HP search
HP logo

باطری اصلی لپتاپ های HP

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
باطری اصلی لپتاپ های HP . باطری لپ تاپ های اچ پی یکی از مهمترین قطعات مصرفی دستگاهی می باشد که تهیه آن به صورت مجدد کار ساده ایی نمی باشد. با در نظر گرفتن تمامی شرایط شما می توانید برای خرید هوشمندانه باطری اورجینال ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.5/5 - (2 امتیاز)

باطری اصلی لپتاپ های HP . باطری لپ تاپ های اچ پی یکی از مهمترین قطعات مصرفی دستگاهی می باشد که تهیه آن به صورت مجدد کار ساده ایی نمی باشد. با در نظر گرفتن تمامی شرایط شما می توانید برای خرید هوشمندانه باطری اورجینال و شرکتی لپ تاپ با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP در تماس باشید. شما می توانید با تماس به بخش فروشگاهی اچ پی به شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید.

 

باطری اصلی لپتاپ

در کل برای تعریف باطری لپ تاپ باید گفت که . باطری یک قطعه سخت افزاری است که وظیفه ی اصلی آن تامین کردن برق یک لپ تاپ می باشد. مطمئنا تمامی ما با نحوه ی عملکرد باطری های لپ تاپ آشنا هستیم. اما برای معرفی این قطعه به صورت مختصر باید بگوییم که باطری وظیفه ی تامین برق لپ تاپ را بر عهده دارد و بدون سیم برق کار می کنند. باتری‌های لپ تاپ های  اچ پی اغلب قادرند لپ‌تاپ را برای چند ساعت با توجه به میزان انرژی مورد نیاز آن تغذیه کنند.

 

باطری اصلی لپتاپ 

باطری اصلی لپتاپ

 

امروزه بسیاری از دستگاه‌های پیشرفته مانند لپ‌تاپ‌های کامپیوتری و تلفن‌های همراه از باتری‌های قابل شارژی استفاده می‌کنند که به کاربر اجازه می‌دهد در صورت اتمام انرژی، باتری را شارژ کند. در ادامه با ما همراه شوید تا بتوانیم با ارائه مشخصات کامل در ارتباط با باتری های لپ تاپ های اچ پی بررسی های بیشتر را انجام دهیم.

یکی از اصلی ترین مشخصه های لپ تاپ ها نسبت به دستگاه های رومیزی قابلیت حمل آن می باشد. اما در نظر داشته باشید که لپ تاپ ها بدون باطری هیچ قابلیتی را به کاربران خود ارائه نمی کند. بهتر است بدانید که سلامت باطری لپ تاپ های اچ پی یکی از اصلی ترین مواردی است که شما می توانید در ارتباط با نحوه ی فروش و خدمات پس از فروش آن با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

تصویر مرتبط با باطری اصلی لپتاپ های HP - 1 2

باطری اصلی لپتاپ

 

 

ارسال باطری لپتاپ HP در محل

ارسال باتری لپ تاپ اچ پی از سری خدماتی است که نمایندگی رسمی اچ پی برای کسب رضایت کاربران خود آن را در سریعترین حالت ممکن برای مصرف کنندگان ایجاد می کند. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با سفارش باطری مرتبط با لپ تاپ خود. قطعه را درب محل خود دریافت کرده و از خدمات ما بهرمند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست با بخش فروشگاهی ما به شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال باطری لپتاپ HP در محل

باطری اصلی لپتاپ

 

کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاخگوی شما عزیزان باشند در زمینه ی خرید وپشتیبانی قطعات لپ تاپ باشند. با ما در ادامه همراه شوید. اما در ارتباط با نحوه خرید و نحوه انتخاب باتری ها باید به شما کاربران و مصرف کنندگان لپ تاپ های اچ پی بگوییم که این قطعات ها به طور متفرقه بسیاری تولید و به بازار عرضه می شوند. در ادامه با شما کاربران عزیز در ارتباط با نحوه خرید باتری اورجینال لپ تاپ hp توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

 

 

انواع باطری های لپ تاپ اچ پی

در ارتباط با باطری های دسته اول باید اضافه کنیم که این باطری ها به عنوان پشتیبان در دستگاه ها قرار می گیرند. که معمولاً به عنوان باتری CMOS در بازار شناخته می شود.  این باتری ها همچون تنظیمات رایانه شما مانند زمان و تاریخ را نگه می دارد. بدون باتری CMOS، باید هر بار که کامپیوتر راه اندازی می شود، زمان، تاریخ و سایر تنظیمات سیستم را به صورت دستی بازنشانی کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های پاویلیون  HP 14-DW1077NR با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

دسته دوم باتری که قصد معرفی آن را داریم . به نام باتری bridge  شناخته می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با باتری بریج توضیحات کامل را خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم. این باتری که به معنی پل می باشد تنها در رایانه هایی که قابل حمل هستند به عنوان یک پشتیبان سریع و موقت برای باتری اصلی یافت می شود. این بدین معنی است که شما می توانید بدون نیاز به خاموش کردن سیستم خود باتری اصلی را جدا کرده و یک باتری خوب جایگزین کنید. شاید تا به امروز با دسته بندی باتری لپ تاپ های ‏hp آشنا نشده بودید. اما ما در این پست تصویر کتاب به صورت مختصر این قطعه مهم را برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم.

 

انواع باطری های لپ تاپ اچ پی

باطری اصلی لپتاپ

 

اگر در توضیحات باتری دوم دقت کرده باشید می بینید که در انتهای توضیحات اشاره به باتری های اصلی این کمپانی شد. اما بسیاری از کاربران گزارشات اخیر خواص داره معرفی نمایندگی های مجاز فروش باتری لپ تاپ اچ پی شده اند. این امر تنها به دلیل این است که مراکز غیر مجاز زیادی تحت عنوان نمایندگی باتری های لپ تاپ را به فروش می رسانند.

 

 

ضمانت نامه ی شرکتی باتری لپ تاپ HP

همانطور که شب پیش به این موضوع اشاره کردیم مجدد باید اضافه کنیم که باتری لپ تاپ های hp یکی از پر اهمیت ترین قطعات موجود در لپ تاپ ها به حساب می آید. در نظر داشته باشید که لپ تاپ ها تنها به دلیل داشتن باتری های قدرتمند خود خدمات متمایز تری را نسبت به کامپیوترهای رومیزی به کاربران می دهند. کاربرانی که از لپ تاپ های اچ پی که به باتری آن ها آسیب رسیده و باتری دستگاهشان قابلیت نگهداری شارژ خود را از دست داده استفاده می کنند.

 

ضمانت نامه ی شرکتی باتری لپ تاپ HP

باطری اصلی لپتاپ

 

بهتر است در اولین فرصت به نمایندگی رسمی جهت تعویض آن مراجعه کنند. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش قطعات مصرفی لپ تاپ های اچ پی در نظر دارد تا با ضمانت. نامه مطمئن همراه با مهلت تست باتری لپ تاپ اچ پی را خدمت کاربران گرامی ارائه دهد. با این کار تمامی مصرف‌کنندگان این قابلیت را دارند تا منبع تغذیه شارژر لپ تاپ خود را با آزمون و خطا های متفاوت تست کنند. تا از سلامت بودن آن به طور کامل اطمینان حاصل فرمایند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ های اچ پی تماس فرمایید. با ما همراه شوید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
You must be logged in to post a comment.