HP search
HP logo

لپتاپ کارکرده Zbook G8 | نمایندگی فروش لپتاپ دست دوم اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
لپتاپ کارکرده Zbook G8 | نمایندگی فروش لپتاپ دست دوم اچ پی  . در این پس تصمیم داریم تا لپ تاپ های سری G8 زدبوک اچ پی را به چالش بکشیم و مشخصات فنی آنها را برای شما کاربران و مصرف کنندگان عزیز شرح دهیم. ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.5/5 - (2 امتیاز)

لپتاپ کارکرده Zbook G8 | نمایندگی فروش لپتاپ دست دوم اچ پی  . در این پس تصمیم داریم تا لپ تاپ های سری G8 زدبوک اچ پی را به چالش بکشیم و مشخصات فنی آنها را برای شما کاربران و مصرف کنندگان عزیز شرح دهیم. شما می توانید اطلاعات بیشتر با با کارشناسان ما در نمایندگی‌رسمی تماس حاصل فرمایید. ما مفتخریم تا در این راه یاری رسان شما کاربران گرامی باشیم.

 

 

 

لپتاپ کارکرده Zbook G8

لپ تاپ های hp لپ تاپ هایی هستند که در بازار کاربران و طرفداران بسیار زیادی دارند. جالب اینجاست که بدانید این دستگاه ها از پردازنده لپ تاپ HP بسیار قوی برخوردار اند. دستگاه های خود را در رده‌های مختلف طراحی و تولید می‌کند. G8 که خود شامل چندین دستگاه در دسته زدبوک می باشد باعث شده تا کاربران بسیار زیادی طرفداره این برند بشوند. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم با شرح دادن مشخصات لپ تاپ های زدبوک شما را با این سری پرطرفدار اچ پی آشنا کنیم. نمایندگی لپتاپ های دست دوم اچ پی  برای کسب اطلاعات بیشتر بروی لینک داده شده کلیک کنید.

 

لپتاپ کارکرده Zbook G8

لپتاپ کارکرده Zbook G8

 

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر دسته‌های لپ تاپ اچ پی با کارشناس های ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید. ما در این زمینه مفتخریم تا بتوانیم بهترین مشاوره را جهت خرید لپ تاپ های دست دوم به شما کاربران عزیز ارائه دهیم. همچنین در نظر داشته باشید که تمامی ضربه هایی که در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ دست دوم اچ پی قرار دارد . دارای ضمانت نامه ی معتبر می باشد.

 

لپ تاپ دست دوم در نمایندگی اچ پی

در طی این چند سال اخیر به دلیل نوسانات بسیار زیاد در بازار ماشین های رایانه‌ای . بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که دستگاه‌های خود را با قیمتی مقرون به صرفه تر به صورت دست دوم ، کارکرده یا استوک تهیه کنند. همچنین بسیاری از نظریه ها مبنی بر این داستان می باشد که دستگاه های دست دوم خیلی زود دچار ایراد شده و قابلیت تعمیر یا ضمانت ندارند. بهتر است بدانید که تمامی دستگاه‌های زدبوک در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp روز های متفاوت در تست های مختلف قرار می گیرد. همچنین تکنسین‌های بسیاری در نمایندگی رسمی این دستگاه ها را مدام تست می کنند. از شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای با خرید لپ تاپ زد بوک G8 علاوه بر وقت در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

 

لپ تاپ دست دوم در نمایندگی اچ پی

لپتاپ کارکرده Zbook G8

 

البته در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی برای کسب رضایت کاربران خود تمامی لپ‌تاپ‌های زد بوک را همانند لپ تاپ های نو با گارانتی معتبر به کاربران ارائه می دهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناس های بخش فروش و کارشناس های مشتریان در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

زد بوک سری G8 | لپتاپ کارکرده Zbook G8

 

در این بخش تصمیم گرفتیم تا هدف اچ پی جهت ساخت لپ تاپ را برای شما کاربران عزیز مشخص کنیم. همچنین بهتر است بدانید که زدبوک از سری لپ تاپ های حرفه ای اچ پی بوده و اهمیت بسیار زیادی برای این کمپانی  دارد. لپ تاپ زد بوک از سری دستگاه‌هایی است. که قادر به انجام امور کاملاً حرفه ای در زمینه ویرایش، ساخت ویدیو، گرافیک مدل سازی. طرح 3D و … از این قبیل برنامه های سنگین می باشد. در ضمن اینکه بسیاری از لپ‌تاپ‌ها تمامی قابلیت های سری زد بوک را در خود ندارند اما اچ پی با طراحی و مهندسی صحیح مشاوران و کارشناسان خود توانسته دستگاهی را تولید کند که توانایی انجام تمامی این کارها را به راحتی دارد و در کسری از ثانیه خروجی را خدمت کاربران تهیه و عرضه می کند.

 

همچنین این دستگاه قادر است تا نیازهای روزمره کاربران خود را با استفاده از توانمندترین. قطعات به کار رفته در این لپ تاپ و پردازش صحیح و دقیق بررسی و انجام دهد. عموم نزد بانک‌ها تنوع بسیار زیادی در نوع مشخصات فنی و پلتفرم های سازنده دارند. اما بهتر است بدانید که سری لپ تاپ زد بوک کارکرده اچ پی G8 به عنوان یکی از محبوب ترین لپ تاپ ها در زمینه ماشین های رایانه‌ای به حساب می آید.

 

 

زد بوک سری G8 | لپتاپ کارکرده Zbook G8

لپتاپ کارکرده Zbook G8

 

مشخصات فنی ZBook Power G8 Mobile

ZBook Power G8 Mobile  از سری لپ تاپ های محبوب کمپانی اچ پی در دسته ی زد بوک ها می باشد . با استفاده از این دستگاه  15.6 اینچی لذت استفاده از، پردازش قوی در سطح سازمانی را در منزل یا دفتر کار خود احساس کنید. عموما لپ تاپ های زد بوک سری G8 برای انجام کارهای سنگین ساخته شده اند. لپ تاپ اچ پی زد بوک G8 Mobile  دارای پردازنده 8 هسته ای اینتل Core i7 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و یازدهم می باشد.

همچنین ایند دستگاه 16 گیگابایت رم DDR4 را به کاربران عرضه کرده تا خریداران بتوانند دارایی های خود را بدون هیچ دغدغه در آن ذخیره کنند. همچنین شما می توانید برنامه های سنگین مد نظر خود را با استفاده از 512 گیگابایت PCIe SSD راه اندازی کنید.

 

مشخصات فنی ZBook Power G8 Mobile  

لپتاپ کارکرده Zbook G8

 

ZBook Power G8 با داشتن صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی با پوشش 100 درصد sRGB، از کارت گرافیک NVIDIA Quadro T1200 بهرمند می باشد. تمامی اطلاعات داده شده در ارتباط با صفحه نمایش. و پردازنده ی این دستگاه برای این است تا شما متوجه ی سیستم قدرتمند. این دستگاه در جهت کار هایی چون ویرایش ویدیو و انیمیشن سازی بشوید. با استفاده از وب‌کم HD، بلندگوهای و میکروفون دوگانه، با دوستان و همکاران خود در ارتباط باشید.

 

ضمانت نامه ی لپ تاپ های دست دوم

در نظر داشته باشید که یکی از اصلی‌ترین مباحث. هنگام خرید دستگاههای کارکرده نحوه و نوع ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی آنها می باشد. از این رو بهتر است بدانید که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های دست دوم اچ پی در نظر دارد تا تمامی دستگاه های خود را با ضمانت نامه معتبر همانند دستگاه های نو به مصرف کنندگان ارائه دهد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی تکنسین‌های در این بخش مشغول تا کوچکترین ایراد در سیستم پردازنده و فنی دستگاه ها رخ ندهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی .رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های اچ پی با شماره تلفن 02189392 در تماس باشید.

 

ضمانت نامه ی لپ تاپ های دست دوم

لپتاپ کارکرده Zbook G8

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.