HP search
HP logo

تعویض SSD اومن 15t_5200

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تعویض SSD اومن 15t_5200 | این لپ تاپ گیمینگ ۱۵ اینچی دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ و  از سری محصولات اومن اچ پی می باشد . که دارای سخت افزار پیشرفته و بسیار مناسب برای گیمینگ و نرم افزار های گرافیکی و نصب برنامه های ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعویض SSD اومن 15t_5200 | این لپ تاپ گیمینگ ۱۵ اینچی دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ و  از سری محصولات اومن اچ پی می باشد . که دارای سخت افزار پیشرفته و بسیار مناسب برای گیمینگ و نرم افزار های گرافیکی و نصب برنامه های سنگین دیگر ؛ می باشد . و همانطور که می دانید بخش عظیمی از عملکرد لپ تاپ و سرعت کارایی آن و میزان مصرف باتری ، وابسته به نوع هارد حافظه و کیفیت آن می باشد .از این رو  شما می توانید جهت خرید و یا تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ خود ؛ از جمله تعویض SSD ( نوعی تراشه های حافظه با سرعت بسیار بالا ) ، به نمایندگی لپ تاپ اچ پی مراجعه کنید . تا بهترین و ایمن ترین خدمات را دریافت کنید .

 

 

تعویض SSD

SSD ؛ همان تراشه های حافظه ای هستند ؛ که بر روی برد تعبیه شده اند . از مهم ترین ویژگی های هارد اس اس دی ؛ سرعت پردازش بسیار بالای آن نسبت به هارد دیسک ها می باشد . که همین موضوع کاربران را به ارتقاء هارد دیسک خود به اس اس دی ؛ ترغیب می کند . سرعت عمل بالای سیستم عامل دستگاه ؛ عدم وجود قطعه متحرک ؛ و مصرف برق کمتر ؛ از دیگر مزایای هارد اس اس دی می باشد . البته دقت کنید که هارد اس اس دی برای هر دستگاه با هر سیستم عاملی مناسب نمی باشد و برای تشخیص آن با کارشناسان مربوطه مشورت کنید . جهت تعویض SSD خود ؛ باید ابتدا ؛ لپ تاپ را خاموش و باتری آن را جدا کنید. و دستگاه را باز کرده و هارد اس اس دس را جایگزین هارد قبلی کنید . البته بهتر است این عمل توسط اشخاص مجرب انجام گیرد تا از هرگونه خطایی پیش گیری شود.

 

 

 

تعویض SSD

 

 

 

 

نمایندگی hp omen

کمپانی اچ پی در هریک از محصولات خود ؛ بیشترین تنوع برای کاربرد های متنوع را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد . از این رو اگر خواهان لپ تاپی با سخت افزار پیشرفته و مناسب برای گیمینگ و نرم افزار های گرافیکی و نصب برنامه های سنگین ؛ می باشید . سری اومن اچ پی ؛ از بهترین گزینه های پیش روی شماست . که در این پست به بررسی بیشتر مشخصات لپ تاپ hp omen 15t_5200 می پردازیم . در ضمن شما می توانید جهت خرید و یا تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ خود ؛ از جمله تعویض SSD ، سی پی یو ، رم و … و یا آشنایی بیشتر با سری اومن های محبوب ، به نمایندگی لپ تاپ اچ پی مراجعه کنید . تا بهترین و ایمن ترین خدمات را دریافت کنید .

 

 

نمایندگی hp omen

 

 

 

لپ تاپ hp omen 15t_5200

این لپ تاپ گیمینگ ۱۵ اینچی از سری لپ تاپ های اومن اچ پی می باشد . و از مهمترین نقاط قوت آن می توان به سخت افزارقدرتمند آن اشاره کرد که در زمینه گیم گزینه بسیار مناسبی برای علاقه مندان و گیمر های حرفه ای می باشد .  که در انتهای این پست به بررسی بیشتر این دستگاه ؛ و مشخصات فنی آن می پردازیم .

  • سیستم عامل دستگاه : ویندوز ۱۰
  • حافظه رم : ۱۶ گیگابایت DDR3  , حافظه هارد دیسک : ۲۵۶ گیگابایت SSD
  • صفحه نمایش : لمسی (LCD) , اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ , رزولشن : 1920 . 1080 پیکسل , پردازنده Core i7
  • پورت ارتباطی :  Ethernet , USB2.0 , USB3.0 , HDMI
  • سایر ویژگی ها : بلوتوث داخلی ، دوربین وبکم اچ پی ، باتری ۴ سلولی ، کارتخوان ، نور پس زمینه در کیبورد و …

 

مطالبی که در دیگر سایت ها برای شما ممکن است مفید باشد : آداپتور لپ تاپ HP 8440

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.