HP search
HP logo

ایراد تصویر لپتاپ در سری کروم بوک اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
ایراد تصویر لپتاپ در سری کروم بوک اچ پی | ایراد تصویر در لپ تاپ ها را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین و رایج ترین عامل در این دستگاه ها به حساب آورد. حال ممکن است منشا ایراد عدم نور یا تصویر، ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

ایراد تصویر لپتاپ در سری کروم بوک اچ پی | ایراد تصویر در لپ تاپ ها را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین و رایج ترین عامل در این دستگاه ها به حساب آورد. حال ممکن است منشا ایراد عدم نور یا تصویر، صرفا مربوط به صفحه نمایش یا ال سی دی دستگاه های ما نباشد. با این حال در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مهمترین ایرادات لپ تاپ های کروم بوک HP مبنی بر روشن نشدن تصویر بررسی های لازم را انجام دهیم. ایرادات گرافیکی ، ایرادات بردی ، ضربه مستقیم به دستگاه و صفحه نمایش و خیلی از موارد دیگر، ممکن است. موجب خاموشی و ایراد در تصویر لپ تاپ های کروم بوک ما بشوند. از این رو پیشنهاد می شود هنگامی که با چنین آسیبی رو به رو شدید حتما با کارشناسان ما در نمایندگی کروم بوک های HP در ارتباط باشید.  

 

ایراد تصویر لپتاپ

لپ تاپ همانند هر وسیله ی دیگری که ما استفاده می کنیم دارای اهمیت و دارای یکسری نکات می باشد. که حتما باید آن را رعایت کنیم. در غیر این صورت ممکن است. شما با ایرادات بسیاری رو به رو شوید. در قدم اول در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ایرادات اصلی خود صفحه نمایش و تصویر موارد لازم را بررسی کینم. در قدم اول پیکسل سوختگی ، قاطی کردن رنگ ، رگه رگه شدن تصویر ، نوسان برق ، ضربه به ال سی دی و خیلی از عامل های دیگر ممکن است. تصویر ما را دچار نقص و ایراد کند. در حال حاضر ایرادات تصویر ممکن است بنا به دلایل متفاوتی برای کاربران پیش بی آید. از این رو شما می توانید با بررسی ایرادات دستگاه های خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ایراد تصویر لپتاپ

کاربران گرامی توجه داشته باشید که ممکن است. شما پس از فشردن دکمه ی پاور به هیچ عنوان تصویر و روشنایی مورد نظر خود را از سیستم نگیرید. یکی از اصلی ترین مشکلات رایج لپ تاپ ها، عدم تصویر می باشد. حال این عدم بالا آمدن تصویر ممکن است. مربوط به سایر قطعات سخت افزاری دیگر شود. معمولا ایرادات سخت افزاری روی گرافیک و مادربرد علائم خود را بروی صفحه نمایش نشان می دهند. لذا در همین راستا شما نمی توانید متوجه شوید که صفحه نمایش آسیب دیده یا یکی از قطعات اصلی به درستی کار نمی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات تخصصی کروم بوک با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

 

نمایندگی HP

 بسیاری از مواقع ممکن است لپ تاپ شما هر چند دقیقه یکبار خاموش و روشن شود. در این صورت می توان احتمال خرابی را از بخش Screen و یا آداپتور برق دید. در صورت نیاز می‌توانید از یک کابل جدید برای تعویض و تست آداپتور برق متناوب کمک بگیرید. پس از تست منشا اصلی این دستگاه می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات لپ تاپ اچ پی همراه شوید. نوسان برق یکی از اصلی ترین عامل آسیب رسان به لپ تاپ ها و به خصوص صفحه نمایش این دستگاه ها می باشند. در همین راستا پیشنهاد می شود. تا حتما از یک محافظ برای سیستم های خود استفاده نمایید.

اگر پس از روشن نمودن دستگاه خود متوجه خطوط عمودی چند رنگ یا تک رنگ بر روی صفحه نمایش لپ تاپ کروم بوک شدید ممکن است. دستگاه در نتیجه خرابی سخت افزاری یا ضربه به صفحه نمایش بدین گونه شکل گرفته باشد. برای اینکه خودتان آن را برطرف کنید. می توانید  ابتدا کروم بوک خود را از برق بکشید. دکمه پاور را برای 30 ثانیه نگه دارید و لپ تاپ را مجددا راه اندازی کنید. اگر همچنان خطوط رنگی را مشاهده کردید. احتمالاً مشکل از صفحه LCD است .که باید از مرکز خدمات برند تعویض شود.

نمایندگی HP 

ریست کردن کروم بوک های HP

برای ریست کردن صحیح لپ تاپ های کروم بوک لتدا:

  • 1. لپ تاپ خود را خاموش کرده و آن را از پریز برق جدا کنید.
  • 2. تمام پورت های متصل همانند ، USB و پورت هایی چون سوکت چاپگر را جدا کنید. سوکت آداپتور برق را نیز همانند دیگر پورت ها از لپ تاپ جدا کنید.
  • 3. باتری را از محفظه خود خارج کنید.
  • 4. با قطع باتری و سیم برق، دکمه پاور را حدود 20 ثانیه فشار دهید. و نگه دارید تا شارژ خازن ها تخلیه شود.
  • 5. اکنون باتری را دوباره در محفظه باتری قرار دهید. و آداپتور برق متناوب را دوباره به لپ تاپ وصل کنید اما هیچ دستگاه دیگری را وصل نکنید.
  • 6. دکمه پاور را فشار دهید. تا لپ تاپ روشن شود و متوجه می شوید. که لپ تاپ به طور معمول روشن می شود یا منوی راه اندازی باز می شود.
  • 7. اگر منوی راه‌اندازی باز شد. از کلیدهای جهت‌نما برای انتخاب Start Windows Normally استفاده کنید. و سپسEnter را فشار دهید.

 

 

ریست کردن کروم بوک های HP

ایراد تصویر لپتاپ

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.