HP search
HP logo

انواع فلت لپتاپ در نمایندگی HP

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
انواع فلت لپتاپ در نمایندگی HP | فلت به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات اتصال دهنده ی ال سی دی در لپ تاپ های اچ پی به حساب می آید. ممکن است شما هنگام انجام امورات روزانه ی خود با لپ تاپ ها دچار ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

انواع فلت لپتاپ در نمایندگی HP | فلت به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات اتصال دهنده ی ال سی دی در لپ تاپ های اچ پی به حساب می آید. ممکن است شما هنگام انجام امورات روزانه ی خود با لپ تاپ ها دچار ایراد خاموش و روشن شدن دستگاه در بخش تصویر شوید. یا با تکان دادن لپ تاپ خود شاهد قطع و وصل شدن تصویر LCD یا LED خود باشید.

در هنگام موجه شدن با ایرادات این چنین ممکن است. کاربران فکر های زیادی در ارتباط با تعمیرات و سخت افزار دستگاه به ذهنشان برسد. اما ریشه ی اصلی این ایراد مربوط به فلت ها می شود. و یعنی فلت تصویر دچار ایراد یا قطعی و وصلی شده. در بسیاری از مواقع کاربران گزارشاتی را مینی بر خاموشی کامل تصویر به کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ارسال می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چیپ گرافیک اورجینال اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

در  نظر داشته باشید که در این زمینه فلت نیز می تواند به عنوان اصلی ترین ایراد به حساب بی آید. البته در نظر داشته باشید مه قطعات سخت افزاری در لپ تاپ های اچ پی زمینه ی پیچیده ای دارند. و پیش از بررسی نمی توان یه صورت کامل ایراد آنها را رمز گشایی کرد. با ما در ادامه همراه شوید. تا در ارتباط با فلت های لپ تاپ های HP نکات بیشتری را بررسی نماییم.

 

 

انواع فلت لپتاپ

در بسیاری از مواقع بسیاری از دستگاه ها تصویر نمی دهند. از این رو نمی توان به صورت دقیق به ایراد فلت اشاره نمود. زیرا ممکن است دستگاه دارای ایرادات سخت افزاری دیگری باشد. اما هنگامی که دستگاه ها بررسی می شوند و پلتفرم و پردازش استاندارد را به ما می دهند ما می توانیم نسبت به تعویض و بررسی کابل فلت آنها اقدامات لازمه را انجام دهیم. فلت تصویر یا Display screen cable به عنوان یک کابل برق به همراه تعداد زیادی اتصالات و رشته سیم می باشند. وظیفه اصلی این کابل در لپ تاپ های اچ پی انتقال تصویر از مادربرد به LED و LCD  لپ تاپ های اچ پی دارد.

به طور کلی می توان این قطعه را به عنوان یک DisplayPort یا به اختصار DP استاندارد  در زمینه های رابط صوتی و تصویری به حساب آورد.  DisplayPort توسط استانداردهای الکترونیکی در بخش های مربوط به گرافیم نیز بررسی می شود. این پورت یا کابل  در اصل برای جایگزین رابط های ویدیویی قدیمی مانند DVI و VGA شده است. در نظر داشته باشید که نسب به نسل قدیم خود عمدتا کیفیت و سرعت بالاتری ار به کاربران ارائه می دهد. در لپ تاپ های اچ پی این کابل به عنوان انتقال دهنده ی تصویر وظیفه ی خود را انجام می دهد.

 

انواع فلت لپتاپ

 

قطعات اصلی اچ پی

از علائم اصلی خرابی و آسیب دیدن فلت ها می توان به قطع و وصلی تصویر هنگام باز و بسته کردن درب لپ تاپ ها اشاره نمود. حال ممکن است که تصویر شما قطع ، دچار نویز و یا تغییر رنگ موقت شود. در هنگام مشاهده چنین مواردی به احتمال زیاد شما با تعویض کابل فلت می توانید. مجدد دستگاه را به حالت استاندارد خود در بیاورید. برای تعویض کابل فلت در اکثر دستگاه های اچ پی ، نیازی به باز کردن کامل دستگاه نمی باشد. و فقط لازم است. تا قاب B را از خار های متصل کننده ی آن جدا نمایم. سپس با باز نمودن پیچ های مخصوص در اطراف مانیتور می توانید به سیم و کابل فلت دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که انجام این کار توسط افراد غیر متخصص توسط کمپانی اچ پی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

زیرا که با کوچکترین فشار ممکن است تا قطعاتی همچون قاب B ، مانیتور و یا سایر قطعات دیگر آسیب ببینند. البته در نظر داشته باشید که تنوع محصول در لپ تاپ های اچ پی باعث شده تا هر یک از لپ تاپ های این برند دارای خصوصیات و پلتفرم خاصی در بخش تشکیل دهنده ی دستگاه ها داشته باشند. از این رو ممکن است ما در خیلی از دستگاه ها برای رسیدن به کابل فلت نیاز به باز کردن کامل دستگاه داشته باشیم.

 

قطعات اصلی اچ پی

 

انواع فلت لپتاپ اچ پی

در نظر داشته باشید که کابل های فلت علاوه بر دسته بندی خود در زمینه ی انتقال تصویر ، دارای مدل های مختلفی می باشند. دسته بندی گسترده ی لپ تاپ های اچ پی باعث شده تا همه ی لپ تاپ ها از یک پورت مشترک استفاده نکنند. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فلت ال سی دی اچ پی خود و نحوه ی تعویض آن با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت تعمیر و یا تعویض پورت. Display screen cable به نمایندگی و مارکت های مجاز اچ پی در بخش فعال تعمیرات مراجعه فرمایید.

 

انواع فلت لپتاپ اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.