HP search
HP logo

لپ تاپ کارکرده chromebook | نمایندگی لپ تاپ های دست دوم اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
  لپ تاپ کارکرده chromebook | نمایندگی لپ تاپ های دست دوم اچ پی . در این پست قصد داریم تا در رابطه با فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های کروم بوک اچ پی به صورت کارکرده و دست دوم در نمایندگی رسمی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.5/5 - (2 امتیاز)

 

لپ تاپ کارکرده chromebook | نمایندگی لپ تاپ های دست دوم اچ پی . در این پست قصد داریم تا در رابطه با فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های کروم بوک اچ پی به صورت کارکرده و دست دوم در نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ کمی بررسی های لازم را انجام داده. سپس با معرفی هر کدام از سری این دستگاه ها، آنها را در بخش فروش نمایندگی قرار دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

لپ تاپ کارکرده chromebook

همچنین در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در بخش فروش لپ تاپ های کارکرده و دست دوم بسیار متمایز عمل می کند. بهتر است بدانید که تمامی لپ تاپ ها در نمایندگی فروش لپ تاپ دست دوم hp طی روزها فراوانی زیر تست قرار می گیرند. پس بهتر است بدانید که تمامی این دستگاه از نظر سلامت مورد تاییدیه نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ می باشند. همچنین برای کسب رضایت بیشتر کاربران نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ دست دوم hp تمامی لپ تاپ های خود را با ضمانت نامه به کاربران ارائه می دهد. با ما همراه باشید.

 

لپ تاپ کارکرده chromebook

لپ تاپ کارکرده chromebook

 

کروم بوک اچ پی سری 32 دارای صفحه نمایش 14 اینچی مشکل فول کیفیت در زمینهای ال ای دی و ترکیب رنگ ها می باشد. درد داشته باشید که رنگ این سری از لپ تاپ های اچ پی به صورت سرامیکی سفید و نقره  طبیعی است. از این نظر بهتر است بدانید که جلوه‌های که این لپ تاپ به فضای اطراف خود می دهد بسیار زیبا و مثال زدنی است. شما می توانید با استفاده از این لپ تاپ کارآمد تمامی روز سرگرم و مشغول انجام کارهای خود را بدون هیچ دغدغه ای باشید.

 

پردازنده ی Chromebook دست دوم اچ پی

اگر به دنبال دستگاهی برای پردازش ابعاد کاری گرافیکی با حجم متوسط و دستگاه قابل حمل و سبک می باشید. می توانید بدون هیچ دردسری از کروم بوک اچ پی سری 32 استفاده نمایید.  پردازنده  این کروم بوک چ پی دارای یک Intel Celeron N4000 دو هسته ای است و از 4 گیگابایت رم پشتیبانی میکند.در نظر داشته باشید که یک سری پردازنده نامبرده مطمئن از نظر خیلی از کاربران به عنوان پردازنده ای پایین رده به حساب می آید. لطفاً توجه کنید که لپ تاپ های کارکرده کروم بوک نوع کاربری متفاوت تری نسبت به لپ تاپ های پاویلیون ، ان وی ، اومن و … قدرتمند اچ پی را دارند. از همین رو لازم می دانیم که برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ های کارکرده اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما مفتخریم تا در این راه یاری رسان شما دوستان عزیز باشیم.

 

پردازنده ی Chromebook دست دوم اچ پی

لپ تاپ کارکرده chromebook

 

البته در نظر داشته باشید که شما می توانید فایلها و اسناد مهم خود را در 32 گیگابایت حافظه SSD eMMC لپ تاپ  32 گیگابایتی مولتی خود  ذخیره کنید. بهتر است که در این بخش به صورت مختصری در رابطه با گرافیک این دستگاه صحبت های لازم را به عمل بیاوریم.  پردازنده ی گرافیکی این دستگاه  Intel UHD Graphics 600 اچ پی می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه شوید.

 

نمایشگر اچ پی کروم بوک کارکرده 32 گیگابایتی

در ارتباط با بخش نمایشگر اچ پی کروم بوک 32 مولتی باید اضافه کنیم که این دستگاه از یک .صفحه نمایش لمسی HD LCD و حاشیه های میکرو لبه بهرمند می باشد که کیفیت بالا و دقیقی را جهت مشاهده هر خروجی برای مصرف کنندگان را تضمین می کند. همانطور که می دانید سری لپ تاپ های کروم بوک به صورت اختصاصی با سیستم عامل های شرکت گوگل همخوانی و سازگار می باشد. از این رو بسیاری از سیستم ها و تراشه های امنیتی گوگل بر روی این سیستم نقش پر رنگی دارند. و شما می توانید به صورت کاملاً تضمینی با استفاده از لپ تاپ های سری کروم بوک اچ پی امنیت حساب  خود را در لپ‌تاپ و شبکه های وب تضمین نمایید.

 

اتصالات HP chromebook  32 multi | لپ تاپ کارکرده chromebook

شما می توانید با استفاده از پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A یا دو پورت Type-C به اتصالات DisplayPort 1.2 و Power Delivery متصل شوید. این دستگاه مانند سایر سری لپ تاپ های اچ پی پورت های زیادی را برای اتصال در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همچنین شما می توانید از لوازم جانبی بی سیم با استفاده از بلوتوث 5.0 در سری لپ تاپ های کروم بوک کارکرده ی کمپانی اچ پی بهرمند شوید.

این دستگاه از نظر ارتباطات هم شما را با وایفای نسل پنج . Wi-Fi 5 آشنا می کند و شما می توانید به راحتی قابلیت اتصال آسان به اینترنت را برای خود و دستگاهتان فراهم کنید. از سری قابلیت های بیشتر این دستگاه باید اضافه کنیم که اچ پی کروم بوک  با استفاده از وب کم HD 720p ، بلندگوهای دوگانه و آرایه میکروفون دوگانه  تجهیزات خود را کامل کرده است.

همچنین مانند نسل قدیم اجازه ی بهروری از کارت خوان microSD را به شما می دهد و شما می توانید امکان دسترسی به کارت های حافظه سازگار را هم فراهم می کنید . صفحه کلید کروم بوک HP 32 multi GB با نور پس زمینه شما را قادر می سازد. که در صورت کم نور بودن فضا ، تایپ خود را به راحتی انجام دهید. در ارتباط با حجم باتری این دستاگاه نییز باید بگویم که این کروم بوک اچ پی  در تمام طول روز با عمر باتری تا 13.5 ساعت در کنار شما می تواند  کارآمد و سازگار باشد.

 

اتصالات HP chromebook  32 multi | لپ تاپ کارکرده chromebook

لپ تاپ کارکرده chromebook

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی

در این پست سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید تمامی  اطلاعات مربوط به کروم بوک اچ پی را خدمت شما کاربران ، مصرف کنندگان و دوستداران برند اچ پی ده حوزه ماشین های رایانه‌ای  ارائه دهند. مطمئناً باید زمان بیشتری در ارتباط با این دستگاه سپری شود تا بتوانیم به آگاهی کامل در ارتباط با این لپ تاپ hp برسیم. در نظر داشته باشید. که شما می توانید علاوه بر دنبال کردن این مقاله و در نظر گرفتن نکات آن. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ دست دوم hp تماس حاصل فرمایید.

همچنین در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ های اچ پی بصورت کارکرده تمامی دستگاه‌ها را با توجه به نوع کاربری و قابلیت های آن ها به صورت کلی تست می نمایند. از این بابت شما میتوانید در ارتباط با سلامت این دستگاه ها اطمینان کامل را داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که تمامی لپ تاپ های کارکرده اچ پی در نمایندگی فروش و خدمات.پس از فروش آن دارای ضمانت نامه می باشند. و این ضمانت نامه هنگام فروش دستگاه به مشتریان ارائه خواهد شد.

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ کارکرده chromebook

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • کارشناسی لپتاپ های HP گفته

    […] hp با ما همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ کارکرده اچ پی بروی لینک کلیک […]

    آوریل 26, 2022 - 1:26 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.