HP search
HP logo

مشخصات نسل 4 زدبوک ها

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
مشخصات نسل 4 زدبوک ها | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نسل چهارم لپ تاپ ها بیزینسی کمپانی اچ پی همراه شما کاربران گرامی باشیم . از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی سری ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

مشخصات نسل 4 زدبوک ها | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نسل چهارم لپ تاپ ها بیزینسی کمپانی اچ پی همراه شما کاربران گرامی باشیم . از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی سری G4 لپ تاپ های زدبوک با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فرو و خدمات پس از فروش HP همراه شده و اطلاعات مورد نظر خود را از کارشناسان دریافت نمایید. همانطور که می دانید لپ تاپ های زدبوک در سال 2013 به عنوان لپ تاپ های سری بیزینس / پرمیوم اچ پی به بازار عرضه شد. همواره این کمپانی در تلاش است تا بنواند زد بوک را به عنوان برندی قدرتمند در دنیا قرار دهد.

 

 

طی گزارش های اخیر ، بسیاری از کاربران خواستار اطلاعات و بررسی سری G4 این سری از لپ تاپ های اچ پی شده اند. نسل چهارم G را می توان به عنوان یکی از بحث برانگیز ترین سری های G پیش از سال 2020 به حساب آورد. ابتدا اولین نکته در ارتباط با نسل چهارم ، مدل های این سری می باشد. اچ پی در طراحی نسل 4 از لپ تاپ های زدبوک ، مدل های بسیاری را طراحی و به بازار عرضه نمود. هر یک از این سری لپ تاپ ها با توجه به ساختار و پردازنده های خود مناسب و سازگار با یک سری از مشاغل و کار های خاص می باشند. در ادامه با ما همراه شوید تا در ارتباط با نسل چهارم بررسی های بیشتری را انجام دهیم.

 

مشخصات نسل 4 زدبوک ها

 

مشخصات نسل 4

در مشخصات سری چهارم لپ تاپ های زدبوک ما شاهد تحولات بسیاری نسبت به نسل سوم نبودیم. به طوری که بسیاری از کاربران نسبت به ساختار و پلتفرم این دستگاه ها انتقادات بسیاری را داشتند. همانند نسل سوم ما رد سری 4 نیز شاهد پردازنده های قوی و قابلیت های زیاد از زدبوک می باشیم. Z4 لپ تاپ های اچ پی از نظر مشخصات ظاهری کمی اسلیم تر از نسل سم خود شده است. نسل چهارم در سری های متفاوتی در ابعاد 14 ، 15 و 17 توسط کارشناسان اچ پی طراحی شد. از این رو  Zbook X2 G4 و Zbook 14u G4 در ابعاد 14 اینچی فعالیت خود را آغاز نمودند.

از سری مشخصات این زدبوک های 14 اینچی می توان به وزن بین 1.5 تا 2 کیلوگرمی اشاره نمود. در سری Zbook X2 G4 ما شاهد فناوری چرخش 360 ، جدا شدن صفحه نمایش از کیبورد ، صفحه نمایش فول HD و قابلیت لمسی می باشیم. به مراتب تمامی این ویژگی ها باعث شده تا ما پس از استفاده از یک لپ تاپ با ظرفیت 70 وات در ساعت احساس رضایت کامل را داشته باشیم. در نظر داشته باشید که این سری از لپ تاپ های اچ پی مختص امورات ادیت ، دیزاین و لپ تاپ های همراه می باشند.

اما Zbook 14u G4 مشخصات تقریبا مشابه با سری X2 را دارد. با این تفاوت که ما در سری 14U شاهد قابلیت هایی چون چرخش 360 و تاچ اسکرین نمی باشیم. اما قدرت و وزن سبک این دستگاه به ما این اجازه را می دهد تا به آسانی 14U سری G4 را حمل کرده و از قابلیت های آن در تمامی فضا های اداری و خانگی بهرمند شویم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

مشخصات نسل 4

 

لپ تاپ های G4

پس از گذر از سری لپ تاپ های 14 اینچ نسل چهارم زدبوک به سراغ ، سری 15 اینچ این دستگاه ها می رویم. لپ تاپ های 15.6 اینچی اچ پی در با سه سری Zbook 15u G4  ، Zbook 15 G4  و Zbook Studio G4 به بازار عرضه شدند. از سری مشخصات این لپ تاپ ها می توان به توان بالای پردازنده و سیستم مانور آنها اشاره نمود. سری Studio با وزن تقریبی 2 کیلوگرم با توجه به ویژگی صفحه نمایش لمسی ، توانایی نگهداری انرژی بالا و رزولوشن بالای تصویر خود خیلی سریع در بازار زدبوک ها محبوب شد.

در سری لپ تاپ های 15 این U نیز ما شاهد طراحی و استحکام بیشتر در ساختار می باشیم. سری 15 اینچ اچ پی با توجه به قابلیت و ابعاد استاندارد خود مناسب برای کار های بیزینسی و پر قدرت می باشند. پردازنده ی قوی این سری از لپ تاپ های اچ پی از پس هر مشکلی بر می آید . پس ما می توانیم بدون دغدغه شروع به انجام پروژه های جدید خود کنیم.

نسل G4 نیز به دلیل حجم باتری قابل توجه خود و پردازنده های سری I5 ، I7 و XeonE3 به بازار عرضه شدند. حجم حافظه ی قابل ارتقای این دستگاه ها تا 64 گیگا بایت DDR4-2133 امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی نسل 15.6 و مدلهای موجود آن ، با کارشناسان ما در نمایندگی زدبوک های HP در تهران همراه شوید.

 

لپ تاپ های G4

 

نسل 17.3 Inch زدبوک G4 | مشخصات نسل 4

و اما سری آخری لپ تاپ های زدبوک با تک سری 17 اینچ کار خود را در نسل 4 به پایان رساند. نسل 17.3 اینچی لپ تاپ های زدبوک خیلی سریع مورد پسند گیمر ، استریمر ، ادیتور ها و … قرار گرفت. از سری نکات مثبت این دستگاه می توان به حجم باتری قابل توجه و قوی آنها اشاره نمود که نکته ی مهم در ارتباط با کار های سنگین و فشرده می باشد.. سری 17 اینچ زد بوک با نام Zbook 17 G4 طراحی و به بازار عرضه شد.

ظرفیت باتری 96 وات در ساعت با پردازنده های I5 تا I7 و Xeon e3 می تواند مشخصات فنی مناسبی برای دسته ی لپ تاپ های 17 اینچی کمپانی اچ پی باشد. جهت آشنایی با مدل های هر نسل از لپ تاپ های ZBOOK G4 می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی زدبوک های اچ پی همراه شوید.

 

نسل 17.3 Inch زدبوک G4

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.