HP search
HP logo

ارزان ترین لپ تاپ های اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
ارزان ترین لپ تاپ های اچ پی | با توجه به درخواست شما کاربران گرامی ، در این بخش تصمیم گرفتیم. تا مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های اچ پی در سه دسته ی مدرسه ای ، بیزینسی و گیمینگ را خدمت شما کاربران ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

ارزان ترین لپ تاپ های اچ پی | با توجه به درخواست شما کاربران گرامی ، در این بخش تصمیم گرفتیم. تا مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های اچ پی در سه دسته ی مدرسه ای ، بیزینسی و گیمینگ را خدمت شما کاربران محترم معرفی نماییم. از این رو پیشنهاد می شود. تا در صورت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های کاربردی و ارزان اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید. سه دسته ی لپ تاپ خانگی ، بیزینسی و گیمینگ به عنوان پر فروش ترین دسته لپ تاپ ها در بازار ماشین های رایانه ای لقب گرفته اند.

به طور کلی لپ تاپ های مدرسه ای ، بیزینسی و گیمینگ مورد توجه و کاربرد افراد خاصی در جامعه قرار می گیرد. این افراد با در نظر گرفتن الگو های استفاده های متفاوتی از این دستگاه ها دارند. لذا همین موضوع باعث شده تا ما با تیم کارشناسی خود نسبت به اطلاعات و زمینه ی این دستگاه ها بررسی های لازم را انجام داده. و چکیده ای از  آن را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

 

 

ارزان ترین لپ تاپ

در مرحله ی اول تصمیم داریم تا با بررسی یکی از خوش قیمت ترین لپ تاپ های نسل جدید مدرسه ای همراه شما کاربران گرامی باشیم. مدل اچ پی 15z-eh100 از سری لپ تاپ های پر فروش و با قابلیت های مناسب در بازار می باشند. موضوع قابل توجه ای که در این سری با آن برخورد کردیم مشخصات پردازنده ی 15z-eh100 بود. این دستگاه با پردازنده ی AMD Ryzen 5 5500U گزینه ی مناسبی برای استفاده ی مدرسه و خانگی می باشد.

در نظر داشته باشید که از 15z-eh100  از لپ تاپ های پاویلیون اچ پی می باشد. از سری قابلیت های دیگر این دستگاه می توان 8GB رم از سری DDR4-3200 و هارد SSD 256GB اشاره نمود. در نظر داشته باشید که این سری از لپ تاپ های اچ پی قابلیت ارتقا را تا بیش از 1t به کاربران می دهد. و قیمت و طراحی زیبای این دستگاه در کنار قابلیت های ویژه ی آن می تواند تمامی درخواست کاربران را به بهترین شکل ارائه دهد. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ ها با ما همراه باشید.

 

ارزان ترین لپ تاپ

 

در نمایندگی اصلی HP

در دسته لپ تاپ های بیزینسی بهتر است تا به سراغ دسته ی الیت بوک ها برویم. لپ تاپ های الیت بوک با توجه به قابلیت های امنیتی خود ، دستگاهی مناسب برای مدیران و افرادی که به هر شکل مشغول بیزینس می باشند. هست. فضای امنیتی و مستحکم این دستگاه باعث می شود تا مدیران بدون چون و چرا به سراغ الیت ها بروند. HP elitebook 856 G9 را می توان به عنوان یک نوت بوک مناسب. قدرتمند و مقرون به صرفه در دسته لپ تاپ های بیزینسی اچ پی معرفی نمود.

از سری قابلیت های این لپ تاپ می توان به صفحه ی 16 اینچی. رم 16GB و یک پردازنده ی AMD Ryzen™ 5 6600U اشاره نمود. لازم به ذکر است که این سری از لپ تاپ های اچ پی دارای AMD Radeon™ 660M Graphics . بوده و همچنین با یک هارد SSD 256 می تواند سرعت مطلوبی را به مدیران و صاحبین شغل و بیزینس ارائه دهد.

 

در نمایندگی اصلی HP

 

لپ تاپ پر طرفدار و قدرتمند HP

گیمر ها برای انتخاب و خرید دستگاه های گیمینگ همواره کار سخت و پیچیده ای دراند. زیرا خیلی از برند ها در طراحی و ساخت ماشین های گیمینگ ، به خوبی کار نمی کنند. هیمن موضوع باعث شده تا کاربران گیمینگ به دنبال کاستوم ساختن قطعات و ابزار های لازم خود باشند. اما در دسته ماشین های رایانه ای HP ، گیمر ها دیگر نیازی به شخصی سازی کردن قطعات خود نداشته و می تواند. از دستگاه های طراحی شده توسط اچ پی با بالاترین کیفیت استفاده نمایند. موضوعی که در این بخش با آن رو به رو هستیم. خرید یک لپ تاپ قدرتمند در حوزه ی کینیتگ ، اما با قیمتی ارزان و اقتصادی می باشد. همانطور که می دانید برند گیمینگ اچ پی با اومن به اوج خود رسید. اما برند پاویلیون گیمینگ و وکتوس از ساخته های HP در ادامه رقیب سرسخت اومن ها شد.

طبیعتا در هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ ، افراد ، تمرکز ویژه تری نسبت به قطعات و پردازنده ها دارند. در این بخش می خواهیم با مدل 16t-K000 آشنا شویم. این دستگاه دارای یک پردازنده ی Intel® Core™ i5-12500H بوده و قدرت مناسبی را در حوزه ی گیمینگ به کاربران ارائه می دهد. از سری مشخصات دیگر این دستگاه می توان به یک مموری ram 16 گیگابایتی و سرعت بالای پردازش هارد 512GB ssd اشاره نمود. در نظر داشته باشید که شما می توانید. پس از سفارش قطعات خود را مبنی بر سلیقه ی خود در نمایندگی به صورت رسمی کاستوم نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی لپ تاپ های اومن HP در ارتباط باشید.

 

لپ تاپ پر طرفدار و قدرتمند HP

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.