HP search
HP logo

مادربرد کروم بوک HP 11 G4

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
مادربرد کروم بوک HP 11 G4 | با توجه به درخواست کاربران در این چند هفته ی اخیر ، در این پست تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با مشخصات و مادربرد یکی از محصولات محبوب در دسته لپ تاپ های کروم بوک با شما همراه ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

مادربرد کروم بوک HP 11 G4 | با توجه به درخواست کاربران در این چند هفته ی اخیر ، در این پست تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با مشخصات و مادربرد یکی از محصولات محبوب در دسته لپ تاپ های کروم بوک با شما همراه شویم. بسیاری از کاربران پیش از خرید این دستگاه اطلاعاتی را در ارتباط با نحوه ی عملکرد و مادربرد این دستگاه از کارشناسان ما جویا می شدند . از این رو شما می توانید در ادامه علاوه بر آشنایی با سیستم پردازنده ی HP 11G4 در ارتباط با عملکرد آن اطلاعات کار آمدی را دریافت نمایید . با ما همراه باشید.

 

مادربرد کروم بوک

به طور کلی کروم‌بوک‌ها برای کاربران رایانه ای ماجراجو ، شخصی و روزمره بهینه‌سازی شده‌اند. شما کاربران گرامی کروم بوک های اچ پی این امکان را دارید. که برای همه کار، از ارسال و دریافت ایمیل گرفته تا ویرایش اسناد ، ایجاد صفحه، ویرایش ، وبگردی و … به Google متصل شده و از امکانات آن در لپ تاپ خود بیشترین استفاده را ببرید. یکی از قابلیت های مثبت سری کروم بوک ها حافظه ی ابری و مختص به خود دستگاه می باشد . با این تفاسیر شما می توانید یک حساب کاربری با نام و مشخصات خود داشته باشید. و در صورت نیاز دیتا های خود را بروی آن فضا ذخیره نمایید. با این کار شما می توانید علاوه بر نگهداری اسنادتان در یک فضای مطمئن از قابلیت ها بیشتر دیگری بهرمند شوید.

 

 

مادربرد کروم بوک

 

مادربرد در هر کدام از قطعات ماشین های رایانه ای به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات سازنده به حساب می آیند. در نظر داشته باشید که شما می توانید با در نظر گرفتن تمامی ویژگی های مربوط به مدل لپ تاپ های خود ، هرگونه تعمیر و تعویض قطعات را بروی سیستم خود اعمال نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با مشخصات کروم بوک HP 11 G4 مشخصات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربردهای HP با ما در نمایندگی HP همراه شوید.

 

تعمیر برد لپتاپ

کمپانی اچ پی از سری شرکت های تولید کننده ی تجهیزات اداری و رایانه ای می باشد. عملکرد این کمپانی سالیان زیادی است که مورد تایید کاربران و مصرف کنندگان در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای قرار گرفته است. از سری لپ تاپ های اچ پی می توان به نسل هایی چون اسپکتر ، پاویلیون ، انوی ، اومن و … اشاره نمود. این سری از دستگاهها هر کدام از برد های مجزا و متفاوت تشکیل شده اند . ما در مشخصات لپ تاپ کروم بوک HP 11 G4 ، شاهد یک پردازنده از نسل Celeron هستیم . این پردازنده Intel Celeron N3060 در کروم بوک HP 11 G4 عملکرد مناسب و مثبتی را به نمایش گذاشته است .

در نظر داشته باشید که نسل پردازنده های Intel Celeron از سری پردازنده های حساس و آسیب پذیر در بخش تعمیر می باشند. از این رو شما می توانید در جهت تعمیر و یا تعویض این قطعات ، از خدمات شرکتی اچ پی بهرمند شوید. از این رو تنها کافیست با مراجعه به مارکت و نمایندگان مجاز HP ، دستگاه خود را به دست متخصصان اچ پی برسانید.

 

مشخصات HP 11G نسل کروم بوک HP

در نظر داشته باشید که اچ پی Chromebook 11 G4 از سری لپ تاپ های میان رده و اقتصادی کمپانی اچ پی می باشد. که مورد توجه عموم قرار گرفته است . این دستگاه به دلیل حالت Mini ، باریک و کوچک خود ، گزینه ی مناسبی برای استفاده ی روزمره ی کاربران اچ پی در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش این دستگاه 11.6 اینچ می باشد. سیستم عامل این دستگاه Chrome OS بوده که در صورت نیاز قابلیت تغییر نیز به کاربران ارائه می دهد. سرعت CPU این دستگاه در حالت استاندارد و عادی 1.6 گیگاهرتز محاسبه شده است. پردازنده ی کمکی نسل Intel HD Graphices 400 این دستگاه به شما این امکان را می دهد. تا به اندازه ی نیاز خود به صورت روزمره از لپ تاپ در محیط های مخالف استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی کروم بوک های HP در ارتباط باشید.

 

مشخصات HP 11G نسل کروم بوک HP

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.