HP search
HP logo

زد بوک های نسل 3 و 5 اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
زد بوک های نسل 3 و 5 اچ پی | طبق درخواست شما کاربران گرامی در ارتباط با معرفی و بررسی مشخصات دو سری از زد بوک های مهم کمپانی اچ پی ، در این بخش تصمیم گرفتیم تا با کمک کارشناسان خود در ارتباط ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

زد بوک های نسل 3 و 5 اچ پی | طبق درخواست شما کاربران گرامی در ارتباط با معرفی و بررسی مشخصات دو سری از زد بوک های مهم کمپانی اچ پی ، در این بخش تصمیم گرفتیم تا با کمک کارشناسان خود در ارتباط با دو نسل مهم و طلایی لپ تاپ های زد بوک بررسی های خود را انجام دهیم . پس با توجه به این موضوع پیشنهاد می کنم تا انتهای کارشناسی و نقد و بررسی این سری از لپتاپ های اچ پی همراه ما باشید. در نظر داشته باشید که به طور کلی لپ تاپ های زد بوک به عنوان لپ تاپ های صنعتی به بازار عرضه شد. همه موارد در این سری از لپ تاپ ها به خوبی پیش می رفت تا در میانه های راه اچ پی تصمیماتی برای نسل جدید این سری از لپ تاپ ها گرفت. با ما در ادامه همراه شوید.

 

زد بوک های نسل 3 و 5 اچ پی

 

زد بوک

به طور کلی هدف ساخت زد بوک توسط کمپانی اچ پی ، ظهور دستگاه های نو آورانه و صنعتی به بازار بود. از این رو این کمپانی در سال 2013 اولین سری از لپ تاپ های زد بوک را به بازار عرضه نمود. قصد کمپانی از طراحی و عرضه ی این سری از لپ تاپ های اچ پی رقابلت نزدیک با سری لپ تاپ های سری think pad ، سری صنعتی ایسوس ، دل و … بود. اما طولی نکشید که سری زد بوک به عنوان برندی مطرح و پرچمداری سرسخت از اچ پی در مارکت ماشین های رایانه ای تبدیل شد.

محصولات این برند از سری غالبا برای انجام امورات صنعتی و به اصطلاح لپ تاپ های Workstation بودند. اما این مسئله تا پیش از معرفی سری جدید این لپ تاپ های پیش از سال 2020 ادامه داشت. نسل G به عنوان نسلی مطرح و پرفروش در رزومه ی زد بوک ها می درخشد. نسل G از سری 1 تا سری 6 تا پیش از سال 2020 و از سال 2020 به بعد سری های G7 ، G8 و G9 آن معرفی و به بازار عرضه شدند. البته لازم است بدانید که ما بین سری G ما شاهد معرفی سری های Studio  ، Fury ، X و … نیز بودیم.

 

زد بوک

 

نمایندگی hp

در این بخش تصمیم داریم تا به سراغ مشخصات و نقد و بررسی سری 3 و سری 5 برویم . در نظر داشته باشید که سری لپ تاپ ها نامبرده از نسل G بوده و شما می توانید در جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر از این سری لپ تاپ های Z با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. نسل سوم لپ تاپ های زدبوک به عنوان یکی از پر فروش ترین لپ تاپ های Z به حساب می آیند. در نسل سوم ما شاهد تحول به جا و مناسب در بخش ظاهری این سری از دستگاه ها بودیم. متریال و اجزای سازنده ی این دستگاه نسبت به نسل یک و دو خود ارتقا قابل توجه ای داشت.

در نظر داشته باشید که اچ پی نخستین باز از پردازنده ی Xeon در نسل سوم لپ تاپ های زدبوک استفاده نمود.  در این سری از لپ تاپ های زدبوک شاهد اضافه شدن قابلیت هایی چون تاچ اسکرین بودیم. به طور تخصصی اگر بخواهیم به معقوله ی G3 بپردازیم باید بگویم که این سری از لپ تاپ های اچ پی در ابعاد 15.6 تا 17.3 با کیفیت فول اچ دی به بازار عرضه شدند. نسل های برتر G3 در سه بخش Studio ، G3-15 و G3-17 در دسترس عموم قرار گرفتند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت کروم بوک ها و زد بوک های اچ پی با ما همراه شوید.

 

 

 

نمایندگی hp

 

نسل پنجم لپ تاپ Zbook

در نظر داشته باشید که ما پس از نسل سوم شاهد سری چهار بودیم. سپس پس از معرفی سری چهار زمان زیادی ما بین معرفی نسل چهار تا پنجم نداشتیم. اما نسل پنج سری لپ تاپ های زدبوک با طراحی ویژه و پردازنده ای قوی تر به بازار عرضه شد. همچنین انگار اچ پی در نسل پنجم به جزئیات توجه بسیار زیادی داشته. از نظر ظاهری این سری از دستگاه ها به صورت اسلیم تر از نسل های قبلی خود با طراحی ویژه ای به بازار عرضه شدند.

تفاوت این دو نسل در قابلیت های این زدبوک ها می باشد . ما در نسل پنجم شاهد ویژگی های چون چرخش 360 درجه و جدا شدن کیبورد و صفحه نمایش از هم بودیم . پس نسل پنجم می توانست گزینه ی مثبتی برای طراحان و افرادی که در ساخت ویدیو و عکس فعالیت دارند باشد. این نسل از ابعاد 14 تا 17 اینچی طراحی و به بازار عرضه شد . از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. و از خدمات نمایندگی رسمی لپ تاپ hp در تهران استفاده نمایید.

 

 

نسل پنجم لپ تاپ Zbook

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.