HP search
HP logo

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده | نمایندگی فروش لپ تاپ پاویلیون دست دوم اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده | نمایندگی فروش لپ تاپ پاویلیون دست دوم اچ پی  در این پست تصمیم گرفتیم تا بیشتر با سری پاویلیون های آشنا شویم. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رده های تخصصی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده | نمایندگی فروش لپ تاپ پاویلیون دست دوم اچ پی  در این پست تصمیم گرفتیم تا بیشتر با سری پاویلیون های آشنا شویم. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رده های تخصصی لپ تاپ های hp با کارشناسان ما در این زمینه ارتباط برقرار نمایید. همچنین با ارتباط با بخش فروشگاه های مرکزی اما می توانید از اخبار روز لپ تاپ های پاویلیون کارکرده اچ پی با خبر شوید. تنها کافیست که با ما همراه شوید.

 

 

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

همانطور که می‌دانید لپ تاپ های پاویلیون از سری لپ تاپ های بسیار محبوب و پرفروش کمپانی اچ دی می باشند. از همین رو تصمیم گرفتیم که در این پست با معرفی آن ها و بررسی این دستگاه ها به صورت تخصصی اطلاعاتی را خدمت شما مصرف‌کنندگان و دوستداران این برند بدهیم.البته در نظر داشته باشید که ما در این پست می خواهیم یکی از لپ تاپ پاویلیون اچ پی به صورت کارکرده را به شما دوستداران معرفی ندارد شاید بتوانیم پلی برای شما کاربران جهت خرید این سری از دستگاه های hp بسازیم.

 

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

 

در این پست می خواهیم شما را با لپ تاپ پاویلیون سری 13 اچ پی با کد فنی 13t-bb000 به صورت کار کرده آشنا کنیم. پیش از شروع بررسی های لازم توجه داشته باشید که تمامی لپ تاپ های دست دوم اچ پی نمایندگی رسمی با ضمانت و مهلت تست خدمت مصرف کنندگان ارائه می شود.

 

HP Pavilion 13T-BB000

شما به عنوان یک کاربر و خریدار چه انتظاراتی از لپ تاپ دست دوم خود دارید.لپ تاپ فوق العاده قابل حمل با پردازنده ی  فوق العاده Pavilion 13t-bb000  دارای عملکرد کافی می باشد تا بتواند لیست کارهای شما را به صورت روزانه با بالاترین کیفیت سرعت بخشد و در این راه رضایت شما کاربران را افزایش دهد. صفحه نمایش لبه میکرو و کیفیت تصویر واضح و فول کیفیت پخش جریانی در تمام طول روز را به تجربه ای دلپذیر تر تبدیل می کند.

 

نوع طراحی سری ۱۳ پاویلیون hp به گونه ای است که شما می توانید تمام روز بدون هیچ خستگی از آن در انجام کارهای روزمره خود استفاده نمایید. وزن سبک و طراحی خلاقانه آن توسط کمپانی hp شما می توانید لپ تاپ HP 13T-BB000 بدون هیچ مشکلی حمل نمایید. همچنین لپ تاپ کارکرده اچ پی عمر طولانی باتری را همراه با شارژر فست به شما هدیه می کند. پس هیچ نگرانی در رابطه با حالت ذخیره نیرو این دستگاه نداشته باشید. اچ پی در طراحی این سری از لپ تاپ های خود پلتفرم چشم‌نوازی را طراحی و ارائه کرده است. حاشیه های لبه این دستگاه به صورت میکرو باعث شده. تا HP 13T-BB000 صفحه نمایش بزرگتر از بدنه به نظر بیاید و تجربه مشاهده شما را به حداکثر خود میرساند.

 

HP Pavilion 13T-BB000

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

 

مشخصات فنی لپ تاپ دست دوم 13T اچ پی | لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

 

یکی از مواردی که برای کاربران بسیار حائز اهمیت می باشد. سیستم صوتی به کار رفته در لپ تاپ پاویلیون HP 13T-BB000 است. همچنان پس از کشمکش های بسیار بین شرکت سازنده اسپیکر لپ تاپ های اچ پی پایین کمپانی باید اضافه کنیم که سیستم صوتی این لپ تاپ hp تحت برند audio by B&O ساخته شده است. در نظر داشته باشید که این برند در لپ تاپ های کارکرده hp بسیار محبوب می باشد و توانایی انتقال صدای فوق واضح با قدرت کیفیت بالا را به کاربران هدیه می دهد.

طراحی و نوع ساخت این دستگاه ممکن است کوچیک و کاملا ظریف به نظر بیاید اما در رابطه با قلب تپنده این دستگاه یعنی پردازنده اینتل اچ پی توضیحات زیادی را باید بدهیم. پردازنده اینتل با کارایی بالا و حافظه دو کاناله در لپ تاپ دست دوم اچ پی HP 13T-BB000 باعث شده. که این دستگاه به خوبی از پس هر کاری بر آید.همچنین توجه داشته باشید که در این سری از لپ تاپ های خود از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است این قابلیت را HP Quickdrop نامیداند. کویک را به شما این امکان را می دهد چه مطالب خود را سریع بین دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین تفاوتی در رابطه با نوع سیستم عامل گذاشته نشده است. شما میتوانید به راحتی تمامی اسناد خود را بین سیستم های اندروید، آیفون،آیپد ، ویندوز و مک به اشتراک بگذارید.

 

 

 

مشخصات فنی لپ تاپ دست دوم 13T اچ پی | لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

 

پردازنده ی اچ پی 13T-BB000 کارکرده

یکی از مهمترین مشخصات این سری از لپ تاپ های اچ پی که حتما باید به آن بپردازیم ، بررسی تخصصی پردازنده ی آن می باشد. در ادامه با ما همراه باشید. مشخصات پردازنده ی لپ تاپ اچ پی 13 سری bb000 به شرح زیر می باشد. توجه داشته باشید که شما می توانید برای کسب توضیحات بیشتر این لپ تاپ دست دوم با کارشناسان ما در واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

 

SSD 512 گیگابایت PCIe- NVMe M.2

512 گیگابایت Intel- SSD + 32 گیگابایت حافظه Intel- Optane

SSD 1 ترابایت PCIe- NVMe – M.2 SSD

1 ترابایت Intel- SSD + 32 گیگابایت حافظه Intel- Optane

از نظر ابعادی لپ تاپ دست دوم اچ پی HP 13T-BB000 تقریبا بین 07 * 8.07 * 12.17  طراحی و تولید شده است. همچنین وزن این دستگاه نیز بسیار قابل توجه می باشد. ‏hp سری سیزده  با احتساب باتری تقریباً بین 1.5 تا 1.7 کیلوگرم وزن دارد. برای بسیاری از کاربران وزن و فضایی که لپ تاپ  می کند از سری مسائلیست که اهمیت بسیاری دارد. از همین رو در این بخش تصمیم گرفتیم تا در ابن رابطه کمی بررسی های لازم را انجام دهیم.

 

پردازنده ی اچ پی 13T-BB000 کارکرده 

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

 

صفحه نمایش لپ تاپ دست دوم HP 13t-BBB000

توجه داشته باشید که پاویلیون سری 13 در نمایندگی رسمی اچ پی به دو صورت تحت عنوان لپ تاپ های کارکرده با ضمانت به فروش می رسند.

13.3 “مورب ، FHD (1920 10 1080) ، IPS ، میکرو لبه ، BrightView ،

13.3 “مورب ، 4K UHD (3840 x 2160) ، IPS ، میکرو لبه ، BrightView ، 550 ، HDR 400

 

 

صفحه نمایش لپ تاپ دست دوم HP 13t-BBB000

لپ تاپ 13t-bb000 کارکرده

 

نمایندگی فروش لپ تاپ دست دوم اچ پی

منبع تغذیه آداپتور  13T-BB000  برق هوشمند شهری با بهره وری کلی انرژی .دارای گواهینامه ENERGY STAR® . EPEAT® Silver ثبت شده است.  در رابطه با ورودی این دستگاه باید اضافه کنیم که اچ پی  BB000 پورت های ورودی/خروجی خارجی بدین گونه می باشد.  نرخ سیگنال دهی SuperSpeed ​​USB Type-C® 10Gbps (تحویل برق USB ، DisplayPort ™ 1.4 ، HP Sleep and Charge) ؛ 2 نرخ سیگنال دهی SuperSpeed ​​USB Type-A 5Gbps ؛ 1 HDMI 2.0 ؛ 1 پین هوشمند AC ؛ 1 هدفون/میکروفون ترکیبی می باشد.

در نظر داشته باشید که شما می توانید. با ارتباط با بخش فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ پاویلیون اچ پی 13T-BB000 دست دوم. تمامی اطلاعات مربوط به نرم و سخت لپ تاپ های دست دوم اچ پی را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی مفتخر اند. تا در این راه یاری رسان شما عزیزان و مصرف کنندگان باشند. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره ی 89392-021 در تماس باشید.

 

 

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • پاویلیون HP 14-DW1077NR | نمایندگی فروش لپتاپ دست دوم گفته

    […] ایرادی اجرا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پاویلیون دست دوم اچ پی کلیک […]

    اکتبر 27, 2021 - 1:20 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.