HP search
HP logo

مقایسه زدبوک 15G2 & 15G3

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
مقایسه زدبوک 15G2 & 15G3 | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با دو محصول متفاوت از سری محصولات زد بوک آشنایی بیشتری پیدا کنیم . مدلهای محبوب اچ پی  15G2 و  15G3 موجود بوده و کارشناسان بخش فنی در نظر دارند تا ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

مقایسه زدبوک 15G2 & 15G3 | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با دو محصول متفاوت از سری محصولات زد بوک آشنایی بیشتری پیدا کنیم . مدلهای محبوب اچ پی  15G2 و  15G3 موجود بوده و کارشناسان بخش فنی در نظر دارند تا با بررسی این دو نسل از زد بوک ها اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی کار و خصوصیات برندی محبوب در دسته ماشین های رایانه ای اچ پی با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید جهت تهیه ی لپ تاپ های زد بوک سری 15G2 و 15G3 وارد قسمت محصولات زد بوک شوید.

 

مقایسه زدبوک

زد بوک ها پس از طراحی و معرفی ، به شدت مورد استقبال و توجه کاربران قرار گرفتند. دلیل این موضوع ، پلتفرم و کانفیگ قدرتمند این دستگاه ها بود که طولی نکشید تا مورد تایید و استفاده ی کاربران  قرار گرفته است. به طور کلی هدف کمپانی اچ پی در طراحی زد بوک ها ، بهره وری و تسلط بیشتر کاربران نسبت به سخت افزار و قدرت عملکرد بالاتر می باشد. همچنین می توان گفت تا این کمپانی با ساخت سری Zbook به هدف خود دست پیدا کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بهترین زد بوک های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

 

مقایسه زدبوک

 

 

حال مال در این قسمت شاهد دو سری از زد بوک های پر فروش کمپانی اچ پی با نام های تجاری HP Zbook 15G2  و HP Zbook 15G3 می باشیم . در ابتدا بررسی و مقایسه ی خود را با سری 15G2 شروع خواهیم کرد . این دستگاه از سری لپتاپ های زد بوک با یک پردازنده از نسل چهارم core i7 می باشد.   این دستگاه از سری لپ تاپ های کمپانی اچ پی می باشد. که برای نمایش هر نوع اطلاعات و داده های کاربران از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی استفاده می نماید. سری پردازنده ی این لپ تاپ از کمپانی Intel می باشد. اچ پی Zbook 15G3 در جهت انجام امورات خود از یک هارد 256GB SSD و یک پردازنده ی کمکی گرافیکی NVIDIA Quadro K1100M استفاده می کند.

 

HP Zbook

در بخش قبلی د ر ارتباط با محصول اچ پی با نام HP Zbook 15G2 توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در این بخش تصمیم داریم تا بیشتر با سری HP 15 G3 آشنا شویم. اچ پی 15G3 از سری لپ تاپهای زدبوک با پردازنده ی نسل ششم   Core i7 می باشد. ابعاد صفحه نایش این محصول 15.6 اینچ به صورت فول اچ دی می باشد. از این رو شما می توانید با ظرافت و رزولوشن بالایی کار های روزمره ی خود را با 15G3 انجام دهید.  همچنین این دستگاه از یک پردازنده ی کمکی گرافیکی ‎Intel HD Graphics 520 که به کاربران اجازه ی سیر در فضا های گسترده ای را می دهد.

 

 

مقایسه زدبوک

 

همواره مقایسه سری لپ تاپ های زدبوک برای ما و کارشناسان ما بسیاری دشوار ی باشد. زیرا که کیفیت و نوع کار هر یک از لپ تاپ های زدبوک بسیار مهیج و قابل توجه می باشد. اما بنابراین ما در این بخش باید مقایسه ای بین این دو دستگاه انجام دهیم. ابتدا در ارتباط با پردازنده ی این سری از لپ تاپ های اچ پی. با ید افرود که هر دو از یک سیستم Core I7 بهره می برند. اما نقاوت آنها در این بخش مابین نسل های تشکیل دهنده ی آنها می باشد.

اچ پی G3 در نسل ششم و اچ پی G2در نسل چهارم قرار گرفته است. دیگر تفاوت مشهود بین این دو دستگاه ، مربوط به حافظه ی مموری یا Ram آنها می باشد . HP Zbook G3 دارای یک رم به حجم 8GB DDR4 و اچ پی زدبوک G2 دارای یک هارد به حجم 8GB DDR3 می باشد.

 

HP Zbook 15G2 & 15G3

در نهایت لازم به ذکر است. که هر دو لپ تاپ های نام برده به عنوان. یک لپ تاپ 15.6 اینچی با رزولوشن FHD  قابلیت های زیادی را به کاربران خود ارائه می دهند. در نظر داشته باشید که حجم هارد سری G3 توسط کمپانی 1T H.D.D و حجم هارد G2 مقدار 256 GB SSD محاسبه شده است. شما می توانید با توجه به موارد اعلام شده. توسط نمایندگی رسمی اچ پی ، مقایسه ای را مابین این دو دستگاه و شرایط محیطی و ایده آل خود در نظر داشته باشید. با ما در نمایندگی لپتاپ های خلاق HP همراه شوید.

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • ارتقاء زدبوک G3_workstation گفته

    […] هایی می باشیم ..؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه زدبوک 15G2 & 15G3 وارد لینک قرار گرفته شده […]

    نوامبر 1, 2022 - 1:48 ب.ظ
The comments are closed.