HP search
HP logo

بهترین زد بوک های اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
بهترین زد بوک های اچ پی . تیم تخصصی نمایندگی رسمی اچ پی در ایران تصمیم دارد تا در این پست مجموعه ی بزرگی را در حوزه ی ماشین های رایانه ایی به نام زد بوک معرفی نموده و از مشخصات ، مزایا و معایب ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.3/5 - (3 امتیاز)

بهترین زد بوک های اچ پی . تیم تخصصی نمایندگی رسمی اچ پی در ایران تصمیم دارد تا در این پست مجموعه ی بزرگی را در حوزه ی ماشین های رایانه ایی به نام زد بوک معرفی نموده و از مشخصات ، مزایا و معایب این دستگاه های محبوب برند اچ‌پی گزارشی تهیه نمایید. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از طرفداران  اچ پی و لپ‌ تاپ های قدرتمند این برند می باشید حتما تا انتها با ما همراه بمانید.‌ همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید و مشاوره ی مربوط به ماشین های رایانه ای با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین زد بوک

ما اینجاییم تا با معرفی بهترین لپ تاپ اچ پی در دسته ی زد بوک همراه شده و مشخصات این دستگاه ها را خدمت شما ارائه کنیم. اما پیش از آن کمی در ارتباط با لپ تاپ های زد بوک HP توضیحات لازم را خدمت کاربران ارائه می دهیم تا شما نیز با این محصول آشنا شوید. بهترین زد بوک های اچ پی . نام تجاری آشنا ZBOOK که جزء لپ تاپ های زیر مجموعه ی برند اچ پی می باشد . اچ پی پس از معرفی این محصول توانست تا باری دیگر  ، دستگاه با قابلیت های فوق پیشرفته و اقتصادی به بازار معرفی نماید. همانطور که میدانید اچ‌پی برند محبوب آمریکایی می باشد. که طی سالهای اخیر از محصولات این برند در ایران استفاده ی بسیاری می شود.

 

بهترین زد بوک

بهترین زد بوک

 

لپ تاپ های زد بوک اچ پی دارای طراحی ساخت با متریال و کیفیت ساخت بالایی می باشد. همچنین بدنه ی مستحکم و طراحی زیبای این دستگاه باعث شده تا ما در کنار زیبایی منحصر به فرد این دستگاه دغدغه‌ای در ارتباط با موضوع دیگری نداشته باشیم.  دوام بسیار بالا و از همه مهم تر ، سیستم بسیار قدرتمند این دستگاه باعث شده تا زد بوک طرفداران بسیاری داشته باشند. عموما افراد از لپ تاپ های زد بوک استفاده های تخصصی دارند.‌ از این کاربرد ها میتوان به انجام بازی ها با گرافیک بالا ، طراحی سنگین  ، انجام امورات تخصصی حسابداری و … اشاره کرد.

 

گارانتی شرکتی Zbook

تا بدین جا متوجه ی قدرت بالای پردازنده لپ تاپ HP زدبوک اچ‌پی شدیم و همچنین با سایر قابلیت های این دستگاه آشنا شدیم. مطمئنا توضیحات کارشناسان ما در ارتباط با لپ تاپ های زد بوک تا به اینجا کامل نبوده . به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این بخش در ارتباط با موضوعی مهم هنگام خرید لپ تاپ های اچ پی زد بوک توضیحات کاملی را خدمت شما کاربران ارائه دهیم و سپس به کامل نمودن مشخصات فنی زد بوک ها بپردازیم.

 

گارانتی شرکتی Zbook

بهترین زد بوک

 

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین اصل ها هنگام خرید لپتاپ های اچ پی توجه به مشخصات فنی سیستم و سپس بررسی خدمات مربوط به دستگاه می باشد. در نظر داشته باشید که حتما باید به خدمات فروش و پس از فروش از جمله گارانتی محصولات ، پیش از خرید لپ تاپ توجه کنیم. از همین رو نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های  اچ پی در ایران تصمیم دارد. تا با ارائه خدمات خود به شکل استاندارد جهانی ، اصلی ترین دغدغه  کاربران را هنگام خرید بر طرف نمایید. با توجه به این موضوع نمایندگی بستری مناسب جهت خرید کاربران فراهم می‌نماید. شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای تمامی محصولات اچ پی را با گارانتی معتبر شرکتی دریافت نموده و از خدمات ما بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر  با ما در نمایندگی 02189392 همراه شوید.

 

آشنایی بیشتر با HP Zboook | بهترین زد بوک

در این بخش تصمیم داریم تا شما کاربران گرامی را با لپ تاپ های زدبوک بیشتر آشنا کرده و مشخصات این دستگاه ها را خدمت شما کاربران ارائه دهیم. از این رو در ادامه با ما همراه بوده و از بررسی کارشناسان ما بهرمند شوید.

هدف اچ پی در ساخت لپ تاپ Zbook معرفی یک دستگاه صنعتی در بازار بود. اما با بررسی های بیشتر استفاده از پردازنده های قوی در این لپ‌تاپ باعث شد تا زد بوک ها به عنوان یک لپ تاپ همه کاره در بازار به فروش برسند. محبوب ترین نسل زد بوک‌ها سری G می باشد که از نسل یک تا نسل شش توسط کمپانی اچ پی طراحی و ساخته شده اند.در ادامه در ارتباط با نسل های این دستگاه توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران عزیز ارائه خواهیم کرد.

 

آشنایی بیشتر با HP Zboook | بهترین زد بوک

بهترین زد بوک

 

نسل اول لپ تاپ های Zbook

اولین نسل زد بوک طراحی ساده و منحصر به فردی داشت. اچ پی در تولید این محصول سعی بر رعایت قوانین و استانداردهای ساخت در ابعاد متفاوتی را داشت. از اینرو نسل اول زدبوک به عنوان یک لپ تاپ بسیار پر فروش در بازار ظاهر شد. اولین نسل با نام G1 طراحی شد.  سری اول زد بوک ها توسط کمپانی اچ پی در مدلهای متفاوت با پردازنده های قوی وارد عرصه ی ماشین های رایانه ایی شدند. هدف اچ پی از ساخت این لپ تاپ ، گسترش قدرت پردازنده ها و استفاده از دستگاه در شرایط سخت بود‌. همین موضوع باعث شد تا این لپ تاپ ها مورد استقبال افرادی که نیاز به دستگاه های سخت افزاری جهت کار های سنگین دارند قرار گیرد.

نسل دوم لپ تاپ زد بوک ،اچ پی  پس از اینکه با استقبال بسیاری از افراد برای محصول خود روبرو شد. تصمیم گرفت تا نسل دوم را قوی تر و با امکانات بیشتری به بازار عرضه کند. از همین رو باعث شد تا ایرادات که در نسل اول مشاهده شده بود در نسل دوم رفع کند. به همین منظور پروژه طراحی و ساخت لپ تاپ اچ پی Zbook G2 را شروع کرد. این نسل با وزنی سبک تر و پردازنده ایی قوی تر به بازار معرفی شد. همچنین این دستگاه ها قابلیت ارتقای بیشتری را به کاربران ارائه دهد.

نسل اول لپ تاپ های Zbook

بهترین زد بوک

 

نسل سوم HP Zbook اچ پی با برطرف نمودن ایرادات نسل اول تصمیم به ساخت سری سوم این دستگاه ها گرفت. هدف ساخت این دستگاه در نسل سوم یعنی Zbook G3 ارتقای مشخصات ظاهری این دستگاه ها می باشد. با بررسی این دستگاه ها نسل سوم ، ظاهر بسیار بهتری نسبت به نسل قبل خود گرفت .

 

نسل جدید لپ تاپ های Zbook

نسل چهارم لپ تاپ های اچ پی طراحی بسیار زیبا و پردازنده ی بسیار قوی را دارا بود. می توان گفت که نسل چهارم لپ تاپ های Zbook G4 به یکی از پر طرفدارترین لپ تاپ های موجود در بازار  تبدیل شد. زیرا که این دستگاه ها دارای تنوع بسیار بالایی بودند و همچنین ایرادات نسل قبلی بروی آنها مشاهده نمی شد . همچنین طراحی و قابلیت این دستگاه بروز تر از نسل های سوم و دوم شده بود. قابلیت های جدیدی که روی نسل چهارم دیده می شود فرمان پذیری بهتر ال سی دی از قابلیت Touch و کیفیت بهتر صفحه نمایش بود.

 

نسل جدید لپ تاپ های Zbook

بهترین زد بوک

 

نسل پنجم Zbook . همانطور که می دانید زد بوک ها در شش نسل به مشتریان برند اچ پی معرفی شدند. از این رو در هر نسل ایرادات نسل های گذشته بر طرف می گردید. نسل G4 را می توان به عنوان یکی از نسل های برتر زد بوک دانست . اما اچ پی برای تولید نسل G5 نیاز به ایده های جدید تری نسبت به قبل داشت. از این رو لپ تاپ HP Zbook G5 با جزئیات بیشتری در بخش سخت افزار و طراحی داخلی به بازار معرفی شده و توانست لقب پرچم دار این کمپانی را از آن خود کند. همچنین از این قدرت کافی خود را در زمینه های متنوعی چون پردازش سریع از دست نداده بود و بسیاری از افراد از این لپ تاپ در صنعت طراحی ، ساخت ویدیو ، گرافیک و … استفاده میکردند.

 

 

نسل شش لپ تاپ های زد بوک

قرار بود تا آخرین نسل این سری باشد. که توسط کمپانی اچ پی به بازار عرضه شد. از این رو اچ پی این لپ تاپ ها را به گونه دیگری طراحی و به بازار معرفی نمود. لپ تاپ های زد بوک کاوری شکیل تر نسبت به قبل به خود گرفته بودند و این دستگاه بار دیگر با طراحی منحصر به فردی به بازار معرفی شد. در طراحی بدنه ی این دستگاه از قطعات بهتری استفاده شد و این دستگاه توانست از حالت لپ تاپ های صنعتی خود را خارج نماید.

 

نسل شش لپ تاپ های زد بوک

بهترین زد بوک

 

پس از طراحی نسل ششم لپ تاپ های زد بوک ، نسل هفتم  لپتاپ ها ، هشتم و نهم  نیز طراحی و به بازار عرضه شد. عموم تفاوت این لپ تاپ ها نسبت به سایر برندهای زد بوک در پردازنده ها ایجاد شد. از این رو تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با این موضوع و توضیحات مربوط به آن کارشناسان خود را در این زمینه با شما آشنا کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های زد بوک با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.