HP search
HP logo

مین برد اصلی پاویلیون های HP

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
مین برد اصلی پاویلیون های HP | به طور کلی همه ی ما می دانیم. که مادربرد ها به عنوان یک برد مادر یا یک صفحه ی الکترونیکی اصلی همانند جز اصلی هر قطعه ای،  اجزای کامپیوتر را در یک نقطه به هم متصل می ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

مین برد اصلی پاویلیون های HP | به طور کلی همه ی ما می دانیم. که مادربرد ها به عنوان یک برد مادر یا یک صفحه ی الکترونیکی اصلی همانند جز اصلی هر قطعه ای،  اجزای کامپیوتر را در یک نقطه به هم متصل می کند. همچنین مادربرد در لپ تاپ های اچ پی به قطعات اجازه می دهد. که در تمامی فضا ها با یکدیگر ارتباط داشته و خود را در فضای گروهی شرکت دهند. در نظر داشته باشید که در صورت عدم وجود مادربرد ها، هیچ یک از قطعات لپ تاپ های اچ پی همچون ، CPU، GPU ، Ram و یا هارد دیسک، نمی توانند با هم ارتباط داشته باشند. در همین راستا لازم است بدانید که مادربرد در لپ تاپ های پر فروش و پر مخاطب همچون پاویلیون به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات به حساب می آیند.

 

مین برد اصلی پاویلیون

در این بخش تصمیم داریم. تا به صورت تخصصی به قطعات ، ورودی و خروجی مین برد ای لپ تاپ اچ پی پاویلیون اشاره هایی داشته باشیم. در اصل مین برد در ساختار و پلتفرم لپ تاپ های پاویلیون به منظور همان مادربرد ها می باشد. در همین راستا در بخش اول بهتر است تا کمی در ارتباط با مادربرد ها و نحوه ی کار این قطعه ی مادر در لپ تاپ های پاویلیون اطلاعات بیشتری را کسب نماییم. مادربرد لپ‌تاپ، برد مدار اولیه  درون لپ‌تاپ  های پاویلیون می باشد.  مادربرد های لپ تاپ های اچ پی شامل اجزایی است که باعث کارکرد کامپیوتر می‌شود.

از سری اجزای مهم این دستگاه ها می توانیم به حافظه ی مموری ، کارت گرافیک ، سی پی یو ، هارد و … نام ببریم.  به طور کلی مادربرد ها در تمامی دسته بندی لپ تاپ های اچ پی همانند انوی ، اسپکتر ، اومن ، زدبوک و سایر لپ تاپ های مشابه پلتفرمی یک شکل و اجزای سازنده ی مشابه ای دارند. البته نباید از سری و شکل خاص آنها در دستگاه های دیگر غافل شویم. به طور مثال مادربرد ها با توجه به پردازنده ای که ارائه می دهند ساختار و شکل ظاهری متفاوتی در دستگاه های 15 – 14 – 13 -17  اینچی دارند. با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش قطعات اچ پی همراه شوید.

 

مین برد اصلی پاویلیون

 

نمایندگی لپ تاپ های اچ پی

در این بخش تصمیم داریم. تا به صورت جزئی در ارتباط با پلتفرم مادربرد های سایر دسته بندی لپ تاپ های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم . همانطور که گفته شد مین برد ها به طور کلی دارای پلتفرم و ساختار یک شکلی می باشند. اما در بسیاری از دستگاه های PRO اچ پی ما شاهد قدرت و مکانیزم خاص تری از مادربرد ها می باشیم. از سری دستگاه های ویژه ی اچ پی در بخش مادربرد و ساختار پردازنده می توانیم به اچ پی زدبوک ها و کروم بوک ها ، پاویلیون های گیمینگ ، اومن ، وکتوس و … اشاره هایی داشته باشیم. این سری از دستگاه های اچ پی با توجه به عملکرد خاص خود نیاز به ساختار خاص و مقاوم تری در بخش مادربرد دارند.

 

نمایندگی لپ تاپ های اچ پی

 

در نظر داشته باشید که مادربردهای لپ تاپ های پاویلیون بنا به دسته ی روزمره و همه کاره ی خود تقریباً همیشه دارای سوکت‌هایی برای نصب تراشه‌، اسلات‌های حافظه، تراشه‌های میان‌افزار و کانکتور برق می باشند. این کانکتورهای الکتریکی که  بر روی مادربرد برای اتصال اجزای مختلف سیستم ایجاد شده اند. به ما کمک می کنند تا در صورت نیاز بتوانیم تغییراتی را بروی دستگاه های پاویلیون HP اعمال نمایم. واحد های  پردازشگر مرکزی  CPU ، چیپ ست ها ، ورودی و خروجی های اصلی حافظه با دسترسی های خود و سایر قطعات دیگر نیز بروی مین برد ها قرار دارند. که توسط مادربرد ها تغذیه می شوند.

 

عملکرد کلی مادربرد در لپ تاپ های HP

به طور کلی کمپانی اچ پی به عنوان کمپانی محبوبی در زمینه ی ساخت محصولات رایانه ای به حساب می آیند. از این رو پزدرانده و مادربرد های این کمپانی همواره در استاندارد ترین حالت ممکن طراحی و درون لپ تاپ ، نوت بوک و سایر قطعات رایانه ای دیگر استفاده می شوند. به طور کلی اگر به ساختار مادربرد ها توجه کرده باشید. توجه خواهید شد که این دستگاه ها دارای ضخامت خیلی جزئی و میلیمتری می باشند.

در همین راستا مادربردها اگر  با طراحی ضعیف و مخرب ساخته شوند. می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در افزایش گرما یا تداخل بین قطعات شوند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت خرید دستگاه های خود حتما از عملکرد پردازنده و آن برند اطمینان کامل را حاصل فرمایید. همچنین در نظر داشته باشید که جهت تعمیرات مادربرد حتما به نمایندگان مجاز تعمیرات اچ پی مراجعه فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

عملکرد کلی مادربرد در لپ تاپ های HP

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • قطعات اورجینال HP DW196C-NB گفته

    […] خود در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مین برد اصلی پاویلیون های HP با ما در ارتباط […]

    فوریه 1, 2023 - 3:06 ب.ظ
The comments are closed.