HP search
HP logo

ارتقاء زدبوک G3_workstation

نمایندگی لپ تاپ اچ پی
ارتقاء زدبوک G3_workstation | لپ تاپ های زد بوک ..! لپ تاپ ها پر آوازه و پر قدرت کمپانی اچ پی که اصلی ترین دلیل محبوبیت. آنها مربوط به عملکرد و قدرت بالای پردازنده ی آنها می شود. حال در این بخش با دو موضوع ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

ارتقاء زدبوک G3_workstation | لپ تاپ های زد بوک ..! لپ تاپ ها پر آوازه و پر قدرت کمپانی اچ پی که اصلی ترین دلیل محبوبیت. آنها مربوط به عملکرد و قدرت بالای پردازنده ی آنها می شود. حال در این بخش با دو موضوع کاملا متفاوت روبه رو می باشیم. یک موضوع عملکرد G3 نسل workstation و دو موضوع ارتقای پردازنده ی این دستگاه ها . از این رو در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با هر دوی این موضوعات بررسی های لازم را انجام داده. و سپس نکات اساسی آن را خدمت شما کاربران گرامی اطلاع دهیم. پیشنهاد می شود اگر به دنبال خرید لپ تاپ های صنعتی و یا ارتقای لپ تاپ های زد بوک می باشید. با ما در ادامه همراه شوید.

 

ارتقاء زدبوک

بار ها و بار ها به موضوع طراحی و هدف اچ پی از ساخت ، زد بوک ها اشاره داشته ایم . از این رو می دانید که زد بوک با تلاش بخش مهندسین اچ پی جهت. معرفی یک لپ تاپ همه کاره و پرقدرت در سال 2013 به بازار عرضه شد. سری G نخستین سری زد بوک مربوط به نسل G می شد. در حقیقت نسل سوم  G زد بوک های اچ پی به عنوان لپ تاپ های سری اول این کمپانی به حساب می آیند. از این و ممکن است که بسیاری از کاربران نیاز به ارتقای این دستگاه ها داشته باشند. در ادامه در ارتباط با مشخصات لپ تاپ های سری G3 اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد.

 

ارتقاء زدبوک

 

نسل سوم G با پرچمدارانی چون، Zbook studio ، 17 G3 و 15 G3 به بازار عرضه شد. هر یک از این دستگاه ها دارای مشخصات فنی مختلفی می باشیم. سری G3 در اصل نسخه ی بروزرسانی شده ی نسل G2 می باشد. در سری لپ تاپ های Studio ما شاهد ویژگی های چون صفحه نمایش لمسی و رزولوشن کیفیتی فول اچ دی می باشیم. در نسل 15 و 17  نسل سه ما شاهد ویژگی های چون اندازه ی 15.6 و 17.3 اینچی صفحه نمایش هستیم. اما در این سری از G3 های زد بوک ما شاهد چه پردازنده هایی می باشیم ..؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه زدبوک 15G2 & 15G3 وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

نمایندگی hp zbook

اولین بار در نسل سوم زد بوک های HP ما شاهد استفاده از پردازنده های Xeon می باشیم. در نسل studio G3 ما شاهد پردازنده ی Xeon با سری Core-i5 تا Core-i7 در نسل ششم به بازار عرضه شده است. دستگاه studio G3 ، دارای سری کارت گرافیم های نسل NVIDIA Quadro M1000M می باشد. در نسل 15 G3 ما شاهد لپ تاپ های workstation نسل 15.6 اینچی ، با کیفیت فول اچ دی می باشیم. نسل پردازنده ی این دستگاه ها NVIDIA Quadro M1000M و NVIDIA Quadro M2000M می باشد.

 

 

 

نمایندگی hp zbook 

 

 

 

در نسل آخر سری لپ تاپ های workstation ما شاهد حضور 17 G3 می باشیم. این نسل از لپ تاپ ها با صفحه نمایش 17 اینچی به بازار عرضه شدند. از سوی دیگر نسل پردازنده ی سری 17 ، NVIDIA Quadro   M2000M، NVIDIA Quadro M3000M ، NVIDIA Quadro M4000M  و NVIDIA Quadro M5000M می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

ارتقاء زدبوک HP zbook G3

کمپانی اچ پی این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده. تا بتوانند در صورت نیاز لپ تاپ های خود را با حجم مورد نظر خود ارتقا دهند. از این نظر شما می توانید تا یک حجم محدودی در ارتباط با ارتقای حافظه و پردازنده بروی لپ تاپ های نسل G3 مانور دهید. در نظر داشته باشید که هر سه سری از لپ تاپ های G3 توانایی ارتقای Ram را تا 64GB DDR4 به کاربران خود می دهند. همچنین شما می توانید در صورت نیاز از هارد های سری SSD با قدرت بیشتری در این دستگاه ها استفاده نمایید.

 

جهت کب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.  در ادامه لازم است دانید که نسل G3 به عنوان نسلی محبوب در سری لپ تاپ های workstation زد بوک به حساب می آیند. زیرا که این سری ، در زمینه ی طراحی و مقاومت بدنه فاصله ی زیادی از نسل پیشین خود گرفتند. طراحی این دستگاه ها کمی نسبت به G2 بروز تر شده. و همچنین اچ پی از پردازنده ی قوی تر در پلتفرم این دستگاه ها استفاده نموده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر خود در ارتباط با تفاوت سری G در پروبوک ها و زد بوک ها وارد صفحه ی مورد نظر شده و از کارشناسی دو سری از لپتاپ های HP هرمند شوید.

 

تصویر مرتبط با ارتقاء زدبوک G3_workstation - HP G3 17

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.