HP search
HP logo

تعمیر برد پاویلیون HP 15DA2204

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
تعمیر برد پاویلیون HP 15DA2204 | در این بخش ما شاهد رویارویی با یکی از نسل های. سری پاویلیون و نوت بوک های اچ پی با شناسه ی HP 15DA2204 می باشد. در ارتباط با نحوه ی تعویض و تعمیر برد لپ تاپ های اچ ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر برد پاویلیون HP 15DA2204 | در این بخش ما شاهد رویارویی با یکی از نسل های. سری پاویلیون و نوت بوک های اچ پی با شناسه ی HP 15DA2204 می باشد. در ارتباط با نحوه ی تعویض و تعمیر برد لپ تاپ های اچ پی توضیحات زیادی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه کرده ایم . اما در این بخش تصمیم داریم تا به صورت کلی در ارتباط با نسل 2204 نوت بوک. های اچ پی ، توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . در نظر داشته باشید که لپ تاپ 15DA2204 از سری لپ تاپ های Core i7 نسل دهم می باشد. که پس از عرضه به بازار مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته شد. در ادامه با ما همراه شوید.

 

تعمیر برد پاویلیون

لپ تاپ های پاویلیون را می توان به عنوان. یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین لپ تاپ های کمپانی اچ پی به حساب می آیند. هنگامی که تقاضا و استفاده از این دستگاه ها افزایش پیدا می کند . طبیعی hست که در همان محور تقاضا برای تعمیر و بررسی ایرادات آن شکل گیرد. بسیاری از کاربران پس از مدتی دچار ایراداتی از طرف لپ تاپ خود می شوند. بسیاری از این ایرادات مربوط به بخش برد و سخت افزار ماشین های رایانه ای می باشد.

موارد زیادی همچون استفاده ی نا مناسب ، ورود آب ، گرد و غبار ، اجسام نا مربوط ، ضربه و … باعث از کار افتادگی برد در سری لپ تاپ های HP می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید بدون هیچگونه دغدغه و مشکلی این ایرادات را برطرف سازید. در نظر داشته باشید که شما می توانید. در سریعترین زمان ممکن با مراجعه به مارکت و نمایندگی های مجاز HP . لپ تاپ های خود را در دست تعمیر قرار داده و از خدمات پاویلیون ها بهرهمند شوید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

تعمیر برد پاویلیون

 

نمایندگی اچ پی

بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی تعمیرات برد و مراکز مجاز آن ، سوالاتی را با کارشناسان ما مطرح ساخته اند . از این رو ما نیز تصمیم داریم تا در ارتباط با این نکته ی مهم ، مواردی را خدمت شما کاربران گرامی متذکر شویم. با ما همراه شوید. در قدم لازم است بدانید که اهمیت استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در این سری از لپ تاپ های اچ پی بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نوت بوک های به صرفه در نمایندگی اچ پی  با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

در نظر داشته باشید که در لپ تاپ های همچون 15DA2204 که از قطعات سخت افزاری و بردی حساسی استفاده شده است. نمی توان از قطعات بردی نا سازگار و یا مشابه استفاده نمود. همین موضوع باعث ایجاد خرابی و خاموشی کامل در دستگاه می شود. در ارتباط با نمایندگی مجاز نیز لازم است. بدانید که نمایندگی رسمی با تعهدات و خدمات شرکتی HP توانایی وارد و استفاده نمودن از قطعات اصلی را دارد . از ای رو شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی از خدمات نمایندگی بهرهمند شوید.

 

 

نمایندگی اچ پی

 

مشخصات 15DA2204 | تعمیر برد پاویلیون

همانطور که گفته شد. این دستگاه از سری لپ تاپ های Core I7 نسل دهم اچ پی می باشد. اچ پی با در نظر گرفتن قابلیت 15DA2204 ، این دستگاه را در دسته لپ تاپ های پاویلیون قرار داده است . جنس این دستگاه از پلاستیک مقاوم بوده و به طور کلی به منظور. انجام کار های روزمره و نیمه حرفه ای طراحی و به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش 15 اینچی این دستگاه با رزولوشن تصویر Full-HD باعث می شود تا کاربران در هنگام کار ، تماشای فیلم ، بازی و … احساس مطلوب و رضایت بالا در ارتباط با این دستگاه داشته باشند.

این دستگاه به طور شرکتی دارای یک هارد دیسک به حجم 1T می باشد . در نظر داشته باشید که در نمونه های سری D این لپ تاپ های پاویلیون ما شاهد اضافه شدن. یک هارد دیسک 256GB نسل SSD به هارد 1T می باشیم . اما کاربران گرامی می توانند در صورت نیاز هارد ای دستگاه. را با نمونه های جدید جایگزین نموده و از قابلیت های بیشتری در دستگاه خود بهرمند شوند. لازم به ذکر است که کمپانی NVIDIA با بهرهمندی از نسل گرافیک GeForce MX130 در سری لپ تاپ های  pavilion 15DA2204  همراه شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش نمایندگی لپ تاپ های پاویلیون اچ پی HP اچ پی همراه شوید.

 

 

مشخصات 15DA2204

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.