HP search
HP logo

صفحه نمایش لپتاپ DW196A-NB

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
صفحه نمایش لپتاپ DW196A-NB | در این پست ، تصمیم داریم تا در ارتباط با سری LCD و LED ، لپ تاپ های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. همانطور که می دانید ، لپ تاپ های اچ پی یکی از قدرتمند ترین ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

صفحه نمایش لپتاپ DW196A-NB | در این پست ، تصمیم داریم تا در ارتباط با سری LCD و LED ، لپ تاپ های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. همانطور که می دانید ، لپ تاپ های اچ پی یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ ها در حوزه ی به تصویر کشیدن و کیفیت بالای صفحه نمایش می باشد. کیفیت بالای صفحه نمایش این سری از لپ تاپ های اچ پی باعث شده تا مخاطبین بسیاری در این زمینه جذب این نوع دستگاه ها شوند. سری DW196A-NB از سری دستگاه هایی می باشد که رزولوشن بالایی را در تصویر به کاربران ارائه می دهد. جهت آشنایی بیشتر با لپتاپ های روزمره ، وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

صفحه نمایش لپتاپ

صفحه نمایش لپ تاپ ها به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین قطعات در ماشینهای رایانه‌ای به خصوص لپ تاپ ها به حساب می آیند. در نظر داشته باشید که این قطعات بسیار حساس بوده و با کوچکترین ضربه و یا خلل ممکن است. آسیب های جدی به آن وارد شود. پس پیشنهاد می کنیم تا در ارتباط با نگهداری این قطعات کوشا باشید. اما ممکن است بنا به هر دلیلی صفحه نمایش لپ تاپ ما دچار آسیب شود. در این شرایط چه کاری را باید انجام دهیم؟ لازم به ذکر است که صفحه نمایش ها ممکن است به ایرادات مختلفی بر خورند‌. این ایرادات گاه سخت افزاری و گاه نرم افزاری می باشد. چنانچه که لپ تاپ اچ پی شما نیز دچار آسیب شد . می توانید ، با کارشناس ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

صفحه نمایش لپتاپ

 

و اما در ارتباط با ابعاد و صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی DW196A-NB لازم است بدانید که این دستگاه یک لپ تاپ 15.6 اینچی می باشد که دارای قابلیت WLED blacklite می باشد. دقت صفحه نمایش این لپ تاپ core i3 به صورت HD با مقیاس 768*1366 می باشد . به طور کلی بازده این دستگاه به عنوان بک لپ تاپ میان رده ، بیش از انتظارات یک فرد قرار دارد. و این موضوع ، همان ویژگی منحصر به فرد لپ تاپ‌های اچ‌پی می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه باشید.

 

HP LED

یکی از موثر ترین و مهمترین قطعات لپ تاپ ها ، صفحه نمایش آنها می باشد. خروجی تصاویر در صفحه نمایش باعث می شود تا کاربران لذت کافی را از انجام کار خود ببرند. نمایش تصاویر با کوالیتی بالا ، نمایش فیلم در کیفیت و رزولوشن دقیق و تماشایی باعث می شود تا کاربران با لذت بیشتری کار خود را جلو ببرند. اما ، سوالی که در این بخش به وجود می آید ، مربوط به ویژگی های یک صفحه نمایش می شود.! آیا صفحه نمایش ها ویژگی های رفاهی بیشتری دارند.؟ لپ تاپ های پر فروشی چون DW196A ، برای اینکه کاربران در استفاده ی طولانی مدت دچار خستگی نشوند .

 

HP LED

 

از صفحه ی بلک لایت استفاده می نماید. این قابلیت که با نام صفحه ی مات نیز شناخته می شود به ما کمک می کند ، تا در استفاده ی طولانی مدت دچار ضعف و خستگی در چشم هایمان نشویم. صفحه نمایش این لپ تاپ با تکنولوژی HD (۱۳۶۶ x ۷۶۸), micro-edge , anti-glare قابل دسترس عموم می باشد. همچنین در قسمت بالای قاب B این دستگاه ما شاهد یک HP TrueVision HD Camera می باشیم. این وبکم با رزولوشن دقیق ، مناسب و کاربردی در این سری از لپ تاپ ها ظاهر شده است. جهت ارسال لپتاپ به نمایندگی تهران و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.