HP search
HP logo

اسپکتر اچ پی X360 15TBL100

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
اسپکتر اچ پی X360 15TBL100 | بنا به درخواست مکرر کاربران عزیز نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ  HP ، در این پست تصمیم گرفتیم. تا با یکی از برترین لپ تاپ های اچ پی از نظر طراحی و عملکرد پردازنده .اطلاعاتی مفید را جمع آوری ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

اسپکتر اچ پی X360 15TBL100 | بنا به درخواست مکرر کاربران عزیز نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ  HP ، در این پست تصمیم گرفتیم. تا با یکی از برترین لپ تاپ های اچ پی از نظر طراحی و عملکرد پردازنده .اطلاعاتی مفید را جمع آوری کرده و سپس با بررسی این نکات ، نقاط قوت و ضعف این دستگاه را ، خدمت شما کاربران گرامی اعلام نماییم. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید HP specter X360 15TB100 .با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس ار فروش HP همراه شوید.

 

اسپکتر اچ پی

درخواست های زیادی مبنی بر معرفی این سری از دستگاه های اچ پی به کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات س از فروش HP ارسال می شود . از این رو شما جهت خرید این دستگاه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. در ارتباط با مشخصات فنی HP BL100 موضوعات زیادی برای معرفی وجود دارد. از این رو ما تصمیم داریم تا از بخش سخت افزاری و پردازنده های این دستگاه شروع نماییم. X360 BL100 دارای یک پردازنده ی Intel core i7 نسل هشتم می باشد که با پردازنده ی چهار هسته ایی ، توانایی مناسبی را در حوزه ی سخت افزاری به ما ارائه می دهد. جهت آشنایی بیشتر با  لپتاپ های پرمیوم HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

اسپکتر اچ پی

 

شاسی های آلومینیومی پردازنده و Hard SSD درون این دستگاه باعث شده. تا این دستگاه از نظر حجم ، وزن ، عملکرد و عمر باتری بهبود بیشتری داشته باشد. محصولات اسپکتر به طور کلی در دسته ی محصولات خاص کمپانی اچ پی قرار گرفته اند . به همین دلیل این سری از دستگاه ها با طراحی و ظرافت خاصی توسط کمپانی اچ پی به بازار عرضه می شوند. رنگ خاص و لوکس اسپکتر به همراه وزن بسیار پایین این دستگاه ، باعث شده تا HP BL100 در دسته لپ تاپ های الترابوک قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

نمایندگی HP

کارشناسان ما در نمایندگی HP همراه شما کاربران گرامی در ارتباط با نقد و بررسی سری Specter X360 مدل BL100 همراه هستند. از این رو شما می توانید این دستگاه را به صورت شرکتی با گارانتی معتبر خریداری نمایید. لازم به ذکر است که HPBl100 در دسته لپتاپ های 15.6 اینچی کمپانی اچ پی با قابلیت های 360 و تاچ ال سی دی قرار رفته اند.  طبق روال همیشگی اسپکتر ها ، BL100 نیز از سیستم صوتی Bang & olufsen استفاده می نماید. وضوح تصویر این دستگاه همچنان به صورت Full-HD با رزولوشن بالا ، توانایی به تصویر کشیدن کوچکترین جزئیات را به کاربران می دهد.

 

 

نمایندگی HP

 

 

مشخصات فنی

در ارتباط با سایر مشخصات فنی این دستگاه باید اضافه کنیم. که ، این دستگاه با یک حافظه ی مموری Ram 16 GB و یک. هارد SSD 512 گیگابایتی برای مصرف کنندگان و خریداران کمپانی اچ پی ارسال می شود. این دستگاه با وزن 2 کیلوگرمی و  پردازنده ی قدرتمند خود و یک باتری 6 سلولی این امکان را به شما می دهد. تا در هر فضا و هر محیطی بتوانید نهایت استفاده را از HP BL100 ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با لپتاپ و معرفی اسپکتر HP با ما در نمایندگی رسمی HP همراه باشید.

از دیگر مزایای این محصول کاربرپسند میتوان به :

باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۷۹.۲ وات‌ساعت
بلندگوهای استریو داخلی با فناوری HP Audio Boost ساخت شرکت Bang & Olufsen
دوربین TrueVision FHD IR با میکروفن‌های دیجیتال داخلی ، اشاره کرد.

 

سخت افزار

در ارتباط با لزوم استفاده از سخت افزار مقاوم در دل اسپکترهای فوق لاکچری و ظریف شرکت اچ پی فقط میتوان به نوع کاربری و الزام پردازش قوی و چندرسانه ای در قلب تپنده این دستگاه رسید چراکه ظاهرا در ارتباط با قطعات دیگر همان ظرافت هایی که در ظاهر دستگاه مشهود است دیده میشود.

نگاه بدبینانه کاربران به این خانواده به دلیل قیمت بالا و عدم موجودی قطعات تا حد زیادی منطقی و قابل درک است اما کاربری فوقالعاده جذاب آن قالب کاربران را به سمت و سوی خود میکشد. البته در سالهای اخیر تلاشهای فراوانی درراستای پشتیبانی و تامین قطعات این سری از لپتاپهای HP شده اما همچنان به دلیل محدودیت های موجود مشکلات اساسی در حوزه خدمات و تعمیرات specter ها دیده میشود.

مرکز ماشین های اداری و رایانه واحد فنی لپتاپهای اچ پی بخش پشتیبانی و امور مشتریان hp-laptop.ir همواره در راستای خدمات رسانی و بهبود پشتیبانی فنی از اوپراتورهای مشاور و کارشناسان فروش لپتاپ جهت مشاوره و تکنسین های واحد فنی بهره میبرد تا بهترین خدمات ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.