HP search
HP logo

تفاوت کروم بوک ها و زد بوک های اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تفاوت کروم بوک ها و زد بوک های اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات دو تا از بهترین لپ تاپ های اچ پی آشنا شویم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.5/5 - (2 امتیاز)

تفاوت کروم بوک ها و زد بوک های اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات دو تا از بهترین لپ تاپ های اچ پی آشنا شویم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های اچ پی با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ در ارتباط باشید.همچنین گروه کارشناسی اچ پی تصمیم دارد تا با در نظر گرفتن مهمترین الگو ها دو لپ تاپ پر طرفدار زد و کروم بوک اچ پی را در جایگاه مقایسه قرار دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

تفاوت کروم بوک

همان‌طور که می‌دانید تیم کارشناسی نمایندگی رسمی hp در پست های اخیر در ارتباط با لپ تاپ های کروم و زد بوک به صورت جداگانه بررسی‌های زیادی را انجام داده است. از این رو ما در این پست تصمیم داریم تا این دو لپ تاپ محبوب برند اچ پی را با یکدیگر مقایسه کرده و اطلاعات مفیدی را در این زمینه خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

 

تفاوت کروم بوک

تفاوت کروم بوک

 

همانطور که می دانید لپ تاپ های کروم بوک دارای پلتفرم خاص خود می باشند و از نظر کلی با سایر دسته های اچ پی متفاوت هستند. از طرفی دیگر لپ تاپ های زد بوک در دوره ی معرفی ، در بسیاری از کشور ها به عنوان پرچمدار این برند شناخته می شدند. نکته ی جالبی که در مقایسه ی این دو لپ تاپ می توان مشاهده کرد ، بخش فروش آنها می باشد. لپ تاپ های کروم بوک و زد بوک اچ پی در طی سال های گذشته فروش بسیار مناسبی را در بازار های جهانی داشته اند.

 

HP – LAPTOP

مطمئنا تمامی ما در ارتباط با کیفیت و عملکرد مناسب برند اچ پی در زمینه ی ساخت ماشین های رایانه به خصوص لپ تاپ ها اطلاعات لازم را داریم. همچنین اچ پی از محدود برند های می باشد که لپ تاپ های خود را با قیمتی استثنایی طراحی ، تولید و به بازار عرضه می‌نماید. از این رو طرفداران بسیاری را دارد.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ اچ پی در نظر دارد تا پیش از مقایسه ی لپ تاپ زد بوک و کروم بوک با یکدیگر ، به صورت مختصر سایر دسته های لپتاپ برند اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماید.ما در این بخش می توانیم با عملکرد سایر دستگاه های رایانه ای اچ پی آشنا شویم.

 

HP - LAPTOP

تفاوت کروم بوک

 

برند اچ‌پی در طول سال های فعالیت خود در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای هموار در تلاش بوده تا بتواند عملکردی مناسب و کاربر پسند از خود و محصولات این برند به جا بگذارد. در بخش طراحی لپ‌تاپ اچ پی راهی متفاوت را پیش گرفته. این برند توانسته با استفاده از برترین تکنولوژی های روز برای هر سبک سلیقه و فضای کاری ، لپ تاپی مخصوص را طراحی نماید. به طور مثال می توان به لپ تاپ های روزمره پاویلیون تا لپ تاپ های گیمینگ اومن اشاره کرد.

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ایران فضایی را در جهت کسب آگاهی بیشتر کاربران فراهم نموده تا شما بتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات و مشاوره ی پیش از خرید تمامی سوالات خود را مطرح نمایید. برای این کار تنها کافیست با کارشناسان ما در واحد امور مشتریان به شماره ی 02189392 در ارتباط باشید.

 

لپ تاپ Chromebook یا Zbook

ما در این بخش تصمیم گرفتیم تا به صورت عادلانه با کمک کارشناسان خود این دو لپ تاپ اچ پی را با هم مقایسه کرده و چکیده ی آن را خدمت شما کاربران ارائه دهیم. مطمئنا هر شخصی پیش از خرید لپ تاپ یکسری امکانات و قابلیت های خاص خود را مد نظر دارد. یعنی آن فرد نسبت به خواسته های خود تصمیم به خرید یک لپ تاپ نموده. حال یکسری از امکانات به صورت تخصصی و سخت افزاری می باشد که بسیاری از افراد عادی پیش از خرید به آن اهمیت چندانی نمی دهند. از این رو در بخش های پیش رو همراه ما باشید تا بتوانیم در این راه همیار و همراه شما کاربران عزیز باشیم.پیش از خرید لپ تاپ حتما به نکاتی گفته می شود دقت کافی را داشته باشید.

– ابتدا بهتر است بدانید که لپ تاپ را برای چه فضای کاربردی نیاز دارید.

-در مرحله ی بعدی به مشخصات فنی لپ تاپ توجه ویژه ایی داشته باشید.

-رم و گرافیک لپ تاپ ها جز قطعات مهمی به حساب می آیند که اکثر خریداران با این موضوع آشنایت کامل دارند. حتما پیش از خرید به مشخصات فنی دقت نمایید.

-یکی از اصلی ترین موضوعات بحث گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. حتما برای بهرمندی از این خدمات دستگاه های خود را از نمایندگی مجاز تهیه نمایید.

-در انتها نیز می توانید ظاهر و سایز لن تاپ خود را به صورت دلخواه انتخاب نموده و خرید خود را کامل کنید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولات برند اچ پی در زمینه های ماشینهای اداری و رایانه ای ، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

 

لپ تاپ Chromebook یا Zbook

تفاوت کروم بوک

 

لپ تاپ های اقتصادی اچ پی

در این بخش میخوایم بین کروم بوک ها و زد بوک ها لپ تاپ مقرون به صرفه تر را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. مطمئنا در این بخش لپ تاپ های کروم بوک حرف زیادی برای گفتن دارند. زیرا که یکی از اصلی ترین اهداف اچ‌پی پیش از ساخت کروم بوک ها ، عرضه ی لپتاپی اقتصادی به بازار بود‌. از این رو کروم بوک ها توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شدند.

همانطور که میدانید لپ تاپ های کروم بوک برند اچ پی نیز در بازه های قیمتی متفاوتی طراحی و به بازار عرضه شدند. اما در کل در این بخش میتوانیم از لپ تاپ های کروم‌ بوک به عنوان دستگاهی اقتصادی استفاده نماییم. زیرا که اغلب این دستگاه ها مقرون به صرفه تر از زدبوک ها می باشند.

لپ تاپ های اقتصادی اچ پی

تفاوت کروم بوک

 

 

پردازنده ی قوی لپتاپ های HP

ما سعی داشتیم تا در این پست به صورت میانگین اطلاعات مهم بین دستگاههای زد و کروم بوک را محاسبه کرده و در هر بخش مزایا و معایب این دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهیم.‌از این رو می‌توانیم در این بخش لپ تاپ های زد بوک اچ‌پی را برتر بدانیم. لپ تاپ های زد بوک عموما پردازنده ی قوی تری نسبت به کروم‌ بوک ها دارند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران زد بوک ها را برای انجام وظایف سنگین تر استفاده نمایند.

 

پردازنده ی قوی لپتاپ های HP

تفاوت کروم بوک

 

زد بوک ها سالیان بسیاری در  کشور های زیادی به عنوان پر فروش ترین لپتاپ اچ‌ پی در صدر جدول قرار گرفته بودند.همین موضوع نیز باعث شد تا برند اچ پی با معرفی سری های جدید زد بوک معایب این دستگاه ها را به سرعت رفع نماید. در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. همچنین شما میتوانید برای خرید آداپتور اورجینال لپتاپ های HP با کارشناسان ما در واحد فنی همراه شوید.

 

قابلیت شخصی سازی HP

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ،  کاربران سطح توقع بسیار زیادی از ماشین های رایانه ای دارند. از این رو یکی از مهمترین خواسته ی کاربران ، شخصی نمودن فضای داخلی لپ تاپ ها می باشد. برند کروم بوک با استفاده از نرم افزار های متفاوت این خواسته ی کاربران را کاملا بر طرف نموده. از این رو کاربران می‌توانند فضای داخلی لپ تاپ های کروم بوک اچ پی را با استفاده از نرم افزار های مرتبطی که به صورت انحصاری در این دستگاه قرار گرفته به سلیقه ی خود تغییر دهند.

 

قابلیت شخصی سازی HP

تفاوت کروم بوک

 

لپ تاپ های صنعتی HP

در این بخش زد بوک ها برتر از لپ تاپ های کروم بوک عمل می کنند. از این رو که اچ پی به صورت تخصصی لپ تاپ های زد بوک را برای کارایی صنعتی طراحی و به بازار عرضه نموده. همچنین برند زد بوک با مدل G بسیار محبوب و شناخته شده می باشد. از این رو این برند از G1 تا G9 طراحی کرده است.  در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. همچنین شما میتوانید جهت ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

لپ تاپ های صنعتی HP

تفاوت کروم بوک

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.