HP search
HP logo

نمایندگی زدبوک های HP در تهران

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
نمایندگی زدبوک های HP در تهران | زد بوک ها به عنوان یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین لپ تاپ های نسل جدید کمپانی اچ پی به حساب می آیند . این سری از لپ تاپ های اچ پی از سال 2013 طراحی و ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی زدبوک های HP در تهران | زد بوک ها به عنوان یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین لپ تاپ های نسل جدید کمپانی اچ پی به حساب می آیند . این سری از لپ تاپ های اچ پی از سال 2013 طراحی و به بازار عرضه شده اند . هدف اچ پی از طراحی این سری از لپ تاپ های خاص خود رقابت این کمپانی با سری لپ لپ تاپ های قدرتمند لنوو ، ایسوس ، دل و … بود.می توان مدعی شد. تا حد زیادی این کمپانی به خواسته ی خود رسیده و امروزه بسیاری از افراد از خصوصیات و ویژگی های Zbook استفاده می کنند. همچنین ما شاهد لوگوی Z بروی برند اچ پی زد بوک هستیم. که این موضوع تا حدی هم این دسته از لپ تاپ ها را جذاب نموده است. با ما در ادامه همراه شوید.

 

 

نمایندگی زدبوک

نکته ی جالب و البته کاربردی در سری لپ تاپ های زدبوک ، نسخه های Work station می باشد. به طور کلی لپ تاپ های work station برای انجام کار های سنگین و با حجم بالا طراحی شده اند . از این رو شما می توانید با تهیه ی این سری از نسخه های لپ تاپ ، خیلی آسان و بدون هیچ دغدغه ای از خدمات این سری از لپ تاپ های HP بهره مند شوید. نکته ای که در ارتباط با خرید این سری از لپ تاپ های اچ پی پیش راه ما وجود دارد. مربوط به تنوع محصولات زد بوک می باشد. بسیاری از کاربران با پیش زمینه های خود و نکاتی که از رد بوک ها شنیده اند به سراغ خرید این لپ تاپ ها می روند.

اما باید توجه داشته باشیم که زد بوک ها بنا به تنوع خود در بازار دسته های زیادی دارند که شاید برخی از آنها مناسب شما کاربران گرامی نباشد. به طور کلی هنگامی که اسم زدبوک به گوش می رسد. کاربران به فکر لپ تاپ های صنعتی و قدرتمند می افتند. این نظریه تا مقدار بسیار زیادی سندیت داشته و دارد . اما کمپانی اچ پی در جهت ایجاد یک بازار مناسب برای این محصول ، مدل های متنوعی را با قیمت های متفاوت در نمایندگی ها عرضه نموده است . از این رو پیشنهاد می شود تا پیش از خرید هر سری از لپ تاپ های زدبوک ابتدا مدل ها را بررسی نموده. سپس چس از بررسی مدلها نوع کار و عملکرد آن را با کار خود مقایسه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

نمایندگی زدبوک

 

hp-laptop

در رزومه ی لپ تاپ های Zbook ما شاهد درخشش نسل G آنها می باشیم . نسل G از سری G1 تا G6 تا قبل از سال 2020 طراحی و به بازار عرضه شده بود. همچنین این نسل توقع بسیاری از کاربران را در زمینه ی صنعتی و Workstation برطرف نموده بود. به طور کلی این سری از لپ تاپ های اچ پی با صفحه نمایش های بین 15.6 تا 17 اینچ به بازار با قابلیت هایی چون چرخش 360 درجه و… در بازار حرف های زیادی برای گفتند داشتند.

پس از سری G ما شاهد حضور ZBook Studio بودیم..! این سری از لپ تاپ های زدبوک تحول عظیمی در زمینه ی کار و ظاهر Z بوک ها ایجاد نمود . پس از عرضه ی این سری از لپ تاپ های اچ پی به بازار ما شاهد طراحی نازک و چشم نواز تر نسبت به سری G بودیم. عموما این سری از لپ تاپ های با پردازنده ی دقیق و با عملکرد بالای خود بیشتر در زمینه ی طراحی مورد استفاده قرار گرفته می شدند.

 

hp-laptop

 

نسل جدید لپ تاپ های زدبوک

پس از عرضه ی سری studio ، زدبوک بار دیگر با سری U پا ه بازار گذاشت . این سری از لپ تاپ های زدبوک در ابعاد بین 14 تا 15.6 به بازار عرضه شدند. با توجه به امکانات امنیتی قوی تر و البته آپشن های بیشتر همچون صفحه نمایش لمسی ، و برنامه های بیشتر در جهت مدیریت دستگاه ، بر خلاف باور کمپانی ، از سوی کاربران مورد نقد بسیاری قرار گرفت . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپتاپ های پرمیوم با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

در وهله ی اول بسیاری از کاربران آن را نسخه ی آپدیت سری انوی می دانستند. و همچنین این نسل قدرت و عملکرد صحیح نسل های قدیمی خود را نداشت .عدم استفاده از سیستم گرافیکی مناسب و همچنین داغ کردن این دستگاه ها پس از انجام یکسری کار های ساده موجب شد. تا اچ پی متحمل انتقادات بسیاری شود. از این رو اچ پی برای برطرف نمودن این انتقادات با آپدیت این نسل ، سری U را به عنوان سری روزمره ی زدبوک در بازار عرضه نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربرد های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

زد بوک پس از سال 2020 | نمایندگی زدبوک

پس از سال  2020 ما به یکبار شاهد پیشرفت عظیم سری های زد بوک در بازار بودیم. نسل zbook G7 با عرضه ی مدل هایی چون Zbook fury ، Zbook Power ، Zbook Studio G7 ، Zbook create و Zbook firefly به یکباره نظر تمامی کاربران را به سوی خود جلب نمود. حال پس از گذشت سال 2020 زدبوک ها مجددا به سر خط خبر ها برگشته بودند. بسیاری از کاربران حوزه ی workstation و کاربرانی که در حوزه ی طراحی عکس و فیلم و … فعالیت می کردند. نظرشان راجب به نسل Z book جلب شد . لازم است بدانید که اچ پی به صورت تخصصی بروی برند زدبوک و طراحی پلتفرم آن مشغول می باشد . و این راه همچنان ادامه دارد..! از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

زد بوک پس از سال 2020

نمایندگی زدبوک

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • مشخصات نسل 4 زدبوک ها گفته

    […] فنی نسل 15.6 و مدلهای موجود آن ، با کارشناسان ما در نمایندگی زدبوک های HP در تهران همراه […]

    نوامبر 12, 2022 - 2:29 ب.ظ
  • بهترین وورک استیشن های اچ پی گفته

    […] در ارتباط با نسل زد بوک ها می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی زدبوک های HP در تهران همراه […]

    جولای 15, 2023 - 3:54 ب.ظ
The comments are closed.