HP search
HP logo

الایت بوک های نسل 7 در نمایندگی HP

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
الایت بوک های نسل 7 در نمایندگی HP | الایت بوک های اچ پی ، قابلیت آنها و همچنین توانایی و ویژگی های آن نسبت به سایر دسته بندی لپ تاپ های اچ پی. در ابتدا لازم است. بدانید که لپ تاپ های الایت بوک ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

الایت بوک های نسل 7 در نمایندگی HP | الایت بوک های اچ پی ، قابلیت آنها و همچنین توانایی و ویژگی های آن نسبت به سایر دسته بندی لپ تاپ های اچ پی. در ابتدا لازم است. بدانید که لپ تاپ های الایت بوک به عنوان لپ تاپ های میان رده تا بالا رده ی کمپانی اچ پی به حساب می آیند. همواره این دستگاه به دلیل توانایی های بالای خود در بحث امنیتی باعث شده تا مورد استقبال و خرید قشر مدیر و کسب و کار به حساب بی آید. حال اچ پی با معرفی نسل هفتم از سری الایت بوک ها ، توانسته تا ویژگی های جدیدی را به دستگاه خود اضافه نماید. در همین راستا در این بخش تصمیم به بررسی این دستگاه و نسل جدید آن را داریم. با ما در ادامه همراه باشید. هت آشنایی و معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ ها  همراه ما باشید.

 

الایت بوک

دانشجو ، معمار ، برنامه نویس ، فعال حوزه ی اینترنتی ، تولید کننده ی محتوا و … . فرقی نمی کند که شما در چه حوزه ای فعالیت دارید. اچ پی Elitebook همواره با دسته بندی خاص و منحصر به فرد خود این قابلیت را دارد. تا در کسری از ثانیه با ویژگی و قدرت عمل مناسب خود ، شما را غافل گیر کند. طراحی ساده ، خاص و سبک این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا از این دستگاه در فضا های خانگی ، تحصیلی ، اداری و … بالاترین بهره را ببرید. شعار اصلی اچ پی در ابتدای ساخت این محصول ، معرفی و عرضه ی یک دستگاه قدرتمند با امنیت بسیار قوی بود.

لپ تاپ های اچ پی الایت بوک در دسته بندی خود به عنوان لپ تاپ های خاص ( ارزان تر از اسپکتر ) قوی ( اقتصادی تر از Creative) و مجهز به سیستم های بیومتریک و امنیتی شناخته ، و به بازار عرضه شدند. لایه های امنیتی قدرتمند این دستگاه تا حد قابل چشمگیری از اطلاعات و داده های شما در برابر افزونه و بد افزار ها محافظت می کند. همچنین در نظر داشته باشید. که تا به امروز نسل HP EliteBook به عنوان امن ترین لپ تاپ اچ پی و یکی از قوی ترین سیستم های محافظتی کامپیوتری در دنیا به حساب می آیند. در لایه ی اولیه و بیسیک ، این دستگاه ها دارای بیش از 10 لایه ی محافظتی در خود می باشند.

 

 

الایت بوک

 

کانفیگ و ارتقا

به طور کلی HP  توانست تا نسل G7 الایت بوک ها مقادیر زیادی از اطلاعات ، لایه های امنیتی ، مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه را تغییر دهد. البته در نظر داشته باشید که G7 به عنوان نسلی از هفتمین سری الایت بوک ها این امکان را به شما می دهد. تا در صوت نیاز دستگاه خود را شخصی سازی و ارتقا دهید. از این رو می توانید با توجه به محیط کار و یا سلیقه ی خود از شخصی سازی و ارتقای این محصول نیز استفاده نمایید. در این سری از مجموعه لپ تاپ های الایت بوک نیز همچون نسخه های پیشین شاهد طراحی نازک و سبک می باشیم. همچنین طرح Special silver نیز در این این سری از الایت بوک ها همچنان به چشم می خورد.

 

تصویر مرتبط با الایت بوک های نسل 7 در نمایندگی HP - HP robotتصویر مرتبط با الایت بوک های نسل 7 در نمایندگی HP - HP elite

 

در نظر داشته باشید که اچ پی الایت بوک به صورت شرکتی با نسخه ی ویندوز Win 10  طراحی و به بازار عرضه می شود. از سری قابلیت های این دستگاه می توان به کیفیت بالای تصویر و رزولوشن آن و همچنین به قابلیت تاچ اسکرین این دستگاه نیز اشاره نمود. در نظر داشته باشید که قابلیت تاچ و چرخش 360 در این سری از محصولات اچ پی باعث می شود. تا کاربران بتوانند از این محصولات به صورت کاربردی تری استفاده نمایند. از این رو در زمان لازم شما می توانید از لپ تاپ خود به عنوان یک تبلت قدرتمند و سازگار با سیستم عامل ویندوز نهایت بهره را ببرید.

 

نمایندگی فروش الایت بوک اچ پی

الایت بوک اچ پی از سری لپ تاپ های خاص و مناسب برای هر شغلی می باشد. از همه نظر اچ پی الایت بوک سری G7 را می توان سیستمی همه فن حریف به حساب آورد. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط. با این محصول ، قابلیت های آن و نحوه ی خرید ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه ی ظاهری و فنی  HP Elitebook و HP chromebook وارد لینک قرار گرفته شده شوید. و از توضیحات کارشناسان رسمی اچ پی استفاده نمایید.

 

نمایندگی فروش الایت بوک اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.