HP search
HP logo

تفاوت 2H6X7UT و 14U G6 زدبوک اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تفاوت 2H6X7UT و 14U G6 زدبوک اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با دو سری از محبوب ترین مدل ، لپ تاپ های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. توجه داشته باشید که سری زد بوک های اچ ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

تفاوت 2H6X7UT و 14U G6 زدبوک اچ پی | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با دو سری از محبوب ترین مدل ، لپ تاپ های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. توجه داشته باشید که سری زد بوک های اچ پی بنا به نوع عملکرد و سرعت بالای پردازنده های خود خیلی سریع بین کاربران جا افتادند. همین موضوع باعث شد تا کارشناسان اچ پی برای رونق و بدست آوردن نتایج مطلوب در این سری از دستگاه ها دقت بیشتری را در پردازنده های این دستگاه اعمال نمایند. از این رو شما می توانید جهت خرید و یا کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با ماشین های رایانه ایی HP Zbook با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

تفاوت 2H6X7UT

 

همانطور که می دانید یکی از عوامل مهم در ارتباط با محبوبیت دستگاه های زد بوک .عملکرد فوق قوی و استثنایی این دستگاه ها در بخش سخت افزاری می باشد. از این رو ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تصمیم داریم. تا در ارتباط با مشخصات فنی دو سری از لپ تاپ های هم رده ی زد بوک بررسی های لازم را انجام داده. سپس با توجه به تفاوت های موجود بین این دو دستگاه ، اچ پی 2H6X7UT و 14U G6 را در جایگاه مقایسه قرار دهیم.

 

تفاوت 2H6X7UT

تفاوت 2H6X7UT

 

اچ پی زدبوک 2H6X7UT ، از سری لپ تاپ های محبوب و پر قدرت در زمینه ی ماشین های رایانه ای به حساب می آیند. این دستگاه با توجه به پردازنده ی Intel خود ، توانایی های زیادی را به کاربران ارائه می دهند. از سری قابلیت های این دستگاه می توان به کیفیت بالای صفحه نمایش و رزولوشن Full-HD آن اشاره نمود. اچ پی 2H6X7UT به عنوان یک لپ تاپ 15.6 اینچی و پردازنده ی core i7 به شما این امکان را می دهد تا از پس ویرایش های سنگین در حوزه ی فیلم ، عکس و … بر بیایید.

همچنین این دستگاه با بهره مندی از یک پردازنده ی 10750H اینتل و هارد جانبی SSD 512GB سرعت مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. در آخر نیز لازم است بدانید که HP Zbook 2H6X7UT با بهرمندی از یک حافظه مموری 16GB توانایی بالایی در بخش سخت افزاری دارد. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

powerful generations of Zbook

 

در این بخش تصمیم داریم تا پیش از معرفی 14U G6 ، اطلاعات مفیدی در ارتباط. با لپ تاپ های زدبوک و نحوه ی عملکرد کلی آنها به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. پیش از هر چیزی لازم است بدانید که هدف اچ پی از ساخت محصولی با نام زدبوک ارائه ی خدمات حرفه ای خود در زمینه های کاری متفاوت بوده و هست !. اچ پی نسل زد بوک خود را از سری G1 شروع نموده و تا به امروز با آپدیت و تهیه ی نسخه های جدید این سری تا G9 نیز رسیده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی  لپتاپ G9 Power زدبوک HP وارد لینک قرار گرفته شوید.

همچنین اچ پی در مبحث ساخت سری زد بوک تصمیم دارد تا این روند را ادامه دهد . در ارتباط با موضوع اصلی و تفاوت بین 2H6X7UT و .14U  باید بگویم که ، یکی از اصلی ترین تفاوت مابین این دو دستگاه سری ساخت و پردازنده های آنها می باشد.  اچ پی 2H6X7UT در سری G7 و 14U   در سری G6 لپ تاپ های زد بوک قرار گرفته اند. در ادامه با ما همراه شوید.

 

 

powerful generations of Zbook

مشخصات اچ پی 14U G6 زدبوک

طلق توضیحات انجام شده توسط واحد فنی متوجه شدیم که اچ پی 14U زد بوک در دسته لپ تاپ های G6 قرار گرفته است. این دستگاه با بهره مندی از یک سیستم عامل Core i5 سری AMD و حجم 6600 در سال 2020 به بازار عرضه شده است. همچون رقیب خود از یک حافظه ی مموری 16GB و Speed Cpu 1.9 GHZ بهره مند می باشد. همچنین این دستگاه از نظر دیزاین و نوع عملکرد ساختاری شبیه به لپ تاپ های پروبوک دارد. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تماس با نمایندگی لپتاپ های پروبوک با ما همراه شوید.

 

مشخصات اچ پی 14U G6 زدبوک

 

بر خلاف 2H6X7UT ، این دستگاه یک صفحه نمایش 14 اینچی Full-HD دارد. در مقایسه با زد بوک 2H6X7UT ،  14U دستگاهی سبک تر و نازک تر به نظر می رسد. همچنین این دستگاه نیز از یک هارد جانبی SSD 512GB استفاده می نماید.  همین موضوع باعث افزایش سرعت عملکرد این دستگاه شده است .

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.