HP search
HP logo

تفاوت NA0021nr و NA0060nr کروم بوک

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تفاوت NA0021nr و NA0060nr کروم بوک | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با دو لپ تاپ در دسته ی ماشین های اداری کروم بوک تحقیقات خود را شروع نماییم. در این بخش دو لپ تاپ هم مدل و هم رده را در ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تفاوت NA0021nr و NA0060nr کروم بوک | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با دو لپ تاپ در دسته ی ماشین های اداری کروم بوک تحقیقات خود را شروع نماییم. در این بخش دو لپ تاپ هم مدل و هم رده را در مقایسه با یکدیگر موجود داریم. از این رو مهم است تا بدانید این دو لپ تاپ هم رده و پر فروش چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. هر دو لپ تاپ HP chromebook مدل NA0021ne و NA0060nr در سال 2020 طراحی و به بازار عرضه شده اند. همچنین از نظر کانفیگ و پردازنده هر دوی این دتگاه ها در یک سو قرار دارند. اما با این حال تفاوت قیمتی در این دو مدل دیده می شود. با ما در ادامه همراه باشید.

 

تفاوت NA0021nr

در این بخش تصمیم داریم تا سری محبوب ماشین های رایانه ایی اچ پی یعنی کروم بوک ها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. از این رو پیشنهاد می شود که اگر به دنبال لپ تاپی سبک با قابلیت های منحصر به فرد مناسب برای انجام کار های روزمره ی خود هستید حتما با ما در این بخش همراه باشید. لپ تاپ اچ پی 0021 از سری لپ تاپ های هوشمند کمپانی اچ پی می باشد که با استفاده از تکنولوژی به روز گوگل ، دچار تحول شگرفی در بخش سخت افزار و نرم افزاری شده است. همکاری مناسب و بسزای این دو کمپانی باعث خلق مدلی محبوب در زمینه ی لپ تاپ ها شده است. مدل 11NR – 0021nr نیز مورد استقبال بسیاری زیادی قرار گرفته است. در ادامه مشخصات فنی این دستگاه را با هم مرور خواهیم کرد.

 

تفاوت NA0021nr 

تفاوت NA0021nr

 

اچ پی سری NA0021nr به عنوان یک لپ تاپ 11 اینچ توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است. این دستگاه با قابلیت های ویژه ی خود در زمینه ی خانگی و اداری ، امکانات رفاهی بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهد. از سری مزیت های این دستگاه می توانیم به طول عمر بالای باتری این دستگاه که به صورت استاندارد 15 ساعت محاسبه شده است اشاره داشته باشیم. حافظه ی استاندارد مموری 8 گیگابایتی به همراه سری CPU : media tech MT8183 نیز از سری مزایای این دستگاه به شمار می رود. این دستگاه با Cpu speed 2GHZ نیز به عنوان یک لپ تاپ میان رده وارد بازار شده است.

 

Google smart laptop | تفاوت NA0021nr

همانطور که می دانید همکاری گوگل با کمپانی های بزرگ باعث خلق محصولات و امکانات مدرن در دنیای امروزی می شود. این کمپانی با در نظر گرفتن درخواست های کاربران شروع به ساخت و پرورش سیستم ها و پردازنده های مدرن. در دنیای ماشین های اداری و رایانه ایی می کند. کمپانی اچ پی در خصوص تولید یک محصول ویژه تصمیم به همکاری با کمپانی گوگل را داشت. جهت نمایش بیشتر محصولات و لپ تاپ کارکرده chrombook وارد لینک قرار گرفته شوید.
از این رو و با موافقت هر دو کمپانی ، این دو ابر قدرت در زمینه ی طراحی لپ تاپ و طراحی سخت افزار تصمیم به خلق کروم بوک ها کردند. پس از اتمام پروژه و عرضه ی این دستگاه ها به مارکت ، بسیاری از کاربران محو امکانات بالا و سیستم عامل قابل ویرایش این دستگاه ها شدند. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

تفاوت NA0060nr

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با NA0060nr بررسی های لازم را انجام دهیم . از این رو می توانیم تفاوت بین دو دستگاه تفاوت NA0021nr و NA0060nr را بررسی نموده و دو کروم بوک محبوب را در جایگاه مقایسه قرار دهیم. در ابتدا توضیحات زیادی در ارتباط با مشخصات فنی و عملکرد این دستگاه اطلاعات مورد نظر را دریابیم. در ابتدا هنگامی که با NA0060nr مواجه می شویم متوجه ی ظرافت بیشتر و دقیق تر این محصول نسبت به سری 0021 می شویم. جهت مشاهده ی بیشتر لپ تاپ های پرمیوم اچ پی با ما همراه باشید.

 

 

تفاوت NA0060nr

 

حال در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه این دستگاه باید بگویم که اچ پی کروم بوم 0060 دارای یک صفحه ی نمایش 11 اینچ با قابلیت تاچ اسکرین می باشد. این دستگاه همچون 0021 دارای یک پردازنده ی media tech MT8183 می باشد. این دستگاه دارای 4 GB حافظه ی مموری می باشد. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.