HP search
HP logo

ایراد گرافیکی در اومن 17t-CB100-Y

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
ایراد گرافیکی در اومن 17t-CB100-Y | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ایرادات گرافیکی و مشکل اصلی گرافیک در لپ تاپ های اومن بررسی های لازم را انجام دهیم. چگونه می توانیم بفهمیم که دستگاه ما دچار ایراد گرافیکی شده است. ؟ ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

ایراد گرافیکی در اومن 17t-CB100-Y | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ایرادات گرافیکی و مشکل اصلی گرافیک در لپ تاپ های اومن بررسی های لازم را انجام دهیم. چگونه می توانیم بفهمیم که دستگاه ما دچار ایراد گرافیکی شده است. ؟ در نظر داشته باشید که اصلی ترین را تشخیص و شناسایی ایرادات گرافیکی در لپ تاپ های برند اچ پی و مدل اومن از طریق صفحه نمایش و نوع عملکرد سیستم می باشد. پس از بروز هر گونه ایراد در بخش گرافیک ، دستگاه سریعا آن را از طریق صفحه ی نمایش ، نشان می دهد. حال ممکن است در ایرادات گرافیکی در لپ تاپ های اچ پی هر یک خود را با ویژگی های مختلفی به نمایش بگذارند. در ادامه در ارتباط با این ایرادات توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم نمود.

 

ایراد گرافیکی در اومن

پیش از برسی ایرادات گرافیکی لازم است تا مقدمه ای در ارتباط با لپ تاپ های اومن داشته باشیم. لپ تاپ های اومن از سری دسته بندی محبوب ، ماشین های رایانه ای اچ پی می باشند. هدف اچ پی از تولید این دسته از رایانه های همراه ، وارد کردن دسته ی جدید به نام گیمینگ در بازار بود. پس از طراحی و عرضه ی این مدل از لپ تاپ ها به بازار ، طولی نکشید که اومن به بالاترین سطح محبوبیت در دسته لپ تاپ های اچ پی رسید. با خرید لپ تاپ های اومن کاربران می توانند خیلی راحت یک دستگاه گیمینگ همراه برای خود داشته باشند.

و اما ایرادات گرافیکی در لپ تاپ های اومن. همانطور که می دانید ساختار و عملکرد قوی پردازنده های گرافیکی ، یکی از اصلی ترین خصوصیات لپ تاپ های اومن می باشد. به شکلی که بسیاری از افرادی که در حوزه ی گیمینگ مشغول نمی باشند ، برای تجربه ی جدید و استفاده از یک دستگاه گرافیکی ، به سراغ نسل اومن می روند. اما ایراد گرافیکی یک ، عامل و یک مشکلی است که ممکن است در تمامی مدلهای لپ تاپ های متفاوت رخ دهد.

همانطور که گفته شد این ایرادات عموما از طریق صفحه نمایش خود را نشان می دهند. برخی از اوقات ممکن است شما با پریدگی تصویر ، شطرنجی شدن و یا حتی ایجاد خطوط عمودی و افقی در دستگاه ها مواجه شوید. در هنگام مواجه شدن با ایرادات اینچنینی ممکن است گرافیک شما دچار مشکل جدی شده باشد. در بسیاری از اوقات نیز کندی بیش از حد و غیر استاندارد درون دستگاه های ما ، ندای خرابی گرافیم را به ما می دهد. پیشنهاد می شود تا در صورت مواجه با ایرادات اینچنین با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

 

 

ایراد گرافیکی در اومن

 

تعمیر در نمایندگی اچ پی

همانطور که می دانید کارت گرافیک یکی از اصلی ترین قطعات در ساختار و مادربرد لپ تاپ ها به حساب می آید. یکی از اصلی ترین وظایف کارت گرافیک در لپ تاپ ها ، اجرا و انتقال تصویر از برد به صفحه نمایش می باشد. همچنین پردازش و اجرای برنامه و سایر موارد مشابه با کیفیتی مناسب و سرعتی استاندارد از سری وظایف این قطعه ی مهم می باشد. در نظر داشته باشید که دلایل متفاوتی می تواند موجب اختلال و بروز مشکل در این قطعه شود. یکی از اصلی ترین موارد مخرب وجود نوسان برق و ورود بد افزار ها هستند. از این رو پیشنهاد می شود تا در مشاهده ی هر گونه خرابی در کارت گرافیک خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت آشنایی بیشتر با لپتاپ HP گیمینگ کارکرده وارد صفحه ی قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

تعمیر در نمایندگی اچ پی

 

اچ پی  17t-CB100-Y | ایراد گرافیکی در اومن

17t-CB100-Y از سری لپ تاپ های اومن ( گیمینگ ) با طراحی زیبا و شیک می باشد که توسط کمپانی اچ پی روانه ی بازار شد. این دستگاه با صفحه نمایش 17 اینچی ، WLED Backlit از نوع فول اچ دی می باشد. از این رو هنگام کار و یا فعالیت های گیمینگ حس بسیار خوبی را از انتقال تصویر و کیفیت احساس خواهید کرد. یکی از اصلی ترین و مهمترین مشخصات این دستگاه مربوط به پردازنده ی core I7 10750H می باشد. که به ما امکان سیر و جست و جو در هر محیطی را می دهد.

پردازنده ی گرافیکی GeForce RTX™ 2070 Super GDDR6 ، با حافظه ی اختصاصی 8 گیگابایت ، ظرفیت 32 گیگابایتی ram به همراه هارد 1.5 ترابایتی نیز از سری مشخصات مهیج این دستگاه می باشد. شما می توانید جهت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این دستگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ابر گیمینگ های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.