HP search
HP logo

قطعات اورجینال HP DW196C-NB

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
قطعات اورجینال HP DW196C-NB | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های میان رده در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش بررسی های لازم را انجام دهیم. لپ تاپ HP DW196C-NB از سری ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

قطعات اورجینال HP DW196C-NB | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های میان رده در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش بررسی های لازم را انجام دهیم. لپ تاپ HP DW196C-NB از سری لپ تاپ های میان رده ی کمپانی اچ پی می باشد. این لپ تاپ با پردازنده ی Core-I3 به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند و مناسب در زمینه ی روزمره و دانشجویی به حساب می آید. در ادامه تصمیم داریم تا با بررسی این لپ تاپ و قطعات جانبی آن ، اطلاعات مفیدی در ارتباط با مشخصات فنی و مشخصات ظاهری این دستگاه به شما کاربران گرامی ارائه نماییم. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش باشید.

 

قطعات اورجینال HP

همانطور که بار ها و بار ها به آن اشاره کردیم . لپ تاپ ها دارای قطعات بیشماری می باشند. همین موضوع باعث شده تا سخت افزار و آشنایی با این قطعات برای بسیاری از افراد کاری سخت و دشوار تلقی شود. طبق روال همیشگی اگر بخواهیم سخت افزار و قطعات لپ تاپ های اچ پی را بررسی کینیم. باید به سراغ مادربرد و قطعات اصلی دستگاه برویم. اما در این بخش با موضوع متفاوت تری رو به رو هستیم و آن هم نحوه ی مشاهده ، بررسی ، خرید و شناسایی اصالت قطعات لپ تاپ می باشد.

موضوع بررسی و آشنایی با قطعات لپ تاپ ، به عنوان اولین قدم برای هر کاربر به حساب می آید. هنگامی که یک شخص نیاز به خرید لپ تاپ پیدا می کند. در قدم اول به توانایی، ویژگی و مشخصات دستگاه مد نظر توجه می کند. حال ممکن است پس از خرید کاربران بخواهن قطعات لپ تاپ خود را کاستوم و یا تعویض نمایند. در مرحله ی اول اگر نیاز به تعویض و آپدیت قطعات خود را داشتید می توانید با بررسی خود و سازگاری دستگاه های اچ پی ، قطعاتی چون رم ، هارد ، گرافیک و سایر قطعات دیگر را تعویض نمایید. ( بسیاری از کاربران برای بالا بردن توانایی های لپ تاپ خود از این روش استفاده می نمایند.)

اما برخی از کاربران هنگام مواجه شدن با ایراداتی چون خاموشی کامل ، بوت نشدن ویندوز ، سیاهی مانیتور ، کار نکردن سایر قطعات و … نیاز به تعویض قطعات پیدا میکنند. مطمئنا هر فرد برای صرفه جویی در هزینه های خود پس از برخورد با این موضوع به دنبال قطعات فابریک و اورجینال می گردد. پیشنهاد می شود تا در صورت بروز چنین ایراداتی حتما با نمایندگی های مجاز اچ پی در ارتباط باشید.

 

قطعات اورجینال HP

 

نمایندگی لپ تاپ

چرا در هنگام بروز مشکلات سخت افزاری و تهیه ی قطعات اورجینال باید با نمایندگی در ارتباط باشیم. ! به دو دلیل بهتر است پس از برخورد با موانع سخت افزاری درون لپ تاپ های اچ پی از جمله HP DW196C-NB با نمایندگی در ارتباط باشید. دلیل اول خدمات و دلیل دوم قطعات می باشد. هنگامی که شما با مشکلات سخت افزاری در لپ تاپ های پاویلیون ، انوی ، اسپکتر ، اومن و …  رو به رو می شوید. برای رفع آن نیاز به کارشناسی دارید.

کارشناسان اچ پی در نمایندگی های مجاز می توانند در سریعترین زمان به شما ایراد اصلی دستگاه و علل آسیب آن را اطلاع دهند. در قدم دوم اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر و قطعه داشت ، نمایندگی می تواند مرجعی مطمئن و قابل اطمینان برای تعویض و تعمیر قطعات سخت افزاری لپ تاپ هایی همچون HP DW196C-NB باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا با نمایندگی HP شهر خود در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مین برد اصلی پاویلیون های HP با ما در ارتباط باشید.

 

نمایندگی لپ تاپ

قطعات اورجینال HP

 

مشخصات فنی HP DW196C-NB

لازم به ذکر است که اچ پی HP DW196C-NB از سری لپ تاپ های Core I3 کمپانی اچ پی با ظرفیت حافظه ی RAM 8GB می باشد. این دستگاه دارای یک هارد داخلی 1T ( ترابایت ) به صورت H.D.D بوده و دیتا و اسناد کاربران را در سریعترین زمان ممکن در حافظه ی خود ذخیره می کند. سازنده ی گرافیکی این دستگاه کمپانی NVIDIA بوده و این امکان را به شما می دهد. تا با بهره مندی از یک تصویر 15.6 بارزولوشن ( دقت صفحه ) 1366*768 ، تماما از سرعت و قابلیت های این دستگاه لذت کافی را ببرید. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی نسل مقرون به صرفه ی HP DW196C-NB می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت آشنایی با سری مرکزی لپ تاپ HP Victus نیز میتوانید با ما همراه شوید.

 

مشخصات فنی HP DW196C-NB

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.