HP search
HP logo

تفاوت لپتاپ های بیزینسی HP ProBook 430 & 445 G8

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تفاوت لپتاپ های بیزینسی HP ProBook 430 & 445 G8 | در طی چند سال اخیر ، واکنش های زیادی در ارتباط با لپ تاپ های کلاس بیزینسی اچ پی به گوش می رسد . عموما بسیاری از مصرف کنندگان در جهت خرید یک محصول ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تفاوت لپتاپ های بیزینسی HP ProBook 430 & 445 G8 | در طی چند سال اخیر ، واکنش های زیادی در ارتباط با لپ تاپ های کلاس بیزینسی اچ پی به گوش می رسد . عموما بسیاری از مصرف کنندگان در جهت خرید یک محصول با کلاس کار شرکتی به سراغ محصولات اچ پی می آیند. تنها دلیل در ارتباط با این موضوع نیز کیفیت بالای لپ تاپ های سری بیزینسی اچ پی همچون HP ProBook 430 و HP ProBook 445 می باشد. از این رو ما تصمیم داریم تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر کاربران ، این دو محصول پر طرفدار اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

تفاوت لپتاپ های بیزینسی

لپ تاپ های سری بیزینسی اچ پی ، طی درخواست کاربران در زمینه ی business class های اچ پی تصمیم گرفتیم تا دو سری از پروبوک های محبوب را بررسی کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید لپ تاپ های پروبوک اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه باشید. در این بخش ابتدا به سراغ سری HP probook 430  اچ پی می رویم. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با قابلیت نمایش فول HP می باشد. محال ممکن است هنگام مشاهده ی این سری از لپ تاپ های اچ پی ، محو رنگ بینظیر Silver آن نشوید. این دستگاه با توجه به کوالیتی خاص رنگ خود توانایی بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تفاوت لپتاپ های بیزینسی

 

 

HP Probook 430 G8 دارای یک پردازنده ی قوی از سری Intel Core I5 نسل 11 می باشد. به صورت پیش فرض توسط کمپانی نصب ویندوز 10 پرو 64 بیت برای این دستگاه پیشنهاد شده است. ظرافت بکار رفته در این سری از لپ تاپ ها باعث می شود. تا کاربران پیش از هر فعالیتی در حوزه ی business ، از شکل این دستگاه نهایت لذت را ببرند. وزن پایین و تقریبی 1.30 کیلوگرمی سری  430 به شما این اجازه را می دهد تا خیلی آسان این دستگاه را حمل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات نمایندگی دستگاه های اسلیم HP وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

Intel core i5 & ryzen

 

در آن سوی میدان پروبوک دیگری. با مدل HP 445 G8 ، به عنوان لپ تاپی رقیب قرار گرفته است. این سری از لپ تاپ های پروبوک اچ پی ، برخلاف سری 430 از پردازنده ی دیگری استفاده می کنند. HP probook 445 از سری پردازنده ی Reyzen سری 7 برای پیشبرد اهداف و وظایف خود در کلاس بیزینس استفاده می کنند. این دستگاه به صورت Full HD با صفحه نمایش سری 14 اینچ طراحی و روانه ی بازار شد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال لپتاپ به نمایندگی تهران با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

گرافیک این دستگاه توسط AMD Radeon شروع به کار کرده است. این دستگاه دارای یک حافظه ی مموری به حجم 16 گیگابایت می باشد. بنا به شکل طراحی و حالت Slim این دستگاه فاقد DvDrw می باشد. این سری  از پروبوک های اچ پی دارای تاچ ال ای دی می باشند. از این رو شما می توانید به راحتی به تمامی بخش های Desktop خود دسترسی داشته باشید.

وزن این دستگاه همانند سری 430 اچ پی 1.30 کیلوگرم می باشد. از این رو این دستگاه بیزینسی مناسب تمامی محیط های کاری می باشد. وزن باتری این دستگاه 190 گرم می باشد. توجه داشته باشید که این سری از دستگاه های اچ پی دارای باتری اینترنال بوده . و به صورت داخلی ساخته شده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

Intel core i5 & ryzen

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • تعمیر انواع نوت بوک HP گفته

    […] می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت لپتاپ های بیزینسی HP ProBook 430 & 445 G8 با ما در ادامه همراه کارشناسان ما […]

    جولای 31, 2022 - 12:37 ب.ظ
The comments are closed.