HP search
HP logo

پلتفرم جدید مادربردهای HP

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
پلتفرم جدید مادربردهای HP ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با آینده و نسل جدید مادربرد های کمپانی اچ پی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. اچ پی در طی سالیان گذشته تلاش زیادی مبنی بر طراحی و ساخت ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پلتفرم جدید مادربردهای HP ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با آینده و نسل جدید مادربرد های کمپانی اچ پی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. اچ پی در طی سالیان گذشته تلاش زیادی مبنی بر طراحی و ساخت پلتفرم جدید کرده است. از این رو تصمیم دارد تا نسل جدید سیستم های خود را با قابلیت های بهتر و سخت افزاری متفاوت به بازار معرفی نمایند.

 

پلتفرم

سکوی پرتاب جدید کمپانی اچ پی برای رسیدن به آینده ی بهتر در زمینه ی مادربرد ها ، توسط مهنبروسین ای تی و سخت افزار این کمپانی نام آشنا طراحی شده و ما در آینده ی نه چندان دور شاهد خودنمایی و تاثیرات برتر آن خواهیم بود. در نظر داشته باشید که اچ پی به عنوان یکی از تولید کنندگان مهم و برتر ،در زمینه ی ماشین های رایانه ای به حساب می آید . از این رو لازم است تا در این عرصه همچنان فعال و درخشان باقی بماند. حال نسل آینده ی مادربرد ها چه امکانات جدیدی را به ما ارائه می کنند. در ادامه در ارتباط با مشخصات این دستگاه ها توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد.

 

پلتفرم

پلتفرم

 

همانطور که می دانید مادربرد ها بنا به نوع و میزان لپ تاپ های اچ پی در مقیاس های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. پایه و اساس این دستگاه ها اصولاً ، مرتبط با مدل لپ تاپ ها می باشد. مادربرد به عنوان اصلی ترین سازه ی یک لپ تاپ یا سایر ماشین های رایانه ای ، شروع به فعالیت می کند. لازم به ذکر است که ایجاد هر گونه نقص در مادربرد، باعث ایجاد خطا و ایراد در نوع عملکرد ماشین های اداری می شود . از این رو نگهداری صحیح و سرویس به موقع آن می تواند نقش اساسی در سلامت این قطعه داشته باشد. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سیستم عامل مناسب لپ تاپ های HP بروی لینک مورد نظر کلیک فرمایید.

 

Amd – Nvidia

در این بخش به صورت خلاصه تصمیم داریم تا دو برند را که در زمینه ی تولید قطعات رایانه ای پیشینه ی مثبتی دارند را بررسی نموده و همچنین ارتباط پلتفرم جدید مادربرد کمپانی اچ‌پی را با این دو برند محبوب بررسی نماییم. همانطور که می دانید AMD یکی از برترین شرکت های طراحی و ساخت سی پی یو در دنیا محسوب می‌شود‌. این کمپانی سالیان بسیاری است که همکاری های موثر و زیادی با اچ‌پی داشته است. حال شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات و عملکرد جدید سی پی یو های Amd به وبسایت رسمی این کمپانی مراجعه نموده و از پنل مخصوص نوع و فعالیت آن را با اچ‌پی بررسی نمایید.

 

Amd - Nvidia

Amd – Nvidia

 

حال در این بخش به سراغ کمپانی محبوب Nvidia  میرسیم که می توانیم کمی در ارتباط با محصولات این برند توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. کمپانی Nvidia به دلیل ساخت کارت گرافیک و ic گرافیکی مورد حمایت کاربران گیمنیگ ، ادیتور و … قرار گرفته است. همچنین به عنوان یکی از کمپانی های سازنده ی گرافیک و ای سی های گرافیکی اچ‌پی جایگاه مناسبی در بین سایر برند های دیگر پیدا نموده.  NVIDIA یک کمپانی آمریکایی می باشد که با ساخت قطعات و تجهیزات رایانه ای برای پلی استیشن ، Xbox ، سرور ، کامپیوتر ، لپ تاپ و … فعالیت های لازم‌ را انجام می دهد. کیفیت و عملکرد مناسب این قطعات باعث شده تا اچ‌پی بتواند به صورت تخصصی با این کمپانی در سخت پلتفرم جدید مادربرد های خود همچون گذشته فعالیت داشته باشد. با ما در ادامه همراه شوید.

 

 

مادربرد لپ تاپ HP

صفحه ای مهم که به عنوان اصلی ترین و اولین قطعه در لپ تاپ های اچ پی شروع به فعالیت می کند . این مدار الکترونیکی با ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در تمامی اجزای تشکیل دهنده ی. لپ تاپ ، باعث می شود تا ما بتوانیم عملکرد مناسبی در انجام کار های روزمره ی خود داشته باشیم. اما این تمام موضوع نیست! بلکه مادربرد با ایجاد بستری مناسب ، تمامی قطعات مهم و اساسی یک لپ تاپ را در خود جای می دهد. یعنی این مدار به گونه ای طراحی شده تا بتواند تمامی اجزای تشکیل دهنده یک ماشین رایانه ای را بدون هیچ ضعفی درون خود قرار دهد. و همچنین با کنترل بخش های بزرگ و کوچک ،مانع بروز هر ایرادی شود. جهت مشاهده ی لیست HP Laptop به وب سایت رسمی اچ پی مراجعه نمایید.

 

مادربرد لپ تاپ HP | پلتفرم

پلتفرم

 

از سری قطعات مهمی که بروی مادربرد سوار شده اند می توان به گرافیک ، رم ، هارد ، سی پی یو ، فن و … اشاره نمود . مادربرد با در نظر گرفتن نیاز هر کدام از این قطعات موظف است تا برق و انرژی لازم برای به کار افتادن قطعات را به صورت کامل به دستگاه برساند. همچنین با کنترل سایر بخش های دیگر  لپ تاپ و قطعات ، کنترل مناسبی در جهت عملکرد مناسب و بدون ایراد دارد . همین موضوع باعث شده تا نام این قطعه به عنوان برد مادر در تمامی ماشین های رایانه ای ثبت شود.

 

خرید مادربرد لپ تاپ HP

همانطور که می دانید پیشرفت تکنولوژی و فناوری های نوین در صنعت طراحی و ساخت لپ تاپ. های اچ پی ، روز به روز دچار تغییر و تحول می باشد .  نکته ی جالبی که در این بخش بوجود می آید کاربران می‌باشند. کاربرانی که به دنبال مادربرد هستند عموما به دو دسته تقسیم می شوند: دسته ی اول کاربرانی هستند که تصمیم دارند. برای جمع آوری و یا شخصی سازی سیستم خود از یک مادربرد استفاده نمایید. این افراد با در نظر گرفتن سری ساخت و قابلیت های یک دستگاه شروع به جستجو و تحقیق می نمایند. تا بتوانند سیستم مورد نظر خود را جمع آوری نمایند‌.

 

خرید مادربرد لپ تاپ HP

پلتفرم

 

دسته ی دوم افرادی هستند که تحت هر عنوانی مادربرد اولیه ی خود را از دست دادند. یا در روند بردی آنها اختلالی به وجود آمده است.‌این افراد باید به سراغ برد مخصوص لپ تاپ ، سرور ، کامپیوتر و … خود باشند. زیرا که استفاده از سایر مدل مادربرد ها  بروی یک دستگاه دیگر امری ممکن نخواهد بود. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه dخرید و استفاده از مادربرد های اچ پی. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی مراجعه فرمایید. با ما همراه باشید.

 

🔔 6 نفر پرسیدند!!!
  • باطری HP 8460S لپ تاپ الایت بوک گفته

    […] کار باطری لپتاپ HP EliteBook 8460S و اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربرد HP 8460S با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس […]

    جولای 12, 2022 - 11:52 ق.ظ
  • آداپتور لپتاپ 4530S اچ پی گفته

    […] و پاور لپتاپ های اچ پی به حساب می آیند.  جهت آشنایی با پلتفرم جدید مادربردهای HP با ما همراه باشید.  از این رو به هیچ وجه استفاده از آنها […]

    جولای 27, 2022 - 4:58 ب.ظ
  • ارتقا سری پاویلیون در نمایندگی شرق تهران گفته

    […] HP در ارتباط باشید. جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربردهای HP با ما همراه […]

    جولای 31, 2022 - 12:36 ب.ظ
  • نمایندگی زدبوک های HP در تهران گفته

    […] در بازار عرضه نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربرد های HP وارد لینک قرار گرفته شده […]

    اکتبر 26, 2022 - 12:51 ب.ظ
  • لپتاپ ND010NR کروم‌بوک HP گفته

    […] خود را شخصی سازی کنید. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربردهای HP وارد صفحه ی قرار گرفته […]

    فوریه 7, 2023 - 1:20 ب.ظ
  • خرابی چیپ گرافیک در HP گفته

    […] شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربرد های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید. و از سری جدید مادربردی […]

    جولای 25, 2023 - 11:47 ق.ظ
The comments are closed.