo

تعمیر لپتاپ های انوی اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تعمیر لپتاپ های انوی اچ پی | انوی به عنوان یک لپ تاپ در خانواده ی HP ها قرار گرفته است. عموما این سری از دستگاه های اچ پی به عنوان لپ تاپ های اقتصادی اسپکتر نیز به حساب می آیند . ویژگی فنی و ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر لپتاپ های انوی اچ پی | انوی به عنوان یک لپ تاپ در خانواده ی HP ها قرار گرفته است. عموما این سری از دستگاه های اچ پی به عنوان لپ تاپ های اقتصادی اسپکتر نیز به حساب می آیند . ویژگی فنی و ویژگی ظاهری این دستگاه ها باعث شده. تا بسیاری از کاربران و منتقدین دستگاه های Envy اچ پی را به نسل اسپکتر های مقرون به صرفه و اقتصادی تشبیه کنند. لذا در همین راستا نیز این دستگاه ها محبوبیت بالایی در دسته ماشین های اداری و رایانه ای این کمپانی پیدا نموده اند. طبق درخواست های مکرر کاربران ما در این بخش تصمیم داریم تا با معرفی نسل Envy و همچنین بررسی عملکرد و تعمیرات آن با شما در واحد فنی همراه شویم. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فنی همراه شوید.

 

تعمیر لپتاپ های انوی

بخش تعمیرات به عنوان واحدی مهم و قابل اهمیت در زمینه ی ماشین ها رایانه ای به حساب می آیند. همانطور که می دانید نسل انوی به عنوان برادران کوچک اسپکتر توسط اچ پی معرفی شد.به این موضوع فکر کنید. که اصلی ترین دلیل محبوبیت و تشابه این دسته از لپ تاپ ها به نسل HP specter چه چیزی است؟ دستگاه های سری Ultra انوی ازنظر ظاهری شباهت های بسیاری خاصی به نسل اسپکتر دارند.در این بخش سوال پیش می آید که آیا سخت افزار این دستگاه ها نیز با سری اسپکتر برابری دارد. قیمت و اختلاف هزینه ها در نسل اسپکتر و انوی بسیار زیاد می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اسپکتر اچ پی  با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

از این رو ما تصمیم گرفتیم تا به صورت دقیق ترین نسبت به قطعات و عملکرد آنها بررسی های خود را انجام دهیم . در قدم اول با بررسی پردازنده ی این نسل از دستگاه های انوی متوجه شدیم که آنها از نظر کانفیگ و پردازنده در سطح پایین تری نسبت به اسپکتر ها قرار گرفته اند. البته در نظر داشته باشید که دوام و قدرت عملکرد این دستگاه ها در رنج قیمتی ود بسیار خوب و با استاندارد های کافی عمل می کنند. اما ممکن است در مقایسه با نسل اسپکتر ها ضعیف تر به حساب بی آیند که این موضوع امری کاملا طبیعی می باشد.

 

 

 

تعمیر لپتاپ های انوی

 

مرکز خدمات HP تعمیر لپ تاپ

اچ پی به عنوان یک کمپانی محبوب در زمینه ی طراحی و عرضه ی ماشین های رایانه ای همواره در نظر دارد تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه نماید. موضوعاتی چون طراحی بی نقص ، خدمات فروش و پس از فروش مناسب از سوی این کمپانی باعث شده. تا کاربران بتوانند بدون هیچ دغدغه ای از خدمات این سری از دستگاه های اچ پی نهایت استفاده را ببرند. در ارتباط با بحث لپ تاپ های انوی باید بی افزایم که این دسته از دستگاه ها با مدلهای سری X360 با قابلیت تاچ اسکرین به اوج محبوبیت خود در بازار رسیدند. قابلیت های هوشمندانه ، امنیت بسیار بالا ، وزن پایین و بسیاری دیگر از خصوصیات این دستگاه باعث شد تا انوی های مقرون به صرفه انتخاب بسیاری از قشر ها قرار گیرند.

در ارتباط با خدمات این دستگاه در ایران باید بگویم که نمایندگی و مارکت های مجاز HP توانایی انجام تمامی خدمات نرم و سخت افزاری در این دستگاه را به راحتی به کاربران ارائه می دهند. از این رو شما می توانید بدون هیچ نگرانی نسبت به خرید و بهره مندی از قابلیت های این دستگاه اقدامات لازم را انجام دهید. در سری اول نسل X360 سال 2020 ما شاهد ضعف انوی در بخش خنک کننده ها بودیم .

بسیاری از کاربران در ارتباط با این موضوع گزارشاتی را به مرکز های سخت افزاری ارسال می کردند. یکی از اصلی ترین دلیل در ارتباط با این موضوع ضعف این دستگاه ها در مقابل کار های سخت افزاری و گرافیکی گزارش شده است. از این رو اچ پی تصمیم به گسترش و ارتقا سطح گرافیکی این دسته از دستگاه ها گرفت. حال با توجه به مدلهای موجود Envy ما با دسته ای گسترده از محصولات رایانه ای رو به رو هستیم.

 

 

 

مرکز خدمات HP

 

بررسی کلی لپ تاپ های انوی

یه طور کلی این سری از دستگاه ها به عنوان لپ تاپ های خاص و با امنیت در بازار عرضه شده اند. طراحی ساده ، زیبا ، مینیمال با در نظر گرفتن وزنی سبک باعث شده تا این دستگاه مناسب، قشر خاصی قرار گیرد. پردازنده ی قابل قبول با در نظر گرفتن تمامی افت و خیر های گرافیکی باعث شده. تا Envy سال به سال با آپشن و ویژگی های جدید به بازار عرضه شود.

اگر شما با بودجه ای محدود به دنبال لپ تاپی خاص می گردید. بی شک Envy می تواند گزینه ی مناسبی برای شما به حساب بی آید. در نظر داشته باشید. که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های HP Envy در ارتباط باشید.  همچنین شما می توانید برای آشنایی بیشتر در ارتباط با معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ ها وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

تصویر مرتبط با تعمیر لپتاپ های انوی اچ پی - HP.envy

تعمیر لپتاپ های انوی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.